-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
frodo zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
No ok może się nie znam do końca. Nieważne. Nie mam tego co potrzeba aby ustawiać ten zegarek z poziomu licznika, ale po już dwóch dniach stwierdzam, że raz ustawiony będzie działał spoko. No chyba, że odłączymy w jakimś celu aku. To wtedy ustawianie tylko o 12 i 24. Ważne, że ciśnie do przodu i się ładnie podświetla.
-
Uruchomiłem dzisiaj u siebie w aucie ten zegarek. Oczywiście na skróty bo nie zakładałem BCM z B7. Na skróty to znaczy, że możliwość ustawienia zegarka jest 2 razy na dobę o 12 i 24 godzinie. Podświetlenie z zapalniczki, jednak przewód od podświetlenia puściłem przez potencjometr bo na maksa strasznie mocno świecił. Przyciemnianie z auta też działa. Plus stały z kostki od radia. Przewód od podświetlenia przylutowałem jak na zdjeciu powyżej. Pin 2 kostki zegarka pozostał pusty. Masa z gniazda zapalniczki puszczona przez przełącznik, który zamontowałem sobie w popielniczce, żeby można było odłączyć zasilanie od zegarka, wtedy ustawia się na 12:00 i leci dalej już normalnie. Dlatego 2 razy na dobę można go ustawiać. Jak ktoś wie czy da się gdzieś wlutować do jakiegoś miejsca na płytce, aby można było przełącznikiem do przodu lub do tyłu pogonić i ustawiać godzinę kiedy się chce to piszcie.
-
schemat podłączenia włącznika świateł awaryjnych passat b7
frodo odpowiedział frodo → na temat → Elektryka, oświetlenie
Podziękować za schemacik. Tak własnie myslałem, że tak samo będzie, ale wolałem się upewnić niż coś zchajcować. Właśnie jeszcze tylko ten włącznik muszę podłączyć i finito. -
Poda ktoś nr. wtyczki do włącznika świateł awaryjnych do Passata b7? Ktoś pomoże bo nie mogę znaleść, chyba, że tak szukam.
-
Może i nie ma te rcd 330 plus tego AF nie wiem nawet dok ładnie, ale odbiór z tego tunera jak dla mnie jest mega. Miałem wcześniej założone rns 300 i odbiór stacji był dużo słabszy. Na razie poruszałem się w obrębie około 50 km i radio super gra. Mało tego odbiera mi nawet ładnie radio ze 140 km w linii prostej, gdzie RNS nie miał najmniejszych szans na cokolwiek z tą stacją. Odbiera na tyle spoko tę stację, że idzie nawet RDS w niej, czyli ok. Według mnie takie radio jest lepsze niż na androidzie. Nawigację i tak przeważnie z telefonu się daje powieszonego na wysokości oczu. Android podobno zamula system i się tnie wtedy. Ja montowałem w tamtym tygodniu u siebie w autach 2 rcd 330 plus i jest super. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to mniejsza ilość basu niż z rns 300 i rcd 300, ale gra bardzo ładnie. No chyba, że ten niedobór basu wynika z tego, że tamte radia grały z płyt CD. No nie wiem.Jak ktoś zainteresowany tym radyjkiem to podam namiary.
-
Działa tylko akurat od rds-u napisy są nie za duże wyświetlane, ale to nie przeszkadza bo jak jedziesz to i tak cały czas nie patrzysz na ekran. Poza tym radio jest niezłe. Blototh, sd, aux no i telefon, który na mikro z radia działa bardzo dobrze
-
3C0907530L będzie ok. Ja montowałem tydzień temu rcd 330 plus i na takim wszystko gitara. Miałem wcześniej C i nie wygaszało się to radio poprawnie. Rok auta 2006.
-
passat b6/B7 białe zegary - funkcja tankowanie
frodo odpowiedział frodo → na temat → Elektryka, oświetlenie
ok. podziękował -
Zamontowałem białe zegary z 2014 roku z Passata cc w swoim aucie. Wszystkie opcje działają. Temp. oleju, staging, język pl, prędkość cyfrowa. Włączyłem także vcds-em opcję tankowania. Ma ktoś to u siebie? Jak to działa? Bo pokazuje mi 50l. Wiecie może co ile zmieniają się te wartości. Nie wiem co 1 litr, 5 litrów czy może 10?