Phoenix2000
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Phoenix2000
- Urodziny 27.04.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Germain
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bruksela
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.4 TSI GTE 218KM DSG6
-
Rok produkcji
2018
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tutaj bedzie mi ciezeko z slownicwem polskim na tym temacie dokladnie wyjasnic co czytalem na innych forach, ale silniki samochodow GTE sa specialnie zaprojectowane i dostosowane do wnasnie takich zadan. Poza tym jak sie wlaczy tryb hybrydowy manualnie, to najpierw sie spalinowy wlaczy i bedzie sie nagrzewal spokojnie, bez napedzania samochodu, ktory dalej na elektryce jedzi, az silnik bedzie wystarczajaco cieply zeby samochod poruszac. Wszystko jest dostosowane, nie myszle ze trzeba sie martwic.
-
Fajny wynik. ? Twoje 8.6 to chyba dlatego ze masz tego bagaznika na dachu. Ja wlasnie w piatek ruszylem, bez bagaznika na dachu, z Brukseli do Bialegostoku. Blisko 1500km. 7.4 szybka jazda
-
w Passat GTE, jest kilka trybow jazdy. Widocznie nie jest identycznie w Skodzie iV. Passat ma 4 tryby: - E-mode: 100% elektryk - Hybrid: hybrydowy, z "duza" pomoca elektrycznego silnika. - Battery hold: hybrydowy, ale bardziej oszczedza baterie, niby w sytuacjach gdzie sie chce jezdzic elektrycznie jak sie dojedzie do celu (do miasta np.) - Battery Charge: wlasnie wtedy sie laduje bateria w czasie jazdy. Oczywiscie spalanie idzie w gore, ale nic podobnego do 14l/100km. Raczej 9 i mniej. Ja tego trybu nie korzystam. No i oczywiscie tryb GTE, mozna nazwac 5ty tryb. Niby nie istnieje na Skodzie. Chociasz cos podobnego jest tylko jak sie wdepnie noge do podlogi. Obydwa silniki pracuja i daja ponad 215 KM. Ja jestem 100% zadowonoly ze swojego Passata Variant 2018 (mam od Marca 2018). W trasie Bruksela/Bialystok, spalanie srednie to 5.8l/100km, i dojezdzam do Bialegostoku z +- 20 km zasiegu na bateri, bo przez 1500km, za kazdym chamowaniu czy zwolnieniu bateria regeneruje. Wiec nie jest zero jak koncze trase
-
Jazda zima nie jest problemem tak naprawde, no ale trzeba wiedziec ze zasieg jest ktotszy bo bateria zimna, no i ogrzewanie tez skroca zasieg. Jak ja ze swoim jestem w polsce zima i temperatura na minusie, no to jakies 25km z ogrzewaniem da sie, ale nie wiele wiecej. A co do autostrady na wyzszych predkosciach, w trybie GTE, elektryczny silnik tylko pracuje przy przyszpieszeniu. Jak juz sie osiagnie zadana predkosc, elektryk przestaje pchac i sam spalinowy pracuje. Predkosc max to 230km/h, tak zablokowany.
-
Czesc Mariusz, VW gwarantuje baterie na 160.000km lub 8 lat. Jak poziom baterii spadnie ponizej 80%, to gwarancja moze zadzialac i baterie wymienic.
-
Witam, ja tez mam Passata Variant GTE od Marca tego roku. Samochod fantastyczny. Chyba blisko wrazeniami do Golfa GTE. Laduje w domu, ale i tez w pracy. Pracuje nie cale 20 km od domu. Wiec jezdze w trybie elektrycznym caly tydzien, i nawet w weekendy, bez wlaczania silnika spalinowego. Na jednym baku latwo jechac wiecej niz 2000 km. Zalezy jak czesto sie jezdzi w trybie elektrycznym. Urlopy dla mnie, to Bruksela <-> Bialystok (1500km). Teraz zima, i deszcz po calej drodze byl, wiec maks 170 km/h na autostradrie. Spalenie: 5.9l/100km. Latem sie jechalo 210, w trybie GTE, gdzie mozna w niemczech, spalenie bylo okolo 8l/100km. Teraz szukac gdzie ladowac po Bialymstoku. Wlasnie zlanazlem przy Decathlonie, i wykorzystalem dzis. O_Marek, czy cos jeszcze jest dostepne w miescie? Jakos na mapach to wyglada pusto. Pozdrawiam.
-
Phoenix2000 obserwuje zawartość → Passat GTE w Polsce
-
Super, dzieki
-
O_Marek1, nie martw sie, Bruksela (czyli ja ) wlasnie doniosl do administratorow, no i mamy GTE do wyboru
-
Kilka urzytkownikow tutaj maja juz czy beda miec Passata GTE. Szkoda ze nie ma w liscie do wybodu do profilu.
-
GTE nie ma w liscie zeby sobie wybrac do profilu
-
troche moze off topic, ale wlasnie dzis widzialem polska ciezarowke w Brukseli z rejestracja BIA- - wiozla kilka Tiguanow, no i Golfa GTE lub E-Golf (poznalem po felgach Montpellier). Wiec moze juz Bialostocki sklep VW pomyslal ze jednak zacznie sprzedawac... No i latem 2018 po Bialymstoku beda chociaszby 2 Passaty GTE, twoj o_marek1, i moj
-
Czesc O_Marek1, Bylem w Bialymstoku na urlop, ogladalem sie za Passatami, ale zadnego GTE na ulicach. Ja sam sie staram o Passata GTE jako sluzbowy, chociasz jeszcze nie wiem czy mi sie uda, no bo 'troche' poza budzetem. :hmm Tak jak koledzy multisync i sebsek, ciekawi mnie to tez ile realnie spala, ile naprawde na elektryku jedzie? Jaki tryb jadzy masz? No i jak to ze w Bialymstoku nie chcieli ci sprzedac?
-
Czesc O_marek, Juz czerwiec byl . Masz samochod? Jestes szczesliwym wlascicielem Passata GTE? Jak tam z samochodem do tej pory?