Skocz do zawartości

dominiczek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dominiczek

  • Urodziny 28.11.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. 8D0798151 Temat do zamknięcia. Znalezione na 15 stronie w Google.
  2. Witam wszystkich, od niedawna pojawił się u mnie problem z wbijaniem pierwszego i wstecznego biegu. Opór nasilił się coraz bardziej. Często po zatrzymaniu muszę wrzucić 5 lub 6, żeby potem wrzucić dolne biegi. Problem pojawił się też później, podczas normalnej jazdy pomiędzy biegami 3-4 (narazie tylko raz). Dopiero po gwałtownym przyhamowaniu auta ta cześć się ułożyła. Następnego dnia udałem się na warsztat i po obejrzeniu całego układu skrzyni padł werdykt - luz na tulei łączącej wybierak biegów z ramieniem skrzyni. No i tu jest problem. Chciałbym kupić tą część jako nową lecz nie wiem jak się nazywa. Dwóch sprzedawców też nie wie i nie potrafi tego nazwać. Ze schematu znalezionego w sieci wynika, że jest to część nr 53 z załączonego zdjęcia. Dodaje też kilka fotek. Dodam, że to skrzynia 6 biegowa, sprzęgło jest w porządku a tuleja wybieraka została zmieniona w tamtym roku. Czy ktoś wie czy jest możliwość kupienia tego elementu?
  3. Odnośnie połączenia z osuszaczem (puszka) to nie znaleziono żadnych śladów nieszczelności. W takim razie jak najprościej dostać się z kamerą do parownika? Czy na parowniku będzie jakiś osad, tłuszcz, cokolwiek? Jak walczyć z czymś czego nie widać?
  4. Witam, szukałem w wielu tematach informacji o podobnych przypadkach lecz bezskutecznie. Opiszę mój problem. Problemy z klimatyzacją pojawiały się zawsze po zimie. Co 2 lata jej wydajność spadała, tzn. gaz uciekał. Godziłem się z tym, bo raz na dwa lata wydanie pieniędzy na ten "luksus" było tego warte. Na przełomie wiosny/lata nabiłem klimatyzację. Wszystko było w porządku (brak rozszczelnienia) i test próżni w normie - nawet po godzinnym sprawdzeniu. Minęły dwa miesiące, zauważyłem coraz cieplejszą temperaturę na LOW, a zimno z nawiewiu leciało tylko w chłodne dni. Ustaliłem termin, auto zostało ponownie sprawdzone - brak nieszczelności, profilaktycznie wymiana zaworków, podobno to najczęstszy problem. Po nabiciu zalecono mi przyjechać na kontrolę, maksymalnie za miesiąc. Po trzech tygodniach problem wrócił. W tym czasię zdąrzyła ulecieć aż połowa nabitego gazu. Kolejna kontrola - lampa UV oraz czujnik elektryczny. Sprawdzony był cały układ, nawiewy wewnątrz. Brak śladów nieszczelności. Gaz został odessany, ja jakoś przemęczyłem się do teraz. Podejrzenia padły na chłodnicę klimy lub parownik. 1. Pytanie : czy to możliwe, że nieszczelność jest tak mała, że nie można było jej znaleźć sprzętem? 2. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie szczelności/ stanu parownika bez rozbierania całej deski? 3. Jakie przyczyny nieszczelności mogę wziąć jeszcze pod uwagę? Dziękuję wam z góry za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności