DarkFace
-
Liczba zawartości
222 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O DarkFace
- Urodziny 26.10.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Katowice
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Prosba o analize korekci i czasów wtrysków
DarkFace odpowiedział DarkFace → na temat → Diagnostyka - VAG
Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie -
Mam problem z brakiem mocy od dołu. Czasami trzęsie budą i przy odpaleniu tez zatrzęsie budą. Odczuwalne większe spalanie.
-
wtryski do regeneracji . musisz podłączyć kompa pod auto bo bez tego się nie obejdzie
-
Grupy 000 niema w B6 a kąt wyprzedzenia jest w grupie 004.
-
Problem z temp. płynu chłodniczego PASSAT B6 2.0 FSI
DarkFace odpowiedział Ficzek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Nie, Najlepiej termometr laserowy lub na podczerwień, przykładasz do kolanka z prawej strony silnika obok czujnika temperatury wody i to wszystko i masz realne wskazania -
Problem z temp. płynu chłodniczego PASSAT B6 2.0 FSI
DarkFace odpowiedział Ficzek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
A jak sprawdziłeś ze czujnik pokazuje prawdziwą temperaturę? termostat WAHLER-a jest najlepszy i go zostaw. a wentylatory nie chodzą cały czas? -
diesel Kąt dokrecenia sruby od regulacji pompowtrysku BKP
DarkFace odpowiedział DarkFace → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A w spalaniu? -
Klamka od strony kierowcy przestała działać Passat b6
DarkFace odpowiedział neo2909 → na temat → Nadwozie i wnętrze
masz wilgoć w pancerzu linki łączącej klamkę z zamkiem i jak jest mroź to zamarza linka na otwartym zamku i nie zamkniesz drzwi. -
diesel Kąt dokrecenia sruby od regulacji pompowtrysku BKP
DarkFace odpowiedział DarkFace → na temat → Silnik, skrzynia biegów
czy ktoś mógł by pomóc !! -
[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy
DarkFace odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
a ma być z dwóch -
Mam pytanie do tych co próbowali zmieniać kąt miedzy 180 a 225 stopni. jaka jest różnica na który mniej pali, większa moc i cichsza praca? czy w ogolę powinna być różnica w zmianie kąta? Wiem że 180 stopni to oryginalne serwisowe ustawienie ale na innych forach zdarza się ze niektórzy ustawiają na 225 i jest niby poprawa.
-
[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy
DarkFace odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
czy dałeś cynę z dwóch stron płytki od strony microsłicza i od drugiej, bo to ma być przylutowane z dwóch i ma być prosto przymocowany względem płytki. -
[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy
DarkFace odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
źle przeprowadzona reanimacja. zimny lut, źle złożony, itp -
mi tu bardziej wygląda na cofanie paliwa a nie na wtryski. żeby wiedzieć coś więcej musisz zrobić logi Vcds
-
Tak jest możliwe ale najlepiej jak bym miał logi z VCDS poszukaj kogoś kto ma kabelek i przeskanuj bo bez diagnozy to wróżenie z fusów A czy odpala ci od szczała na zimnym i na gorącym?