konig
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O konig
- Urodziny 25.11.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
konig obserwuje zawartość → 10-t raz czyszczę styki od szyby i kuźwa znowu to samo., Plus po stacyjce pod maską, [b4 Afn 95r] wariuje licznik i oraz 2 innych
-
W pierwszej kolejności bym sprawdził czy nie ma zimnych lutów na płycie licznika.
-
Plus po stacyjce jest tez na sygnale dzwiękowym i nie trzeba ciągnąc kabelka do bezpieczników.
-
Ja miałem juz dwie usterki w tym liczniku. Najpierw wskazówka od obrotomierza całkiem znieruchomiała. Trzeba było wymienić ELMOS, czyli sterownik wskazówek. Po roku jeszcze inna usterka bo wskazówka od prędkościomierza szalała, czasami wskazywała nawet o 60km/h za dużo czasami było ok. W tym przypadku wymieniłem silniczek z innego uszkodzonego licznika i działą do tej pory. Tak więc przyczyn może być kilka, ale generalnie to już dużo się naczytałem o tych wersjach licznika i są wyjątkowo awaryjne.
-
jesli nie ma informacji na wyswietlaczu to najlepiej zaczać od sprawdzenia zasilania i bezpieczników
-
Jesli chodzi tylko o zmianę koloru podświetlenia z zielonego na niebiesko-czerwony to lepiej zmienić diody niż dobierać nowszy Panel. Znajomi sprawdzali parę modeli z nowszej wersji i żaden nie działał w roczniku 96.
-
10-t raz czyszczę styki od szyby i kuźwa znowu to samo.
konig odpowiedział mobili → na temat → Elektryka, oświetlenie
Warto też sprawdzić sam przełacznik w środku, bo gdy ktoś go wcześniej rozbierał to czesto są blaszki stykowe powykrzywiane albo niepoprawnie założone -
Naprawa licznika B5 EU brak wskazania temp,paliwa,MFA
konig odpowiedział tomascor → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam dwie porady dotyczącą ściągania wskazówek. Najpierw zaznaczamy skrajne położenie wskazówki, bo nie zawsze wskazówka jest w pozycji 0, gdy ją tam ustawimy. Licznik ustawia ją na zero po podłączeniu zasilania. Druga dużo ważniejsza sprawa to nie polecam ściągania wskazówek widelcem. Miałem już sporo liczników w swoim serwisie z uszkodzonymi silniczkami po takiej operacji. Wskazówki ściągamy obracając je wokół własnej osi i pociągając stopniowo do góry. -
Jesli chodzi o zmiane podswietlenia to sporo ciekawych rzeczy poczytasz na tej stronie: http://www.ace.vot.pl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=13&id=30&Itemid=42 W dziale golf III są tez opisy zmiany podswietlenia przyciskow od elektrycznych szyb, szyberdachu, ktore sa identyczne jak w pasku.
-
zimne luty jak sprawdzić ??? a może czujnik czy co ???
konig odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Mam ten sam problem. Wszystkie wskaźniki nie ruszają się i wyświetlacze też nie pokazują. Na razie założyłem licnzik z golfa i tak jeżdzę juz parę tygodni. W tym liczniku z paska B4 nie ma stabilizatora tylko jest paskudny sterownik silników od wskazówek o nazwie ELMOS 10417A. Ten układ bardzo często pada i bardzo trudno go dostać. Kosztuje w granicach 100-200zł. Jeszcze będę się kontaktował z producentem ale chyba lepiej kupić licznik na linkę -
Tak, mechanizmy pokręteł są takie same, maskownice tez pasują tylko róznią sie minimalnie sposobem wykonania napisów. Mam oba panel u siebie i moge przesłać fotki jak trzeba.
-
W zeszłym tygodniu miałem podobną usterkę. Przy okazji zmiany oświetlenia licznika zauwazyłem zimny lut na diodzie LED kontrolki ręczego. Po przylutowaniu wszystko gra.