Skocz do zawartości

blejd

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O blejd

  • Urodziny 17.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brwinów

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006
  1. blejd

    Trzeszczące plastiki

    glowix okleilem taśmą z lewej i prawej deskę oraz na ramce takie dwa "bolce wystają" - ich gniazda również okleiłem i póki co cisza trzeszczy jeszcze troszke ten plastik od klimatronica... ale to nie jest już tak uciążliwe, może kiedyś jak będę miał chwile to się i tym zajmę.
  2. blejd

    Trzeszczące plastiki

    Wczoraj wykonałem zabieg oklejenia parcianą taśma izolacyjną miejsc stycznych ramką od radia z kokpitem (b6), problem zniknął śmiało można polecić ten sposób. Nareszcie można cieszyć się jazdą
  3. cubus00 dzięki za info w takim razie jak będę go sprawdzał w ASO to muszę się dopytać o to.
  4. To w takim razie muszę jutro zadzwonić i dopytać, nie chciałbym kupić autka z takim defektem...
  5. Witam forumowiczów, znalazłem ostatnio passata 2.0 tdi 140 km BKP z 2005r od pierwszego właściciela (krajowy) przebieg - ok 160 tys. wszystkie naprawy robione w aso do ok 135 tys. Pytanie czy orientujecie się jak pojade do ASO na przegląd przed zakupem to sprawdzą stan pompy oleju i głowicy ? bo naczytałem się w tym temacie o tych przypadłościach i powiem szczerze włos się jeży na głowie jak się to czyta :poddajesie z książki serwisowej wiem że były wymieniane wtryskiwacze na akcji serwisowej oraz robiona kolumna kierownicza (też opisywana często na forum). rozrząd wymieniony przy ok 100 tys. Z góry dziękuje za pomoc
  6. kolego, jak masz możliwość to pożycz od kogoś n75 i sprawdź czy to jego wina, ja tak miałem w golfie był walnięty n75 i jak miałem ponad 3tys obrotów to się przeważnie wyłączała turbina, po ponownym uruchomieniu silnika turbina się załączała i było wszystko okej.
  7. ok, dzieki koledzy za pomoc :dobrze pozdrawiam
  8. Witam Mam pytanie dotyczące podnośnika szyb w seacie inca/vw caddy, ponieważ mi linka poszła, chciałem kupić na allegro podnośnik ale strasznie ciezko znalesc do caddiego/inki , więc zastanawialem sie czy z seata ibizy albo vw polo podnosnik do szyb by pasowal? moze ktos sie orientuje w temacie? aha chodzi o vw caddy/seat inca 96r. pozdrawiam Blejd
  9. Ok, dziekuje za szybka odpowiedz bo musze ustawic zbierzność a przeguby zaczynaja mi sie konczyc i nie wiedzialem czy czekac az sie przeguby wykoncza czy nie
  10. Witam, Moze ktos wie czy po wymianie przegubów bede musial ustawiac zbierznosc i geometrie na nowo czy tez nie?? pozdrawiam blejd
  11. na początku tez myslalem ze to cos z zawieszeniem, ale ostatnio wymienialem 2 wachacze bo juz walily i myslalem ze te pykanie ustanie a sie okazalo ze nie, wiec obawiam sie delikatnie ze to moze byc przegub.u mnie to roznie czasami pyka czasami nie, raz delikatnie rusze na skreconych kolach i pyknie, a czasami zrywniej rusze i nie pyknie... wiec nie wiem czego to moze byc wina
  12. mam pytanie u mnie tez cos pyka na skreconych kolach ale tylko jak ruszam i tylko czasami jest takie podwojne pykniecie PYK PYK i koniec , myslicie ze to moze byc przegub??? pozdrawiam blejd
  13. okej sie sprawdzi, zastanawiało mnie czy to moze nie byc spowodowane xenonami HID ?
  14. zauwazylem ze dzieje sie to tylko wtedy jak włączam swiatła...
  15. Witam! Mam taki problem z wyświetlaczami tymi co pokazuja MFA i przebieg, mianowicie, czasami jak włącze swiatla to cyferki na tych wyswietlaczach znikaja i jest poprostu puste pole, po wylaczeniu i wlaczeniu silnika wszystko jest okej, wyswietlacze dzialaja dalej. Wie ktos jaka moze byc tego przyczyna? szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu pozdrawiam blejd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności