Skocz do zawartości

rymulus

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rymulus

  • Urodziny 21.03.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Najlepszym wyjsciem jest zrobic jak rk9 wspomnial kupic tanio bez kwita nawet dostaniesz butle w kolo 42 L za 50-60 zl bez papierów i złożyc wniosek o DUPLIKAT uzasadniajac ze zagubiles przy przeprowadzce.Koszt duplikatu to 100-120 zl w zaleznosci od producenta a wymienic mozna ja samemu i podjechac do gazownikow na sprawdzenie tylko szczelnosci przy butli kosz 10-15 zl(mozesz kupic taka pianke i sam sprawdzic koszt 16 zl jak tak zrobilem
  2. Witam! Dolącze sie do tego tematu i poroszę o przesłanie mi schematu elektrycznego do passata B4 `95 1,8 benzyna. Chciałbym dodac ze go troche zmodernizowalem bo byl troche ubogi,majac mozliwosc zakupu skorzystalem z oferty kolegi i dokupilem do mojego pasacika tempomat abs-y,lcznik wraz z manetka mfa.I tak powstal maly dylemacik z wolnymi wtyczkami od tych urzadzen.Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na schematy ktore pomoga mi dojsc do ładu z tym wszystkim.
  3. Witam! Jestem posiadaczem B2 od 12 lat,pierwszym byl 2,0 B (zarębiste odejscie jak i na trasie minus to w zbiorniku jak sie mu depneło to robil sie wir)drugim był 1,6TD,teraz mam 1,8B+G.Jestem niezmiernie zadowolony z posiadania tego auta.Wady wiadomo jak na tak leciwe roczniki zwsze sie znajda a to korozja a to jakas wymiana czesci.Jezeli sie auto normalnie eksploatuje to w niego trzeba ladowac.Napewno podstawowa zaleta tego autka jest duzy komfort przestronnosc pojemnosc ladowcza (wyjazd rodzinki na jakis wypad 3-4 dniowy 4 osob nie stanowi zadnej przeszkody) jak juz koledzy wspomnieli miesci sie wiele naprawde.Co do silnikow to polecam wlasnie 1,6 TD którego z reszta mam na sprzedaz 146,000km wraz ze skrzynia i poloskami(musialem go rozebra z uwagi na stan podwozia) oraz 1,8B monowtrysk dokladajac do tego gaz a mozna w niewielkiej kwocie to uczynic to B5 B6 sie chowa(mowa o pojemnosci w srodku i wygodzie w fotelach szczegolnie dla pasazerow z tyłu siedzacych w B2 jest przestronniej).Jak sie dba to sie jezdzi(ostatnio wrociłem nim z Włoch i nawet na trasie mi nie jęknął.Super autko i wole jezdzic B2 niz B3 . Jesli ktos jest zainteresowany czesciami do B2 to posiadam wszytkie częsci Pozdrawiam i polecam B2 SUPER AUTKO!!!
  4. No to moge zyczyc powodzenia.Sam zajalem sie zamontowaniem climatronika w moim pasku dlugo to trwalo ale hula troche roboty przy tym jest.Najlepiej kupic klime od jednego auta( to tak na przyszlosc dla innych chetnych)Ja kupowalem systematycznie cos u jednego cos u drugiego i wyszedlem jak zablocki na mydle nie dosyc ze przeplacilem to i tak nie ktore czesci byly do du....ya i tak pozostaly mi trzy kable do podlaczenia i nie wiem co do czego sie ma
  5. Przekaznik do climatronika w passacie b4 jest oznaczony nr 106 i znajduje sie w pierwszej pozycji bezpiecznikow.
  6. Wrocilem dzis do stanu przed zamiana czyli podlaczylem z powrotem licznik manual wypialem MFA i dalej zong te same objawy czyli zapala i gasniejakby odcinalo doplyw paliwa.Sprawdzilem tez dokladnie stacyjke i nic.Moze ktos mial podobne objawy? Pozdrawiam
  7. Witam Passaciki! Nie chcialbym otwierac nowego posta wiec dołącze sie do tego. Moim problemem jest odpalenie passata po zalozeniu do niego climatronika i zamianie licznika na licznik z MFA.Silnik odpala i nagle gasnie jakby mu doplyw paliwa odcinalo/pomyslalem najpierw o alarmie, bo jak go kupilem mial odcieta syrene poniewaz jak mowil sprzedajacy cos tam szwankowalo,wiec go poodlaczalem calkowicie. Czy prawda jest ze licznik ma jakis kod i musi byc zsynchronizowany ze stacyjka i immobilaserem?jesli cos takiego ma znaczenie wroce z powrotem do licznika na linke. Pozdrawiam
  8. Witanko! Dołącze się do waszej dyskusji o zainstalowaniu klimy.Postanowiłem zamontowac Climatronic u siebie.wiec zaczalem sie rozgladac za klima kompletna ale nic na oku w tym czasie nie bylo.A ze jestem takim mechanikiem jakim jestem a lubie w tym sie grzebac pokupywalem wszysko co nalezalo miec.Okazalo sie w trakcie montazu ze nie mam czujnika naslonecznienia a to nie mam przekaznika a to wlasnie rurki do skraplania sie wody,a to czegos tam,lacznie miesiac ja zakladalem ale zachulala,nie poddalem sie.napelnienie kosztowalo mnie 180 zlociszy ze sprawdzeniem szczelnosci i jestem caly happy. Jedno co moge doradzic nowym posiadaczom klimy- Kupujcie cala klime od jednego auta jesli chodzi o te podstawowe rzeczy czyli chlodnica klimy,osuszacz,sprezarke, lape do sprezarki,klime i panel,pozostale elementy mozna podokupywac oddzielnie Pozdrawiam!
  9. rymulus

    Liczniki

    Licznik byl manual z linką.Przełozylem licznik przepialem wiazki dwie niebieskie wtyczki w bezpiecznikach dolaczylem zielona wtyczke od przelacznika MFA no i pozostala wlasnie jedna wtyczka pojedyncza od wiazki licznika z przewodem fioletowo bialym i tu wlasnie jest zong Pozdrawiam
  10. rymulus

    Liczniki

    Witam wszystkich z forum! Przyłącze sie do tego tematu. Mam passata B4 1,8 z 95 z licznikiem manualnym i dostalem w prezencie licznik od 2,0 wraz przelacznikiem mfa oraz wiazkami. Chcialbym dokonac zamiany ale z wiazki przewodow licznika pozostaje mi do podlaczenia jedna pojedyncza wtyczka z fioletowo bialym przewodem.Czy po za wymiana licznika i zamiana wiazki cos jeszcze bym potrzebowal? Czytałem ,ze potrzebna bylaby jakas kostka do skrzyni czy to prawda? Prosilbym o wsparcie ewentualnie jakis schemat jesli jest to mozliwe. Pozdrawiam
  11. rymulus

    Liczniki

    Witam wszystkich z forum! Mam passata B4 1,8 z 95 z licznikiem manualnym i dostalem w prezencie licznik od 2,0 wraz przelacznikiem mfa oraz wiazkami. Chcialbym dokonac zamiany ale z wiazki przewodow licznika pozostaje mi do podlaczenia jedna pojedyncza wtyczka z fioletowo bialym przewodem.Czy po za wymiana licznika i zamiana wiazki cos jeszcze bym potrzebowal? Prosilbym o wsparcie ewentualnie jakis schemat jesli jest to mozliwe. Pozdrawiam
  12. Witam! Śliczne dzięki kolego Jacku!! Rozjaśniło mi to problem z elektryka jutro zabieram sie do definitywnego przegladu kabelka po kabelku! Nie odpuszcze klimie bedzie działać. Napewno juz wiem ze brakuje mi przekaznika 106na I pozycji. Zabieram sie do przestudiowania schematu.
  13. Spreżarka jak i cala wiazka elektryczna ktora przełozyłem jest od vr6.Nie ma innej mozliwosci podłaczenia kostek,ze sprezarki wychodza dwa czerwone przewody a w instalacji jest zielonoczarny i brazowy.ni jak nie mozna sie pomylic z wtyczkami.
  14. Witam! kompresor,węże,osuszacz,nagrzewnica jest od vr6 a po malych przerobkach z mocowaniem chlodnic chlodnica klimy,chlodnica i weze oraz wentylatory sa od 1,9 tdi. Pic polega na tym ze po podlaczeniu wszystkich kostek nie zapala sie panel klimatronika nic zadna cyferka ani podswietlenie.Nie wiem wlasnie czy brakuje mi jakiegos przekaznika czy tez panel moze jest trafiony (sprzedajacy zapewnial mnie ze hulał) gdybym mial schemat elektryczny klimatronika mogłbym cos posprawdzać. Na rosyjskiej stronie nie moglem odnalezc wlasnie klimatronika Pozdrawiam
  15. Zapomniałem dodać ze instalacja która zalozyłem(poprzekładałem)pochodziła z passata Vr6 AAA i podziekowania dla mielke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności