Skocz do zawartości

Primo

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Primo

  • Urodziny 15.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Ten sposób przerabiałem, ale wszystkie wsady które udało mi się znaleźć w sieci niestety dawały taki efekt, że wskaźnik paliwa działał (ale były różne wskazania) a na pozostałych wskaźnikach i wyświetlaczach wysypywało krzaki. Ale z pomocą przyszedł poniższy temat, który w punkt opisuje mój problem: http://www.gti-tdi.de/board4/index.php?thread/5081-passat-w8-tacho-in-b5-5-v6-eurospes/ Sens takowy jest, iż w licznikach typu 501 należy zmienić (u mnie się to nie sprawdziło bo mam licznik typ 503 - mowa o wsadzie W8) Wskaźnika paliwa: zmienić komórkę 0017A na 00 Skrzynia manualna: zmienić komórkę 00174 na 15 Przy liczniku typ 503 w temacie jest podane tylko: Skrzynia manualna: zmienić komórkę 0x1B6 na 15 I faktycznie w moim przypadku po zmianie 0x1B6 na 15 zniknęła z fisu dolna linia oddzielając oznaczenia wybranego biegu skrzyni automatycznej. Tym samym stracił się błąd skrzyni automatycznej. Niestety zmiana w komórkach 0017A i 00174 (licznik typ 501) nie dawały żadnego rezultatu w moim liczniku typ 503. W taki przypadku zdecydowałem się na przepisanie całej linii 0x1b0 ze starego licznika i spowodowało to że wskaźnik paliwa zaczął działać oraz efekt skrzyni automatycznej zniknął z wyświetlacza. W efekcie przepisania całej linii 0x1b0 niestety zniknęła mi górna część fis - prawdopodobnie został w tych komórkach deaktywowany. Okazało się że komórki od 0x1bd do 1bf odpowiadają za górną część fis - wyświetlanie nawigacji i informacji z radia. Podsumowując rozwiązaniem mojego problemu było przepisanie komórek od 0x1b0 do 0x1bc z oryginalnego wsadu czyli w moim przypadku licznik z V6 AMX - 3B0 920 847 D do wsadu z W8 czyli 3B7 920 849 X. Okazało się iż w komórce 0x1B6 została wpisana wartość 31 i problem skrzyni automatycznej też został rozwiązany. Przez jakiś czas jeszcze potestuje zegary czy wszystkie wskazania są prawidłowe, i potwierdzę czy rozwiązanie jest w 100% skuteczne. Póki co dziękuje za pomoc.
  2. Jesteś w stanie określić w których komórkach należy zmienić? Może by mi się udało skopiować zapis z licznika V6 i wprowadzić do wkładu W8?
  3. Tak, licznik został przypisany pinem. Immo działa. Poniżej zamieszczam wsady, jakby ktoś zerknął byłbym wdzięczny: 3B7 920 849 X - licznik W8 który obecnie jest w liczniku (nie działa tylko paliwo) 3B0 920 847 D - oryginalny licznika 3B7920849X KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08.BIN 3B0920847D KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07.BIN
  4. Czyli wynika z tego, że próbowałeś we wsadzie z licznika TDI zmienić parametry wskaźnika paliwa a ostatecznie podmieniłeś na wsad z W8 (3B7920846DX) w który wsadziłeś dane z licznika TDI? Dobrze rozumiem? Licznik wsadzony i jeżdżę na nim od jakiegoś czasu, prawie (oprócz wskaźnika paliwa) wszystko na nim działa, nawet test wskaźników. Wskazania wydają się być zgodne z licznikiem oryginalnym V6. Zakodowany mam póki co jeden kluczyk
  5. Witam, jestem w trakcie swapowania licznika z W8 do B5FL V6 2,8l AMX. Udało się prawie wszystko zrobić jednak ciągle nie chce działać wskaźnik poziomu paliwa. Po wczytaniu eepromów z innych liczników wysypują się wszystkie wskazania ale wskaźnik paliwa zaczyna działać. Wskaźnik paliwa, działa i nie jest uszkodzony. Prośba o wskazanie miejsca w eepromie gdzie jest zakodowane informacje o wskazaniu paliwa żebym mógł z oryginalnego licznika V6 skopiować dane lub o udostępnienie wsadów z liczników z W8 najlepiej z licznika o numerze 3b7 920 849X (z internetu sporo wsadów już przetestowałem i wszystkie się wysypywały).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności