Skocz do zawartości

kajz3reczka

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kajz3reczka

  • Urodziny 06.11.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Cezary
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. radekrp90 a pamiętasz może jak się ten spec nazywa?
  2. elmiko a są jakieś symptomy które mówią że czas na remont? Czy po prostu silnik będzie brał coraz więcej oleju i w końcu nie będzie innego wyjścia?
  3. cena to 41k, z dwoma zestawami alufelg + dwa komplety sezonowych oponek. Przebieg 113k. Rozumiem że remont muszę liczyć na jakąś dyszkę? Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to bardzo przyjemne. Turbo ciągnie równo.
  4. Mały off ale po to chyba jest ten temat. Chciałbym zakupić passata B6 z 2010r 1.8TSI i w związku z tym mam kilka pytań. Od razu mówię że mam na oku samochód sprzedawany przez znajomego. Kwestią najistotniejszą jest silnik, nie od dzisiaj wiadomo że 1.8TSI lubi olej i to nawet bardzo. Chciałbym mieć pewności że silnik to nie szrot. Po sprawdzeniu silnika przez firmę świadczącą takie usługi wykryliśmy zapocenie olejem na układzie dolotowym (prawa strona silnika) diagnoza nieszczelna odma lub turbo (ewentualnie to i to). Drugi warsztat powiedział że to normalne zapocenie od użytkowania i nie ma się czym przejmować. Obecny właściciel od razu powiedział że silnik bierze olej jakieś ok. 0.5l na 1000km. Dodatkowo po wkręceniu silnika na 4k obrotów (oczywiście na rozgrzanym silniku) i odpuszczeniu do 2k wydech robi pyk czarnym dymym, wewnątrz wydechu również widać ślady spalania oleju. Czy powinienem dalej interesować się tą sztuką czy raczej odpuścić i szukać czegoś innego? Ewentualnie może powinienem sprawdzić jeszcze coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności