Skocz do zawartości

Pawlitto

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pawlitto

  • Urodziny 29.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Środa Wielkopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Aleosuza, powiedz mi skad wziales stwierdzenie ze to krzywe tarcze? Jak to stwierdziles?. Byc moze jezeli masz praktycznie prawie cale nowe zawieszenie i stwierdzam ze dobrze zrobiona geometrie kol, to moze wina przy nie zbyt dobrze zrobionym montazu, albo tarcze zalozone na zle oczyszczona piaste-kolo centrujace, wybite lub krzywe prowadnice zacisku, zle wyczyszczone jarzmo w miejscu styku klocka lub wykrzywione samo jarzmo. Byc moze nie jest to wina ukladu hamulcowego tylko ukladu zawieszenia. Jezeli wymieniles praktycznie cala zawieche wraz ze zrobieniem geometrii, byc moze wina sroi po stronie piasty, najlepiej sprawdzic luz lozyska, ewentualnie cala plaszczyzne piasty gdzie styka z tarcza
  2. Do orginalnego złącza nie nalezy, chyba ze ktos chcial wstawic tylna popielniczke, cb radio, jakies podswietlanie, czy inne rzeczy. Jezeli nie chcesz demontowac tunelu, to mozesz wyczepic popielniczke. Odkrec srubke pod ta zdejmowana popielniczka i podwaz od strony mieszka sztywnymi cienkimi blaszkami, wyskoczy z zaczepow i unoszac do gory lekko odpychaj w strone mieszka. Ewentualnie zostaw sobie i kirdys jak ciebie natchnie wena podlaczenia tylnej zapalniczki czy cos pod +12v to masz juz przyszykowane
  3. Jezeli chodzi o czujniki to bardzo mozliwe ze jeden jeds powiazany z drugim. Jezeli czujnik walu bedzie przeklamywac lub nie bedzie mial sprawnosci auto nie bedzie prawidlowo odpalac lub w ogole nie bedzie mogl odpalic lub gasnac tym bardziej na cieplym lub nie rowno chodzil silnik zalezy w jakim stopniu uszkodzony i bedzie dochodzilo do tak zwanego spalania stukowego. Pierwsze zdemontuj czujnik polozenia walu i sprawdz jego wartosci, powinien utrzymywac wartosc okolo 900 ohm. Podepnij miernik ustawiony na ohm i podepnij 2 pin oraz trzeci i sprawdz wartosc ohm przyblizajac i oddalajac jakis kawalek metalu przy okazji podgrzewaj czujnik jakas opalarka i sprawdz czy wartosci nie beda skakac mocno lub tez miernik nie pokaze w ogole wartosci, czyli skale poza wartoscia (czyli ukaze sie na mierniku liczbaa 1)
  4. Dokladnie. Ten dzwiek to typowa usterka egru. Zdejmij wezyk z egru podepnij jakis pol metrowy tak abys mogl swobodnie zassac ustami i przytrzymac koncowke wezyka jezykiem miarodajnie szybko. Przytrzymaj jakis czas i sprawdz czy guma w zaworku utrzymuje podcisnienie, czy tez opadnie, moze byc tez tak , ze bedzie trzymac, ale dzwiek bedziesz dalej slyszal, wtedy prawdopodobnie uszczelka znajdujaca sie w nim odpowiadajaca za podtrzymanie trzpienia bedzie pod wplywem podcisnienia przyklejac sie i odklejac w srodku, dlatego taki odglos
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności