Skocz do zawartości

konig

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konig

  • Urodziny 25.11.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. W pierwszej kolejności bym sprawdził czy nie ma zimnych lutów na płycie licznika.
  2. Plus po stacyjce jest tez na sygnale dzwiękowym i nie trzeba ciągnąc kabelka do bezpieczników.
  3. Ja miałem juz dwie usterki w tym liczniku. Najpierw wskazówka od obrotomierza całkiem znieruchomiała. Trzeba było wymienić ELMOS, czyli sterownik wskazówek. Po roku jeszcze inna usterka bo wskazówka od prędkościomierza szalała, czasami wskazywała nawet o 60km/h za dużo czasami było ok. W tym przypadku wymieniłem silniczek z innego uszkodzonego licznika i działą do tej pory. Tak więc przyczyn może być kilka, ale generalnie to już dużo się naczytałem o tych wersjach licznika i są wyjątkowo awaryjne.
  4. jesli nie ma informacji na wyswietlaczu to najlepiej zaczać od sprawdzenia zasilania i bezpieczników
  5. Jesli chodzi tylko o zmianę koloru podświetlenia z zielonego na niebiesko-czerwony to lepiej zmienić diody niż dobierać nowszy Panel. Znajomi sprawdzali parę modeli z nowszej wersji i żaden nie działał w roczniku 96.
  6. Warto też sprawdzić sam przełacznik w środku, bo gdy ktoś go wcześniej rozbierał to czesto są blaszki stykowe powykrzywiane albo niepoprawnie założone
  7. Mam dwie porady dotyczącą ściągania wskazówek. Najpierw zaznaczamy skrajne położenie wskazówki, bo nie zawsze wskazówka jest w pozycji 0, gdy ją tam ustawimy. Licznik ustawia ją na zero po podłączeniu zasilania. Druga dużo ważniejsza sprawa to nie polecam ściągania wskazówek widelcem. Miałem już sporo liczników w swoim serwisie z uszkodzonymi silniczkami po takiej operacji. Wskazówki ściągamy obracając je wokół własnej osi i pociągając stopniowo do góry.
  8. Jesli chodzi o zmiane podswietlenia to sporo ciekawych rzeczy poczytasz na tej stronie: http://www.ace.vot.pl/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=13&id=30&Itemid=42 W dziale golf III są tez opisy zmiany podswietlenia przyciskow od elektrycznych szyb, szyberdachu, ktore sa identyczne jak w pasku.
  9. Mam ten sam problem. Wszystkie wskaźniki nie ruszają się i wyświetlacze też nie pokazują. Na razie założyłem licnzik z golfa i tak jeżdzę juz parę tygodni. W tym liczniku z paska B4 nie ma stabilizatora tylko jest paskudny sterownik silników od wskazówek o nazwie ELMOS 10417A. Ten układ bardzo często pada i bardzo trudno go dostać. Kosztuje w granicach 100-200zł. Jeszcze będę się kontaktował z producentem ale chyba lepiej kupić licznik na linkę
  10. Tak, mechanizmy pokręteł są takie same, maskownice tez pasują tylko róznią sie minimalnie sposobem wykonania napisów. Mam oba panel u siebie i moge przesłać fotki jak trzeba.
  11. W zeszłym tygodniu miałem podobną usterkę. Przy okazji zmiany oświetlenia licznika zauwazyłem zimny lut na diodzie LED kontrolki ręczego. Po przylutowaniu wszystko gra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności