Skocz do zawartości

simonexsp

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O simonexsp

  • Urodziny 18.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    simon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    skammestein

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam Jak iz jest to moj pierwszy post proszę o wyrozumialość. Posiadam passata 2002 1,9 tdi 130 koni 4motion avf i za cholere nie moge poradzic sobie z mocą. Wydaje mi sie ze jest troszkę słaby, zona posiada golfa 4 101 km 4motion i ma mocniejszego buta. Moze ktoś z bardziej doswiadczonych forumowiczów rzuci oko na logi dynamiczzne i podpowie czy turbo ma moc. przeszukałem forum , mam troche informacji jednak nie jestem w stanie sam wymyslec o co chodzi. Wtryski działaja, bipy jedynie wysokie na minusie, jutro wymienei filtr paliwa. co do logów sa z hamowaniem w srodku ( warunki straszne snieg minus 13 na dworze i cciemno jak w ....) Pozdraiwam blok 11 dynamiczny.csv
  2. Moj Avf 4motion pali kolo 10 na 100
  3. Witam Od niedawna posiadam passata i stram sie naprawic pewne niedocignieci a teraz utkwiłem przy climatronic. Problem byl z wywalonym bezpiecznikiem więć zaczelem szukać. Metodą prób i błędów dotarłem do kompresora klimatyzacji. sterownik Kompresora był odłączony u poprzedniego właściciela, po przeczytaniu forum udało mi się ustalić jak połączyc piny co pozwolilo dojśc mi dalej. Do kompresora dochodzi jednozylowy kabel, który rozpiąłem i jak reką odjął wszystko zaczęło działać. Teraz moje pytanie: 1. Co powoduje ten przewód. Czy jest to zasilanie elektromagnesu. Co moze powodować przepalenie bezpiecznika. 2. Czy mogę w takij sytuacji użykować samochód? 3. Czy sprężarka jest tak sprytna, że sama wyrzuca bezpiecznik bo ma za mało czynnia chłodzącego.
  4. Witam. Po walce z klimatyzacja udało mi sie ustalic ze przyczyna przepalonego bezpiecznika byla sprezarka klimatyzacji. Krok po kroczku udało mi sie wykluczyc wszsytkie elementy o kolei. Odłaczylem przewod jednozylowy elektryczny od sprezarki i wszytsko działa. teraz moje pytanie 1 czy tak mozna jezdzic. 2 Czy bezpiecznik ten przepala sie poniewaz jest za malo czynnika w ssytemie i sprezarka odrzuca ten bezpiecznik tak zeby sama sie nie zepsula?
  5. Bezpiecznik od climatronic. Mam mysl ze t przekaznik walniety bo prod mierzylem na bezpieczniku 13,5 ale czy to mozliwe bezpiecznik chyba na opr idzie?
  6. Bardzo dziekuje. zgadza się, kest tyllko jeden problem po podlaczeniu tego czujnika wywala mi bezpiecznik, jakas podpowiedz jak zaczac szukac wogole przyczyny? Pozdrawiam
  7. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam. Nie zauważyłem odpowiedzi. Szukam czytam i szukam i czytam Chodzi o ta złaczke. Biegnie pod wiatrakami ale nie mam pojęcia co to moze byc, jedyny problem jaki zsoatał d usuniecia po zakupie to szalejąca klima, bucha zimnym na low a na jakies temperaturze jest zawsze bardzo gorace. Kod błedu to 313 jezeli sprawdze na właczonym bezpieczniku. Jezeli chce uruchomic samo diagnoze p wcisnieciu dwóch klawiszy plus włacznie zaplonu - wywalami bezpiecznik, no i nie wiem
  8. Witam szanowne grono Proszę o podpowiedź co to moze byc za złącze. Biegnie pod wiatrakami i u mnie jest po prawej stronie obok swiatła. Czy moze byc to jakiś sterownik wiatraka klimtyzacji , poniewaz bucha albo zimnym albo gorącym.
  9. Wiatm . pyatnie za 100punktów, gdzie mozna podłaczyc przednie swiatla przeciwmieglne, kostak czteropinowa, szukam miejsca i nie moge znależć Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności