Skocz do zawartości

marecki84

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marecki84

  • Urodziny 30.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Pacjent passat b5 fl 2.0 azm 115KM, sterownik zenit jz 2005, wtryski magic jet, reduktor silver. Prosze was o ocene mapek i ustawien bo dzisiaj ustawialem wszystko sam i nie mam pewnosci czy wszystko jest tak jak powinno.
  2. Witam potrzebuje kod do radia Gamma VWZ1Z3Y9677034 Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
  3. Witam. mam pytanko mam okazje kupić ładne oponki za przyzwoitą cenę tylko że jest to rozmiar 215/65/15 czy taka opona podejdzie do paska? Nie będzie obcierać? Seryjnie mam 195/65/15.
  4. Ja mam instalke Zenit reduktor KME silver, wrtyski Magic Jet autko śmiga bez problemu spalanie średnio 10-11 lpg, w trasie ok 9. Żadnych problemów a zrobiłem na tej instalce ponad 80 tyś km.
  5. To raczej jest instalka pierwszej generacji, druga generacja zamiast śruby miała silniczek sterowany kompem. Z tej instalacji możesz zostawić butle, wielozawór, przewody do parownika oraz zawór tankowania reszta raczej do wymiany. Jak chcesz tanio to polecam reduktor KME silver, wtryski Magic Jet, sterownik ZENIT lub STAG. Ja osobiscie mam Zenita i zrobiłem na tym zestawie ok 80tyś km i nie miałem żadnych problemów.
  6. Potrzebujesz jeszcze łącznik kolumna-kierownica, najlepiej jakbyś to kupił razem z maglownicą. No i pewnie wypadało by założyć nowe końcówki drążków.
  7. Pewnie że by się opłacało, jeżeli zamontujesz sobie to sam to coś w ok 300zł wystarczy + regulacja zbieżności ok 70zł.
  8. Mi to wygląda na zapieczone kierownice powietrza przy turbinie co jakiś czas trzeba je przeczyścić.
  9. Jeżeli masz turbo chłodzone wodą to na bank będzie Garret raczej T2 bo T3 były częściej w silniku RA.
  10. Ja bym rozważył zakup Peugota 406 2.0 Hdi lub Renault Laguna 2.2 dTi, bardzo komfortowe i wbrew obiegowym opiniom nie są awaryjne jeśli się o nie odpowiednio dba.
  11. Oleju opałowego nie można kupić legalnie, chcą jakieś papiery zaświadczenie że posiadasz piec na OO, u mnie bioester na Bliskiej kosztuje teraz 4.39zł można śmiało lać do starych diesli tylko to i tak jest mało opłacalne bo bio spali ok. o 1 litr więcej ze względu na mniejsza kaloryczność i do tego troszkę zamula auto.
  12. Albo pompa jak napisał kolega, albo padł czujnik ciśnienia oleju co jest niestety mało prawdopodobne, najlepiej jakbyś w miejsce czujnika wkręcił manometr i sprawdził ciśnienie oleju, no chyba że przesadziłeś z ilością oleju i przelałeś w co raczej niewierze.
  13. sprawdż przekaznik który rozłącza wtryskiwacz benzyny, też tak miałem że palił gaz i bene. A sprawdzić możesz tak: przełącz na gaz i na chodzącym silniku zakręć zawór na butli, jak auto nie zgaśnie tzn że masz przekażnik walniety i pali gaz i benzynkę na raz.
  14. Ja jeżdże na ropce i wychodzi taniej,miałem passata na gazie kiedyś to się opłacało teraz już przy tych cenach gazu nie za bardzo. u mnie wygląda to tak na ropce 4.63 x7=32.41zł do tego biore fakturke i odliczam Vat tj. 18.7% i wychodzi mi 26.35zł ponieważ to stary diesel zalewam mu czasem bioester czyli 7.5x 4.09=30.67zł -18.7% vat= 24.95zł dodam jeszcze że jeżdze głównie po mieście ok 1000km miesięcznie. Gazu passek spalał mi 12l + 1l benzyny na odpalenie na 100km a więc 12x 2.6=31.2 + benzyna 4.75= 35.95zł
  15. Tzn że maja bajzel w papierach, winnych firmach tego nie było, będę musiał ich odwiedzić osobiście i opier....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności