Malgobor
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Malgobor
- Urodziny 05.05.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Czestochowa
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
2003
-
1.9 TDI AFN Turbo po czyszczeniu nadal przeładowywuje
Malgobor odpowiedział Daro91 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
zdejmij gruszkę, palcem przesuwaj geometrię(popychając dźwigienkę, na której siedziała gruszka) powinno się to odbyć bez żadnego! oporu ani tym bardziej haczeń, ja gdy mialem problem z turbem, 3 razy czysciłem ręcznie, za 4 zawiozłem do czyszczenia w ultradźwiękach, zapłaciłem 200zł i dopiero zapomniałem o problemie przeładowania I źle wyregulowana grucha, ostatnia rubryka powinna miec ok 65%, powyżej 75 jest spore przeładowanie, u Ciebie zbliża się już do prawie 90%, także wydłuż na początek gruchę Edit. dodaj miejscowość skąd jesteś, może masz blisko to byśmy pogrzebali razem przy turbie:) -
Cześć! mam problem z odpalaniem w moim vw ,po postoju,po kilku godzinach np. po 5h albo po nocy, jesli juz zapali i odrazu zgasze to potem juz odpala od polobrotu Wymieniony: filtr paliwa na ten bez zaworka (pp838 z między innymi golfa 2), kąt wtrysku ustawiony w granicy 58stopni, swiece grzeją(ale problem występuje od dłuższego czasu, takze gdy bylo gorąco na dworze), akumulator sprawny podmieniane były dwa, ladowanie między 13,8 a 14,2V rozrusznik kręci szybko 180-250obr przewody od filitra do pompy i powrót bez powietrza, nawet założyłem zaworki bezzwrotne Wtryski sprawdzane ok. 10tys km temu byly ok, teraz na vagu korekcje są bliskie 0 także wątpię aby coś się z nimi zadziało. Dawka rozruchowa podniesiona, bez zmian, po odpięciu wtyczki z g62 pali z pół obrotu, czujnik sprawdzałem vagiem i temperatury są do siebie zblizone po nocy +/1 1stopień Pomóżcie, zalezy mi na czasie film yt - to jest film niemojego autorstwa, ale z takim samym problemem, odpalanie wygląda identycznie...