Skocz do zawartości

djnoise

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djnoise

  • Urodziny 07.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sierpc

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam koledzy. Moja turbinka się poddała i w warsztacie zamontowano mi regenerowaną turbinę. Od razu wydawało mi się ze wstaje za późno (auto zaczyna jechać od 2200obr/min). Wg mnie turbina nie doładowuje w całej ciągłości pracy. Proszę o opinię czy regulacja gruszki pomoże? i czy mogę wyregulować gruszkę poprzez analizę logów -to znaczy przestawiac gruszkę i robic logi aż osiągnę idealne wykresy. https://log.malonetuning.com/chart/254815#H8KLCAAaw5XDkVwCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA LOG-01-011-xxx-xxx.CSV UPDATE do tematu ....... dla potomnych. Dzis przeprowadziłem bardzo konstruktywna rozmowę z kolesiem co zajmuje sie profesjonalna naprawą turbin, i okazuje sie ze turbina została żle ustawiona. Akurat moj typ turbiny łatwo sie reguluje, w moim przypadku należy przestawić ogranicznik sztangi by otworzyć łopatki turbiny, a następnie podregulować gruszkę by łatwo dało sie to wszystko zmontować. ot cała regulacja, Po weekendzie postaram sie zaktualizować ten post z ponownym logiem po i w trakcie przestawiania sztangi.
  2. Witam. Mała aktualizacja. Moje oświetlenie ożyło. Winowajca okazał się włącznik w podsufitce. Okazało się ze będący tam plastyk stopił się i blokował prawidłowe działanie włacznika. Oczyściłem styk z plastyku i oświetlenie świetnie działa. Doskonały post "frasu1987"
  3. Sens jest zawsze. Ja miałem tak samo. Auto kupiłem w sezonie letnim i bagatelizowałem ten problem. Otrzeźwienie przyszło w sezonie zimowym, kiedy miałem zamarznięta szybę a nawiew jej nie odmrażał, w aucie pomimo ustawionej temperatury na max było około 14 stopni. A zima to nie sezon na te naprawy. Tak więc jak nie chcesz nie naprawiaj-twoja sprawa, ja osobiście nie chciałbym naprawiać tego w zimę na szybko, bo mechanicy tym nie zawsze chcą sie zająć a pod blokiem za zimno. W lato co innego, naprawa może stać się przyjemnością z "zimnym leszkiem"
  4. kolego, pomoże jedynie wymiana, ewentualnie regeneracja silniczków klapy klimatronika. Robiłem to ostatnio w Passacie b6 w zasadzie do zrobienia w jeden dzień na luzie
  5. Witam Forumowiczów. Mój Passat B6 (2006) posiada bolączkę z którą nie umiem sobie poradzić. Chodzi o oświetlenie wnętrza.taka sytuacja: 1.Gaszę auto i otwieram drzwi oświetlenie nie działa (w podsufitce, oświetlenie nóg kierowcy i pasażera działa) 2. Otwieram drzwi zamkiem centralnym - oświetlenie w podsufitce nie świeci, a oświetlenie nóg podświetla.) 3. Mogę ręcznie włączyć oświetlenie do "czytania" z przodu jak i z tyłu pojazdu w dowolnym momencie. Bardzo zależy aby mój Passat podświetlał wnętrze w momencie otwarcia zamka centralnego albo otwarcia drzwi. Wiem że taka funkcja istnieje bo kiedyś to działało w tym aucie aż pewnego dnia przestało działać. jakieś pomysły? Nie straszne mi "majsterkowanie"
  6. Witam koledzy, Czy ktoś z was ma doświadczenia w montowaniu żarówek LED w miejsce żarówek mijania h7? Zastanawiam się nad takim montażem w Passacie b6. Do tej pory miałem takie rozwiązanie w Mondeo MK3, świeciły super, ale wiem że w B6 jest problem z mocowaniem żarówki,(mocowanie na metalowej blaszce).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności