Skocz do zawartości

Alu

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Alu

  • Urodziny 19.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Panowie odgrzewam kotleta Witam wszystkich forumowiczów na początku chciałbym zaznaczyć iż szukałem czytałem na internecie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Standardowo jak u wszystkich po przekręceniu zapłonu słychać dźwięki z błędami pierwszy jest własnie po przekręceniu zapłonu natomiast po odpaleniu dodatkowo są jeszcze 3 sygnały plus na liczniku wyświetla sie na chwilę ABS i (!) natomiast gdy sprawdzałem bezpieczniki natknąłem sie na dziwną sprawę a mianowicie tak zwane '' zwatowane'' bezpieczniki [ATTACH=CONFIG]154200[/ATTACH] gdy ściągnąłem miedziany drucik z bezpiecznika (bezpiecznik wsadziłem w swoje miejsce) podczas przekręcenia stacyjki auto zachowywało się tak wszystkie kontrolki były osłabione oraz zaczęły mrugać plus climatronic zaczął wariować. Nie mam pojęcia co to może być może ktoś miał taki przypadek jak ja. Czytałem o sterowniku ABS i o reszcie przypadków które mogą powodować takie objawy ale dlaczego te bezpieczniki są złączone kabelkiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności