Skocz do zawartości

frodo

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No ok może się nie znam do końca. Nieważne. Nie mam tego co potrzeba aby ustawiać ten zegarek z poziomu licznika, ale po już dwóch dniach stwierdzam, że raz ustawiony będzie działał spoko. No chyba, że odłączymy w jakimś celu aku. To wtedy ustawianie tylko o 12 i 24. Ważne, że ciśnie do przodu i się ładnie podświetla.
  2. Uruchomiłem dzisiaj u siebie w aucie ten zegarek. Oczywiście na skróty bo nie zakładałem BCM z B7. Na skróty to znaczy, że możliwość ustawienia zegarka jest 2 razy na dobę o 12 i 24 godzinie. Podświetlenie z zapalniczki, jednak przewód od podświetlenia puściłem przez potencjometr bo na maksa strasznie mocno świecił. Przyciemnianie z auta też działa. Plus stały z kostki od radia. Przewód od podświetlenia przylutowałem jak na zdjeciu powyżej. Pin 2 kostki zegarka pozostał pusty. Masa z gniazda zapalniczki puszczona przez przełącznik, który zamontowałem sobie w popielniczce, żeby można było odłączyć zasilanie od zegarka, wtedy ustawia się na 12:00 i leci dalej już normalnie. Dlatego 2 razy na dobę można go ustawiać. Jak ktoś wie czy da się gdzieś wlutować do jakiegoś miejsca na płytce, aby można było przełącznikiem do przodu lub do tyłu pogonić i ustawiać godzinę kiedy się chce to piszcie.
  3. Podziękować za schemacik. Tak własnie myslałem, że tak samo będzie, ale wolałem się upewnić niż coś zchajcować. Właśnie jeszcze tylko ten włącznik muszę podłączyć i finito.
  4. Czy ktoś z forumowiczy ma schemat podłączenia włącznika świateł awaryjnych z passata b7 lub CC. Chodzi mi o ten w ramce nawigacji. Już ten nowszy. Jestem na teapie podłączania tego włącznika ale ten podłużny ma 6 pinów a ten z B6 tylko 4. Wie ktoś jak to podłączyć.
  5. Poda ktoś nr. wtyczki do włącznika świateł awaryjnych do Passata b7? Ktoś pomoże bo nie mogę znaleść, chyba, że tak szukam.
  6. Może i nie ma te rcd 330 plus tego AF nie wiem nawet dok ładnie, ale odbiór z tego tunera jak dla mnie jest mega. Miałem wcześniej założone rns 300 i odbiór stacji był dużo słabszy. Na razie poruszałem się w obrębie około 50 km i radio super gra. Mało tego odbiera mi nawet ładnie radio ze 140 km w linii prostej, gdzie RNS nie miał najmniejszych szans na cokolwiek z tą stacją. Odbiera na tyle spoko tę stację, że idzie nawet RDS w niej, czyli ok. Według mnie takie radio jest lepsze niż na androidzie. Nawigację i tak przeważnie z telefonu się daje powieszonego na wysokości oczu. Android podobno zamula system i się tnie wtedy. Ja montowałem w tamtym tygodniu u siebie w autach 2 rcd 330 plus i jest super. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to mniejsza ilość basu niż z rns 300 i rcd 300, ale gra bardzo ładnie. No chyba, że ten niedobór basu wynika z tego, że tamte radia grały z płyt CD. No nie wiem.Jak ktoś zainteresowany tym radyjkiem to podam namiary.
  7. Działa tylko akurat od rds-u napisy są nie za duże wyświetlane, ale to nie przeszkadza bo jak jedziesz to i tak cały czas nie patrzysz na ekran. Poza tym radio jest niezłe. Blototh, sd, aux no i telefon, który na mikro z radia działa bardzo dobrze
  8. 3C0907530L będzie ok. Ja montowałem tydzień temu rcd 330 plus i na takim wszystko gitara. Miałem wcześniej C i nie wygaszało się to radio poprawnie. Rok auta 2006.
  9. Zamontowałem białe zegary z 2014 roku z Passata cc w swoim aucie. Wszystkie opcje działają. Temp. oleju, staging, język pl, prędkość cyfrowa. Włączyłem także vcds-em opcję tankowania. Ma ktoś to u siebie? Jak to działa? Bo pokazuje mi 50l. Wiecie może co ile zmieniają się te wartości. Nie wiem co 1 litr, 5 litrów czy może 10?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności