Skocz do zawartości

dan4411

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dan4411

  • Urodziny 03.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rumia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, odgrzewam kotleta. Udało się komuś ustalić czy dioda podłączona np do grzania lusterek będzie sygnalizować wypalanie DPF-a?
  2. U mnie powstała dziura w miejscu łączenia tylnego nadkola i progu. Już sie z tym uporałem 500 zl u blacharza. Niewykluczone ze był bity lekko w tym miejscu, a może po prostu wilgoć czy woda zostawały miedzy plastikiem i blachą i to wystarczyło do rozszerzania się korozji. Tak czy inaczej warto zajrzeć pod plastiki i wtrysnąć coś w profile zamknięte.
  3. Witam, czy posiada ktoś takie lampy http://moto.allegro.pl/lampy-typu-black-clear-vw-passat-b5-komplet-nowe-i2529622775.html Wydają sie dość ciekawą opcją, ale chciałbym zobaczyć je na aucie, moze ktoś posiada zdjecie ?
  4. Powodem może być elektryka, a mianowicie pompowtryski poprzez zapowietrzony filtr paliwa "zgubiły" swój kod, częsta przypadłość w fordach, brat tak mial w fokusie, palił ale chodzil na 3 garach, na kompie nic konkretnego nie pokazalo, dopiero w ASO ogarneli.
  5. Potwierdzam, takie objawy to zabrudzony czujnik, jeśli dociśnięcie nie pomoże wyciągnij czujnik i go wyczyść, i tu radze uważać, metalowe osłonki czujnika lubią sie zapiekać w piaście co skutkuje zepsuciem czujnika przy próbie demontażu Ja na twoim miejscu bym poczekał aż sie włączy lampka ABS wtedy bedziesz mógł sprawdzić który to czujnik (wyskoczy błąd w vagu).
  6. Pasek 1996r. 1.9 TDI 110 KM AFN, 240 tys, szacuje że o 100 tys przekręcony. Z lawety nigdy nie musiał korzystać
  7. dan4411

    Mały detal, a cieszy II

    Ja także mam takie kierunki, prezentują się o wiele lepiej niż pomarańczowe. Nie wahaj się tylko kupuj.
  8. Ja jestem po wymianie oleju w skrzyni, wlalem orginalny VW, bo znalazlem w sklepie. kosztowal 55zl za litr, a takrze musialem kupic ten nieszczesny klucz (na alegro znalazlem tanio) i musze przyznac ze jest ruznica, biegi lzej wchodza, polemac taki zabieg
  9. 3 przy kolwktorze ja odkrecalem lamanym i szybko poszko, a turbo z calym kolektorem niechcialo wyjsc, (w AFN nialem malo miejsca), jesli chodzi o dol to tam sa 3 sruby dwie od odplywu oleju ja (mialem wejscia gwiazdkowe) i sruna (13) taki wspornik trzynajacy turbo. Dalem rade bez kanalu, ale itak trzaba bylo sie polozyc pod autem. mozesz miec jeszcze problem z otworzeniem samego turbo, ja musialem grzac ostro palnikiem bo czesc "ciepla" byla zapieczona. Jak bys mia jakies problemy lub pytania to pytaj smialo, robilem to niedawno wiec pamientam
  10. Faktycznie przyczyna trybu awaryjnego nie byl ABS tylko turbo. a odnosnie ABS-u kolego pat_kdb to przeczyszczenie czyjnikow powinno pomoc, tylko uwazaj przy demontarzu bo mozna rozwalic czujnik
  11. Witam! Czy awaria abs-u może być przyczyną trybu awaryjnego? Świeci się kontrolka abs (pewnie któryś czujnik, vaga podłącze niedługo) ale czy przez to włącza sie tryb awaryjny??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności