macfit
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O macfit
- Urodziny 21.08.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja też zmieniałem w silniku DDAA ale czy w innych jest to nie wiem. U mnie pomogło.
-
Cześć, opisywany w tym wątku problem dotyczył również mojego Paska z 2015. Rok temu Serwis ASO zarekomendował wymianę akumulatora, co oczywiście nie pomogło. Więc tym razem posłuchałem się innych i wymieniłem wspomniany zawór. Minęło już ok 2 tygodnie podczas których testowałem nawet 3 dniowy postój na chłodzie i za każdym razem odpala już od razu. Tuż przed wymianą codziennie w chłodne dni kręcił długo. Przy wymianie okazało się po rozmowie z ASO że zawór z literką C na końcu, przeszedł modyfikację technologiczną, więc pewne VW też znalazł powód długiego kręcenia. Poniżej wklejam zdjęcia starego i nowego zaworu dla porównania. Wszystkim, którzy podobnie jak ja się irytują długim zapalaniem polecam wymianę. Koszt zaworu 350-370 zł plus wymiana (poza ASO) ok 100-200 zł. Ja wymieniałem w Warszawie poza ASO i zrobili mi to dobrze i teraz zapala bez problemu (choć przekazałem uwagi jakie tu znalazłem od kolegi Rafusa1984 (dzięki!!) )