Skocz do zawartości

Maciej1486

  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. problem z bi xenon passat B6

    Mam identycznie na suchym światła świecą git lecz na mokrym delikatnie mówiąc jest tragedia
  2. Mechanicy, VAG i inne usługi w kuj-pom

    Zapraszam. Nakło koło Bydgoszczy lub bywam kilka razy w miesiącu w Bydgoszczy.
  3. Pasy i Hamulec Ręczny

    Można wyłączyć VCDS-em. U mnie ciągle pokazywało, ze mam niezapięte pasy i rozłączyłem kostkę pod fotelem. Teraz osiągnąłem to, ze kontrolki niezapiętych pasów brak, ale komputer widzi, ze są zapięte co przy ewentualnej kraksie umożliwi wybuch poduszek.
  4. Może spadła zwyczajnie linka z wajchy którą ciągniesz wewnątrz auta.
  5. Mapa do navi MFD2 DVD

    Gdyby nie szło to za drobną opłatą mam mapy i PL menu
  6. Kable Diagnostyczny 17.1.3 Polski

    Czy płytka z oprogramowaniem jest w zestawie? Wysyłka za pobraniem ?
  7. Ja tej wtyczki w 2007r nie mam, a dopiero co wymieniałem to mocowanie klamki. Może to jest wtyczka od ,,otwierania bezkluczykowego,,.
  8. Modyfikacja trybu "skandynawskiego" świateł

    Jeśli mam bixenon i brak czujnika zmierzchu itp to czy można ustawić halogeny jako dzienne? W jaki sposób będą one działały?
  9. Potrzebna fotka menu (setup) Passat B6

    Pytanko: Passat B6 2007 z bixenonem. Brak czujnika deszczu, zmierzchu itp. W menu nie mam opcji by załączyć światła po otwarciu auta. Pozostaje vcds ?
  10. Gwint wykręcił sięrazem ze szpilką.

    Może i temat stary, ale i mnie spotkał podobny problem. Podobny bo wykręciłem bez problemu starą śrubę napinacza i wkręciłem nową z zestawu. Po przejechaniu 15km od strony rozrządu zaczeło walić... pomyślałem no to remont silnika mnie czeka. Jak już zaholowałem auto pod garaż okazało się, ze rozrząd się nie przestawił, a poluzował się napinacz i to on uderzał o obudowę. Potem wkręciłem śrubę i na sucho kręcąc wałem śruba napinacza się odkręcała... Pozostało z gwintu 8 zrobić 10 i dać śrubę od innego zestawu. Dodatkowo lecz niezbyt profesjonalnie śrubę dałem na specjalny klej. Póki co się trzyma. Mechanik powiedział, ze jeśli nie ma potrzebny ( nie wiem kiedy jest) on tej śruby nie dotyka bo tak jak wyżej piszą wychodzi z całym gwintem lub są problemy takie jak u mnie. Dodam, ze ostatnio rozrząd u mnie był robiony w ASO i przejechał 100 tyś km.
  11. Kable Diagnostyczny 17.1.3 Polski

    Działa po CAN? Do passata b6 ?
  12. B6: 2.0 Tdi 140km czy 170km

    Ja mam 140 i 170 oba sprawują się wzorowo. 170KM daje nieco więcej radości z jazdy:)
  13. Mechanicy, VAG i inne usługi w kuj-pom

    Szukam kogoś z Nakło, Bydgoszczy i okolic kto podepnie się pod Paska z 2006 (grudzień) i posprawdza co i jak + włączy dodatkowe funkcje
×