Skocz do zawartości

karol-udekorujemy

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karol-udekorujemy

  • Urodziny 08.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa/Lublin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Beka48 Musisz zrobić logi dynamiczne i statyczne. Wrzuć to na dział logi może ktoś ci pomoże. Jak kupiłeś używki to dałeś do sprawdzenia? Mogą mieć nawet 5000km ale wystarczy kilka razy przejechać na pianie ze zbiornika i beda do niczego. Ja dawałem wtryski do sprawdzenia i sprawdzali na maszynie. EGR jak by ci nie domagał to był by check engine. A spaliny jak masz śmierdzące i duszące to 99% wtrysk. No ja rozwiązałem problem, wymieniłem Pompę wtryski i DPF przy okazji i działało jak trzeba. Silnik chodził jak nowy, dużo dużo się wyciszył i olej robił się czarny nie po 100 km czy nawet 1000 tylko dopiero gdzieś po 3000 z brązowego zrobił się lekko czarny. Wyjąc wtryski i pompę wysokiego ciśnienia i do sprawdzenia na maszynie. Wróżenie z VCDS to średni pomysł. Przy pompo-wtryskach miało sens przy CR nie.
  2. Mixol do wtrysku CR z DPF to średni pomysł. Generuje dodatkowa sadze co zakleja komorę, turbo i przede wszystkim przyspiesza zapełnienie DPF. Chyba Michu z m4K lub Prof Chris robił testy dolewania oleju do diesla I wynik był średni. Wiesz to wszystko jest projektowane pod obecne standardy produkcji paliw wiec dolewanie specyfików to jest pic na wodę fotomontaż. Ja jak miałem problemy z tymi wtryskami w Passacie to lalem LM Diesel Spulung, puszka wystarcza na 70l ON ale czym mniej ON tym efektywność większa. Można nawet odpalić na tym samym specyfiku odłączając węże od filtra paliwa. Pomagało na chwile. Ale jak dolalem do trafica 2.5 dCi z 2007r 2 puszki na 20l ON bo dymic mi zaczął na czarno, to wyczyściło tak ze teraz nawet nie zakurzy. Ale to zwykły rzepak. Fabrycznie bez DPF i dwumasy.
  3. Ja wymieniłem świece i nic to nie dało. Jak nie ma błędu o przepaleniu to obstawiam wtryski na 99%. Czas rozgrzewania aż tak nie wpłynie na szarpanie. W CR świece grzeją jeszcze jak pracuje silnik do osiągnięcia temp płynu chłodniczego. I grzeją i w lecie i w zimie. Sprawdzałem miernikiem kiedy znika napięcie, znika jak na VCDS było ok 40* C temp płynu nie wiem czy było to dobrze czy zle.
  4. Piezo są jednorazowe... Koszt nie mały ale tylko nowe i czyszczenie układu plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia Bo mimo tego ze wydaje ci się ze nie ma opiłków to tam są. Ja 2 razy wymieniałem na regenerowane jedne chodziły 3 tys km zareklamowałem. Dostałem drugie chodziły ik 15 tys km i znów ta sama historia. Szarpanie i już nie równa praca nawet na gorącym i uszkodziło mi DPF. Wymieniłem na nowe, zregenerowałem pompę, zrobiłem pełne czyszczenie układu wraz z wyjęciem zbiornika nowy DPF. Koszt 4500 za same wtryski z wymiana 4800, regeneracja pompy 1200 z robota, czyszczenie układu 300 i DPF z wymiana 1750 Łącznie 8050 ? Zrobiłem ok 40 tys km do momentu sprzedaży passata i chodził jak złoto. Marawel poruszał temat, uszkadzają się wtryski i pompa jeżdżąc z niskim stanem paliwa bo pływak ściemnia i wydając się ze jest ok 5l jest 2l. Ciągnie ze zbiornika pianę i zaciera pompę a opiłki robią swoje...
  5. Znalazłem jeszcze w Szwecji jakiś mega szrot i maja 10 szt na stanie AJ. Napisałem maila czy wysyłają do pl. Cena 390 SEK za szt. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to byśmy wspólnie zamówili i była by przesyłka dużo tańsza.
  6. Witam, przyszedł czas i na mnie. Chce założyć sobie do b6 2009r Mf z 12 przyciskami z passata b7. Mam moduł BA i białe zegary fabrycznie. Czy do kiery 12 przyciskowej na 1 nabój podejdzie moduł AE? Mam taki w okolicy za pare gr. AH, AJ, AK nie do dostania... na Allegro jest AJ za 400zl a za tyle to kupiłem kiere z poduszka w super stanie...
