Skocz do zawartości

L91Michal

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O L91Michal

  • Urodziny 28.09.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Chciałbym Was zapytać czy jak puścił mi tylny zacisk, na ośce i leje się płyn. Staram się uzupełniać zbiorniczek gdy tylko pojawi się komunikat. Z racji że zacisk który zbyt długo idzie, dużo płynu mi wyciekło. I jest to taka ilość że zastanawia mnie czy możliwe żeby uciekł cały płyn i czy istnieje możliwość że mogłem zapowietrzyć pompę hamulcową?
  2. No właśnie coś takiego, około minuty. Wydawało mi się, że trochę szybciej. Mimo to, brak takiego dźwięku... Własnie zastanawiam się, czy mam padnięty przekaźnik czy może czujnik temperatury wskazuje za wysoką temp i nie załącza świec jeśli świece w wysokiej temp otoczenia faktycznie się nie podgrzewają.
  3. Witam. Chciałbym zapytać odnośnie przekaźnika świec żarowych. Jest to mój pierwszy 1.9TDI PD 131km AVF, wcześniej miałem 90km i 110km na zwykłych wtryskach. Otóż moje pytanie jest następujące, czy po przekręceniu stacyjki po pewnym czasie powinno być słychać pstryknięcie przekaźnika? We wcześniejszych modelach zawsze było slychać po przekręceniu zapłonu jak przekaźnik odcina prąd na świece w tym jednak takiego dźwięku nie można dostrzec. Czy to normalne ?
  4. Witam. Jestem zmuszony zwrócić się z pomocą i mam nadzieję, że mi coś podpowiecie doradzicie. Otóż od jakiegoś czasu mam problem z immobilizerem. Nie zdarza się to ciągle ale w przeciągu tygodnia, zdarzyło mi się 3x, że pojawił się komunikat "IMMOBILE ACTIVATED". Pierwszym razem przed odpaleniem samochodu pojawił się komunikat ale auto odpaliło. Dwa kolejne razy po odpaleniu samochodu wyskoczył owy komunikat i auto natychmiast zgasło. Dodam od siebie, że jakiś czas temu, około miesiąca wstecz wymieniałem mechanizm wycieraczek bo był zapieczony. Aby do niego się dostac musiałem rozbierać całe podszybie. Gdzieś wyczytałem na forum, że dla innej osoby przy takiej wymianie zaciekała gdzieś woda i padł czujnik komfortu. Więc dręczy mnie pytanie, czy mój problem z immo może mieć związek z naprawą mechanizmu wycieraczek czy raczej jest to osobna awaria w ogóle nie powiązana z tym, że gdzieś może zaciekać woda z podszybia. Z tego co mi wiadomo to immo znajduje się w zegarach i w stacyjce więc raczej powiązania zero... ale skoro dla kogoś padł czujnik komfortu to może immo ma powiązanie z czujnikiem komfortu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności