warpme
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O warpme
- Urodziny 01.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
warpme odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Hejka, Moim zdaniem problem jest sprzętowy i jest w sterowniku wspomagania. Słyszałem iż ludzie podejmowali próby naprawy poprzez wymontowanie sterownika, podmiankę elektrolitów na nowe. Pomagało ale pojawiał się problem z trwałością rozwiązania (rozhermetyzowana obudowa sterownika powodowała iż po pewnym czasie dość ekstremalne warunki pracy jakie są w okolicy sterownika powodowały ostatecznie pad sterownika. Uważam iż problem jest do rozwiązania - ale jest dość mozolny. Spokojnie mogę zrobić elektronikę - ale z wymontowaniem sterownika sobie nie poradzę (jestem elektronikiem niestety nie mechanikiem). Osobiście uznałem iż mam do wyboru 2 warianty: a\żyję z problemem na zasadzie: nie wyłączam silnika podczas postojów w wielogodzinnej jeździe (no chyba że wiem iż postój będzie nie typu 5min ale raczej 30min+) b\wykładam 5kzł (ew. 1.5..2kzl na używkę) i mogę wyłączać silnik podczas krótkich postojów. Zatem mogę powiedzieć że: za 5kzł (ew. 1.5..2kzł) kupuję możliwość wyłączania silnika podczas krótkich postojów....dla mnie za drogo więc wybrałem a\ :-p zdrówki -
warpme obserwuje zawartość → Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem i Czerwona lampka kierownicy - Brak wspomagania
-
Czerwona lampka kierownicy - Brak wspomagania
warpme odpowiedział koccu → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Natrafiłem na ten wątek bowiem mam problem dość podobny: czerwona kontrolka wspomagania, po odpaleniu silnika 3 sygnały dzwiękowe i brak wspomagania. Aby problem wystąpił muszą być jednocześnie poniższe warunki: 1.wielo-gozinna jazda (conajmniej 1..2 h) 2.na zewnątrz musi być gorąco (ponad 27-30C) efekt: wyłącznie i ponowne odpalenie silnika powoduje: -po wciśnięciu kluczyka do połowy mam: 1.żółtą kontrolkę wspomagania 2.wyraźne jednostajne buczenie "trrrr" z okolic kolumny kier. 3.jednostajne wibracje na kole kierownicy. -pełne wciśnięcie kluczyka uruchamia silnik OK ale dostaję wtedy: 1.kontrolkę wspomagania na czerwono 2.trzy dźwiękowe sygnały 3.brak wspomagania kierownicy ELM327 + OBD monitor na Androidzie nie zgłasza żadnych błędów... odczekanie 15min-1.5h rozwiązuje problem (tj. odpala OK, wspomaganie znów działa, etc. mogę spokojnie znów jechać bez problemów). Czas jaki należy odczekać jest w miarę proporcjonalny do czasu jazdy. 2-3h jazdy - 5..15min odczekania. 15h jazdy - 1.5-2h odczekania. mam pytanie: - czy ktoś zna rozwiązanie problemu? - jeśli tak - to jakie jest to rozwiązanie? PS: Moim zdaniem problem jest elektroniczny. Coś w stylu kondensator który w skutek efektu pamięciowego traci pojemność w miarę pracy pod napięciem w wyższych temperaturach. Zdjęcie napięcia powoduje z czasem powrót do pojemności o wartości jeszcze tolerowanej przez układ. Inna hipoteza temperaturowy odjazd jakiegoś elementu - ale tutaj dość dziwne wydaję się być szybkie znikanie efektu (w ciągu 5..15min) - jeśli tylko jazda trwała 1..2h. co radzicie? Może kotoś zna firmę dobrze znającą się na usterkach elektroniki w VW w Warszawie/okolicach? -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
warpme odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witaj, Natrafiłem na ten wątek bowiem mam problem dość podobny: czerwona kontrolka wspomagania, po odpaleniu silnika 3 sygnały dzwiękowe i brak wspomagania. Aby problem wystąpił muszą być jednocześnie poniższe warunki: 1.wielo-gozinna jazda (conajmniej kilka h) 2.na zewnątrz musi być gorąco (ponad 27-30C) efekt: wyłącznie i ponowne odpalenie silnika powoduje: -po wciśnięciu kluczyka do połowy mam: 1.żółtą kontrolkę wspomagania 2.wyraźne buczenie "trrrr" z okolic kolumny kier. 3.jednostajne wibracje na kole kierownicy. -pełne wciśnięcie kluczyka uruchamia silnik OK ale dostaję wtedy: 1.kontrolkę wspomagania na czerwono 2.trzy dźwiękowe sygnały 3.brak wspomagania kierownicy ELM327 + OBD monitor na Androidzie nie zgłasza żadnych błędów... odczekanie 15min-1h rozwiązuje problem (tj. odpala OK, wspomaganie znów działa, etc. mogę spokojnie znów jechać bez problemów) mam pytanie: - czy ktoś zna rozwiązanie problemu? - jeśli tak - to jakie jest to rozwiązanie? zdrówki