  7. Na vcds jak włączę klime podnoszą się obroty z 760 do 800-850. Chyba wywalę tego DPF jak w przyszłości nie przejdę przeglądu to go założę spowrotem. Bo tak czy siak czekała by mnie wymiana na nowy ?
  8. Przebieg ponad 330000 km, jak jeździłem tak do 3000obr to różnica ciśnień była ok 80 - 115mbar ale to już pod górę. Jeżdżę dużo tras, większość po szybkiego ruchu wiec może dlatego te 500km wypalenia. Podepne dzisiaj kompa i zobaczę jak szybko zapełnia węglem. Problem pojawił się dosyć nie dawno bo jak przyszło ciepło i zaczęła chłodzić klima, wcześniej raz na jakieś 2/3 tyg był taki objaw ale pochodził na podniesionych i wracał do normy. Teraz już cały czas, nawet jak dobrze nie rozgrzany.
  9. Jakie powinny być obroty b. Jałowego przy temp roboczej 90*c w 2.0 tdi CBDC ? Wydaje mi się ze ktoś łapy wepchał bo mam 760-770 wg vcds
  10. Hej, mecze się już chwile z tym tematem Passeratti 2.0 tdi CDBC ciagle podnosi obroty na biegu jałowym. Odpala normalnie i trzyma ok 900 na zimnym a wystarczy przejechać ok 5-10 min i już podnoszą się obroty na ok 1000-1200 i włączają się wentylatory. Na rozgrzanym po odpaleniu ok 800 a jak się przejadę to, to samo. DPF niby w normie i ostatnia regeneracja wg VCDS była 560km temu, myślałem ze to czujnik ciśnień bo pokazywał dziwne wartości od -100 do 90 mbar. podmieniłem czujnik ciśnień i zrobiłem adaptacje a później procedurę wypalania. Foto w załączniku po procedurze wypalenia podczas jazdy. Nie ma tez charakterystycznego dźwięku przy spadku z obrotów jak to ma miejsce w automatycznej procedurze wypalania. Dokręciłem masy przy aku, i na karoserii. Napięcie na multimetrze ok 14.4v przy aku w VCDS 13.6-13.9 ( styk 30). Włączone odbiorniki, światła DLR w halogenach i klima wentylatory przy chłodnicy na najmniejszym biegu. Jak wyłącze klime i inne odbiorniki jest to samo. Obr powyżej 1000rpm. Dopóki nie zgaszę. Mam system start stop i akumulator Varta ale bez głębokiego rozładowania był wymieniony 2 lata temu i nie było wcześniej problemów. Wiec obstawiam ze to nie przez brak kodowania. Dodam jeszcze ze włączają się tez wentylatory na wyższy bieg tak jak by podniosło się ciśnienie w układzie klimatyzacji. Czego dalej szukać? Bo już mnie zaczyna to drażnić wszystko ze pomysły się skończyły...
  11. Prawdopodobnie odnalazłem problem szarpania na zimnym silniku. Odpialem kostkę od EGR i chyba sie uspokoilo. Nie wyświetla się również błąd sondy lambda o zbyt bogatej mieszance. Pojezdze tak kilka dni to się okaże czy to jednak to. Czy ktoś ma może namiar na magika co wyprogamuje EGR z ecu? Kod błędu: dziwi mnie również data 2101.14.19, czy to przez chiński vcds czy już sterownik ktoś tuningowal?
  12. Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano... edit: po wymianie świec szarpie dalej, śmierdzi z wydechu strasznie... sprawdziłem tez różnice ciśnień na dpf na biegu jałowym 15mbar przy 2000 obr ok 70mbar. Czytałem gdzieś ze powinno być maxymalnie 10 na jałowym i 50 na obrotach ok 2000. Juz nie mam cierpliwości do tego szajsu ?
  13. Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano...
  14. Juz posłużyłem się etką - Jak by komuś trzeba było, to pasuje wielu silników 2.0 TDI CR Bosch 03L963319 Dzisiaj wymieniam, okaże się jutro rano czy szarpie, jak szarpie to usłyszycie w telewizji że ktoś wysadził w powietrze białego passata
  15. Możesz podać numer świec? Myślę że do mnie będą pasować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności