Skocz do zawartości

Hubert1430

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Hubert1430

  • Urodziny 25.09.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wieliczka

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam wszystkich, na początku muszę opisać całą sytuacje jaka miała miejsce z tym autkiem, na początek poszła tandemowa pompa paliwa,paliwo poszło do oleju w rezultacie padła turbina, silnik zaciągną olej, były wielkie dymy,żona nie zgasiła auta (bo już chodził na oleju) w końcu zgasł. Jak żona do mnie zadzwoniła to myślałem że korby powychodziły już bokiem,ale nie , wymieniłem turbo, pompę zasilającą, olej. Auto odpaliło i dopóki się nie rozgrzał to na wolnych obrotach chodził bardzo ładnie. Po rozgrzaniu silnik zgasł i nie chciał zapalić. Doszedłem do tego że uszczelnienie pompek puszcza kompresje do paliwa i silnik się zapowietrza. Po wymianie zestawów uszczelnień auto pali i jeździ, ale jest mułowaty z dołu i znacznie słabszy niż był przed całą serią awarii. Proszę o podpowiedzi co może być przyczyną takiego stanu. Chciałbym wrzucić jakieś logi lecz nie wiem które grupy statyczne a które dynamiczne są potrzebne do zdiagnozowania problemu. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności