Skocz do zawartości

DamianKowal93

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DamianKowal93

  • Urodziny 17.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. aha więc turbo po prostu zaślepiłeś ? w sensie krócieć od odmy do turbo ten z ujscia filtra powietrza? jeśli tak napisz czym bo korek od szampana to nie wiem czy super pomysl
  2. Dzięki kolego za odpowiedź a powiedz mi jeszcze czy króćce dawałeś metalowe czy plastikowe ?
  3. Witam Panowie , proszę poradźcie mi czy mogę zrobić oct z shakera do białka ,haha ,wiem jak to brzmi ale plastik z którego jest wykonany jest odporny na temperatury pozdrawiam mam zamiar wywiercić w nim dwa otwory na króćce 20mm.
  4. To teraz ja Ci odpisze też robilem na początku grudnia ustawienia fabryczne ,ale niestety u mnie nic nie dały ,dała za to wymiana panelu climatronica,kupiłem za 20 zł z tą samą koncową literą w Twoim przypadku "A" ja mam "H" spróbuj odłączyć całkowicie panel climatronica z zasilania są tam 4 kostki,jeśli tego nie robiłeś.
  5. Sprawdze po kodzie jutro na najazdach i dam Ci znać ,jeszcze spróbuje zaadaptować skrzynie do ustawień fabrycznych ,bo kiedyś zmieniałem kodowanie na tryb economy vagiem i zobaczymy Ale co Myslisz Adamus2006 ,że przy zerwanym koszu wstecznego wchodził by on po przewachlowaniu pozniej od razu ? bez zająknięcia ? troche dziwna sprawa
  6. Olej wymieniony statycznie, tak jak zaleciali automaciarze,problem nadal ten sam.Miał ktoś podobny problem ze wstecznym?
  7. Dzięki bardzo za odpowiedź ,troche mnie tu nie było.Też byłem w 90% przekonany ,że to wina oleju może być ,który traci właśnie gęstość podczas rozgrzania.Jednakże zadzwoniłem do Serwisu automatów w moich okolicach i oni upierają się przy wymianie statycznej oleju.Twierdzą ,że dynamiczna wymiana może za bardzo wypłukać skrzynie .
  8. Witam ,posiadam passata b5 fl'a 1.9 avb 101 z A/S ag4 mój problem dotyczy biegu wstecznego w skrzyni otóż na zimnym oleju w skrzyni wsteczny wchodzi książkowo ,natomiast po przejechaniu założmy 5/6 km i tym samym rozgrzaniu oleju w skrzyni automat gubi wsteczny.Pojawia się on dopiero kiedy wrzuce z R NA D I znów powtórze operacje na R wtedy zapina wsteczny znowu od razu.Dodam też ,że przy zakupie auta sprzedający uprzedził mnie ,że nie wymieniał oleju w skrzyni ,także obstawiam ,że olej nie był wymieniany przez ok 60 tys. km .Ja również go nie zmienilem ponieważ po zapytaniu kilku mechaników twierdzą ,że skoro nikt nie wymieniał to wymiana w nim oleju może doprowadzić do uszkodzenia skrzyni.Mam sporo wątpliwości co do ich spekulacji i jednak przymierzam się do wymiany oleju .Jak myślicie poprawi to działanie biegu wstecznego ? Dodam też ,że kiedy wsteczny już się włączy raz to pozniej wachlując z D -R i innych na R wsteczny wchodzi od razu , tylko po przejechaniu dłuższego dystansu na Drive wsteczny tak jakby potrzebował zmiany ciśnienia lub miał za słabe ciśnienie i nie wbija go .
  9. Witam Panowie .Jestem posiadaczem passata b5 fl 101 km z automatem ag 4 zwracam się z zapytaniem swój przypadek .Otóż wsteczny na zimnym oleju w skrzyni wchodzi książkowo ,natomiast kiedy autem zrobie kilka km i olej się nagrzeje wsteczny znika i aby go ożywić muszę przerzucić z d na r i znów z d na r i wtedy wchodzi normalnie .Miał ktoś podobny przypadek? Pozdrawiam .Błędów w skrzyni nie mam żadnych ps.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności