Skocz do zawartości

burza11

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O burza11

  • Urodziny 08.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Miechów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Czołem! Mój wóz to pasek b6 2.0 tdi bmp Dwa problemy z nim związane. PROBLEM Nr 1 Auto jest słabe. Reaguje z opóźnieniem na wciśnięcie pedału gazu. Czuć moment kiedy turbo zaczyna pompować jednak to nie jest to. Niska moc jest odczuwalna w całym zakresie obrotów. Nie robiłem jeszcze logów dynamicznych (brak baterii w laptopie). z tego co widać na postoju parametry wydają się być w porządku (przepływka, pompki, turbo) dpf ma 34% zasadzenia zaś popiołu jest 32g. dolot szczelny. Poza tym zero błędów, silnik ładnie zapala, ładnie pracuje na wonych obrotach, nie wydaje dziwnych dzwięków. jedyny niepokojący dźwięk to syczenie spalin podczas przyspieszania. Zlokalizowałem 2 nieszczelności. Pierwsza to ośka klapy przepustnicy od chłodnicy spalin dla EGR a druga to połączenie między DPF a turbo. Przyszło mi na myśl, że być może ktoś pokombinował z programem (np handlarz) żeby ukryć padnięty dpf i wartości zasadzenia i popiołu pokazuje w normie a tak naprawde dpf jest totalnie zapchany (stąd glośne syczenie spalin - szukają ujścia gdzie się da) Auto ma 330 000 przebiegu. do 290 000 było serwisowane w ASO jednak nie ma wpisów nt wymiany DPF bądź pompek. Dodam, że auto ma dość duże spalanie. Średnio wychodzi między 9 a 10l zaś minimalne spalanie jakie uzyskałem to okolice 7l ( mega oszczędna jazda ) nie sugerowałem się wskazaniem MFA (tam to już wgl masakra - średnio około13l) tylko ilością wlanego paliwa. problem NR 2 KLIMA Mam klimatyzacje manualną, jest świeżo nabita oraz wymieniłem zawór sterujący w sprężarce mimo to nie działa. Problem w tym, że po wypięciu któregokolwiek z czujników na VCDS nie widać żadnego błedu. Znajomy który kiedyś grzebał na VCDS przy moim aucie stwierdził, że sterownik w moim aucie musiał być zmieniony ponieważ ma zaprogramowany klimatronic a w moim rydwanie go nie ma. przeprogramował to i stwierdził, że tak ma być. ( przed i po klima nie działała) Rozumiem, że uszkodzenie któregoś czujnika klimy powinno pokazać błąd w 01 Engine czy w 08 Auto AVHC?
×