Skocz do zawartości

macfit

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macfit

  • Urodziny 21.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja też zmieniałem w silniku DDAA ale czy w innych jest to nie wiem. U mnie pomogło.
  2. Cześć, opisywany w tym wątku problem dotyczył również mojego Paska z 2015. Rok temu Serwis ASO zarekomendował wymianę akumulatora, co oczywiście nie pomogło. Więc tym razem posłuchałem się innych i wymieniłem wspomniany zawór. Minęło już ok 2 tygodnie podczas których testowałem nawet 3 dniowy postój na chłodzie i za każdym razem odpala już od razu. Tuż przed wymianą codziennie w chłodne dni kręcił długo. Przy wymianie okazało się po rozmowie z ASO że zawór z literką C na końcu, przeszedł modyfikację technologiczną, więc pewne VW też znalazł powód długiego kręcenia. Poniżej wklejam zdjęcia starego i nowego zaworu dla porównania. Wszystkim, którzy podobnie jak ja się irytują długim zapalaniem polecam wymianę. Koszt zaworu 350-370 zł plus wymiana (poza ASO) ok 100-200 zł. Ja wymieniałem w Warszawie poza ASO i zrobili mi to dobrze i teraz zapala bez problemu (choć przekazałem uwagi jakie tu znalazłem od kolegi Rafusa1984 (dzięki!!) )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności