Skocz do zawartości

Rumcajs123

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rumcajs123

  • Urodziny 17.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Samochód jest po akcji serwisowej dotyczącej silników diesla wiec to chyba nie soft a raczej sam sterownik silnika. Czy to możliwe, ze wina leży po stronie komputera?
  2. Niektórzy mogą sądzić, że szukam dziury w całym ale wydaje mi się że z każdym dniem samochód pracuje gorzej. Kolejna wizyta w serwisie, który wymienił wtryskiwacz przeprosiny, że nie został zakodowany i sprawdzony. Konsultacje z kilkoma fachurami ale jest kolejny pomysł to wina ECU. Ponieważ wymiana wtryskiwacza nic nie zmieniała przypominam i wtryskiwacz dalej nie podaje poniższych parametrów i dzwoni jak przy spalaniu stukowym. Co o tym sądzicie czy może to być wina ECU.
  3. Witam, Chciałem wrócić z tematem. Po ponownej diagnostyce u znajomego okazało się, że wtryskiwacz nie został zakodowany ale to chyba nie ma większego znaczenia. Najważniejsze jest to, że pomimo wymiany wtryskiwacza dalej nie podaje on informacji o dawce paliwa ani korekcji. Jedynym słusznym wnioskiem jest chyba jakieś uszkodzenie wiązki przesyłającej te informacje do komputera??? Jeżeli możecie mi podpowiedzieć jak można to sprawdzić i zasugerować dalszą drogę naprawy to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  4. Witam, Podłączę się do tematu bo już mi się kończą pomysły. Silnik CFFB rok ten sam ale w manualu ale objawy identyczne. Tylko rano dziwny dźwięk jakby grające zawory i po rozgrzaniu ustaje. Byłem u dwóch mechaników pierwszy porażka drugi pokazał mi że na 3 wtryskiwaczu nie podaje ilości paliwa ani kąta dopiero po rozgrzaniu. Wymieniłem 3 wtryskiwacz i wydawało się że jest lepiej ale niestety dziś od rana znowu to samo oszaleć idzie. Mechanik sugeruje demontaż wszystkich wtryskiwaczy i sprawdzenie jak działają i ponowny montaż w zależności od stanu. Gdybyście się z tym spotkali będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności