Jump to content

karol-udekorujemy

  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About karol-udekorujemy

  • Birthday 03/08/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa/Lublin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Znalazłem jeszcze w Szwecji jakiś mega szrot i maja 10 szt na stanie AJ. Napisałem maila czy wysyłają do pl. Cena 390 SEK za szt. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to byśmy wspólnie zamówili i była by przesyłka dużo tańsza.
  2. Witam, przyszedł czas i na mnie. Chce założyć sobie do b6 2009r Mf z 12 przyciskami z passata b7. Mam moduł BA i białe zegary fabrycznie. Czy do kiery 12 przyciskowej na 1 nabój podejdzie moduł AE? Mam taki w okolicy za pare gr. AH, AJ, AK nie do dostania... na Allegro jest AJ za 400zl a za tyle to kupiłem kiere z poduszka w super stanie...
  3. Na vcds jak włączę klime podnoszą się obroty z 760 do 800-850. Chyba wywalę tego DPF jak w przyszłości nie przejdę przeglądu to go założę spowrotem. Bo tak czy siak czekała by mnie wymiana na nowy ?
  4. Przebieg ponad 330000 km, jak jeździłem tak do 3000obr to różnica ciśnień była ok 80 - 115mbar ale to już pod górę. Jeżdżę dużo tras, większość po szybkiego ruchu wiec może dlatego te 500km wypalenia. Podepne dzisiaj kompa i zobaczę jak szybko zapełnia węglem. Problem pojawił się dosyć nie dawno bo jak przyszło ciepło i zaczęła chłodzić klima, wcześniej raz na jakieś 2/3 tyg był taki objaw ale pochodził na podniesionych i wracał do normy. Teraz już cały czas, nawet jak dobrze nie rozgrzany.
  5. Jakie powinny być obroty b. Jałowego przy temp roboczej 90*c w 2.0 tdi CBDC ? Wydaje mi się ze ktoś łapy wepchał bo mam 760-770 wg vcds
  6. Hej, mecze się już chwile z tym tematem Passeratti 2.0 tdi CDBC ciagle podnosi obroty na biegu jałowym. Odpala normalnie i trzyma ok 900 na zimnym a wystarczy przejechać ok 5-10 min i już podnoszą się obroty na ok 1000-1200 i włączają się wentylatory. Na rozgrzanym po odpaleniu ok 800 a jak się przejadę to, to samo. DPF niby w normie i ostatnia regeneracja wg VCDS była 560km temu, myślałem ze to czujnik ciśnień bo pokazywał dziwne wartości od -100 do 90 mbar. podmieniłem czujnik ciśnień i zrobiłem adaptacje a później procedurę wypalania. Foto w załączniku po procedurze wypalenia podczas jazdy. Nie ma tez charakterystycznego dźwięku przy spadku z obrotów jak to ma miejsce w automatycznej procedurze wypalania. Dokręciłem masy przy aku, i na karoserii. Napięcie na multimetrze ok 14.4v przy aku w VCDS 13.6-13.9 ( styk 30). Włączone odbiorniki, światła DLR w halogenach i klima wentylatory przy chłodnicy na najmniejszym biegu. Jak wyłącze klime i inne odbiorniki jest to samo. Obr powyżej 1000rpm. Dopóki nie zgaszę. Mam system start stop i akumulator Varta ale bez głębokiego rozładowania był wymieniony 2 lata temu i nie było wcześniej problemów. Wiec obstawiam ze to nie przez brak kodowania. Dodam jeszcze ze włączają się tez wentylatory na wyższy bieg tak jak by podniosło się ciśnienie w układzie klimatyzacji. Czego dalej szukać? Bo już mnie zaczyna to drażnić wszystko ze pomysły się skończyły...
  7. Prawdopodobnie odnalazłem problem szarpania na zimnym silniku. Odpialem kostkę od EGR i chyba sie uspokoilo. Nie wyświetla się również błąd sondy lambda o zbyt bogatej mieszance. Pojezdze tak kilka dni to się okaże czy to jednak to. Czy ktoś ma może namiar na magika co wyprogamuje EGR z ecu? Kod błędu: dziwi mnie również data 2101.14.19, czy to przez chiński vcds czy już sterownik ktoś tuningowal?
  8. Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano... edit: po wymianie świec szarpie dalej, śmierdzi z wydechu strasznie... sprawdziłem tez różnice ciśnień na dpf na biegu jałowym 15mbar przy 2000 obr ok 70mbar. Czytałem gdzieś ze powinno być maxymalnie 10 na jałowym i 50 na obrotach ok 2000. Juz nie mam cierpliwości do tego szajsu ?
  9. Mi w zimie nie szarpało, bo obroty powyżej 1000 a teraz mi szarpie. Świece zmienione zobaczymy rano...
  10. Juz posłużyłem się etką - Jak by komuś trzeba było, to pasuje wielu silników 2.0 TDI CR Bosch 03L963319 Dzisiaj wymieniam, okaże się jutro rano czy szarpie, jak szarpie to usłyszycie w telewizji że ktoś wysadził w powietrze białego passata
  11. Możesz podać numer świec? Myślę że do mnie będą pasować.
  12. Opiłków niby nie było w na sitku zaworu, podmieniłem tez zawór na szynie, niby trochę bardziej stoją te ciśnienia. A u Ciebie świece pomogły? Martwi mnie jeszcze ta mieszanka i śmierdzące spaliny dopóki się nie zagrzeje ?
  13. Dorzucam logi na zimnym silniku, i proszę o analize chart.pdf
  14. I jak poprawiło się ? U mnie padły wtryski, zaczęło strasznie śmierdzieć spalinami, dpf wypalał się co 70km i na koniec zaczęło wyświetlać błąd zbyt bogatej mieszanki. Dałem do sprawdzenia, 3 maja rozregulowane dawki 1 nie przeszedł nawet próby szczelności ? Wymienilem wtryski, ale problem szarpania pozostał. Jak ciepły pracuje idealnie nawet przestał chodzić jak pompowtrysk. Dojrzalem również na VCDS ze faluje mi ciśnienie paliwa na wolnych obrotach. Od 190-300bar wymagane 260 przy 780obr/min. Podmienilem zawór na pompie na nowy boscha, opiłków nie było, założyłem tez nowy filtr jak wskoczyły wtryski. Mimo tego ciśnienie dalej faluje przy niskich obrotach, przy 1500-4500rpm pokrywa się z wymaganym. Pozostal również problem zbyt bogatej mieszanki.. Wyświetla się co ok 100-300km Zaczyna mnie to lekko irytować ? macie jakieś pomysły?
  15. A wie ktoś jak wymienic te aluminiowe rurki co łączą nagrzewnice z weżami na grodzi? Ktoś juz u mnie lapy pchał i są klejone w jednym miejscu... Da rade bez zdejmowania deski ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy