Skocz do zawartości

HubK

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O HubK

  • Urodziny 17.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Jestem w trakcie zakupu Octavii 2.0 TDI 150 KM z silnikiem CRMB. Auto ma przejechane 110 tys. km i co mnie zdziwiło miało wymieniony właśnie rozrząd. Byłem zdziwiony i dopytywałem, co było powodem – otóż padła pompa wody. Wrzuciłem zapytanie do wujka google o pompy wody w tych silnikach i głównie pojawiły mi się jakieś wątki dotyczące Skody i Seata. Mam Passata B8 z silnikiem 2.0 TDI 150 KM o oznaczeniu CRLB. Czy słyszeliście, czy w tych jednostkach również pojawiają się problemy z pombą wody? Mam 136 tys. nalotu, nie myślałem czekać z rozrządem do 210 tys. km, jak zaleca producent, ale liczyłem zrobić go przy 180 tys. Ale ten przypadek z Octavią zasiał we mnie trochę niepokoju. Czy w silnikach CRLB też występują problemy z pompą wody i przy moich aktualnych 136 tys. km może paść w każdej chwili? Jeśli coś będzie z nią nie tak, to jakie są tego oznaki? Znalazłem kilka wątków dotyczących rozrządu, ale opinie są różne. Jak uważacie kiedy powinienem zrobić rozrząd w moim Pasku z silnikiem CRLB? I ostatnie pytanie – jakie są różnice pomiędzy CRLB, a CRMB? Trochę łudzę się, że te problemy w Skodach, czy Seatach wynika po prostu z gorszych materiałów zastosowanych w markach z nieco niższej półki, niż VW. Będę wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam, Hubert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności