KrzysiekB5
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O KrzysiekB5
- Urodziny 07.07.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Namysłów
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1997
-
Witam. Ja mam taki problem ze po remoncie silnika chciałem uzupełnić czynnik. Klime nabiałem, lecz kiedy włączyłem spalił mi się przewód od wentylatora klimatyzacji. Od złączki tam koło zbiorniczka płynu wspomagania w stronę kabiny. Co robić?
-
Cewkę Magneti Marelii
-
Cewka wymieniona, wyglada na to ze była winna. Cała popękana była. Narazie jest Ok.
-
Rozrząd dobrze ustawiony. Szukam cewki na podmianę żeby odrazu nie kupować nowej i odrazu wyczyszczę przepustnice
-
Dalej przerywa, dusi pod komputerem nie ma błędów. Mechanik nie ma pomysłów. Co można jeszcze sprawdzić?
-
Mechanik nic szczególnego nie mówił o dotarciu. Póki co to spokojna jazda i za 2 tys km wymiana oleju znowu
-
Remont wyszedł mnie prawie 4tys. Świece, kable również nowe. Nie pokazuje żadnych błędów. Przepływała odpinana, po odpieciu jest dużo gorzej.
-
Witam. Mam również problem z passatem z silnikiem 1.6 Ahl. Kupiłem go pare miesięcy temu, po wymianie oleju zaczął spalać olej. Czasami go dusiło. Zdecydowałem się na remont. Zrobione pierścienie, głowica, rozrząd, nowe sprzęgło. Na wolnych obrotach chodzi idealnie lecz podczas jazdy potrafi go przydusić jakby brakowało mu paliwa. Pompa paliwa sprawdzana i jest Ok. Wszystkie filtry wymienione. Sonda również nowa. Co to może być? Proszę o pomoc