Skocz do zawartości

Delhi

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Delhi

  • Urodziny 05.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pilzno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jedyny manakment jaki wystepuje to spadek z obrotow na wysprzegleniu na jakies 20 wysprzeglen 3 razy spadnie. Dodam ze teraz sa mokre dni i chlodniejsze auto za kazdym razem po nawet 3 h postoju morduje sie z odpaleniem pewnie przez wilgoc. Auto ogolnie jest w bardzo dobrej kondycji jedyny blad jakis stary co byl na kompie to sondy lambda ale po skasowaniu sie nie pojawil. Wykluczylem pompke poniewaz pare razy wyciagalem bezpiecznik czekalem az zgasnie i odpalalem po wlozeniu bezpiecznika od strzala. Czyli pompka podaje odpowiednie cisnienie skoro po wypaleniu potrafi przepchnac paliwo. Gaz wykluczylem tez jak narazie poniewaz auto ma problemy z odpalaniem tez na cieplym jak i na zimnym to po pierwsze. Po postoju dluzszym tez nie raz odpala na strzala a reduktor jakby puszczal to puszczal by caly czas w dolot i w wiekszosci przypadkow mialby problem z mieszanka gaz/benzyna . Moze ta wilgoc zawezi to grono poszukiwan? Michal wiem że to może być sto przyczyn dlatego prosze was o rady każdą przemyśle i postaram sie sprawdzić w miare mozliwosci nie chce wymieniac pol samochodu bo to jest kosztowne. Dlatego pisze tu o pomoc bo wiem ze bardzo czesto jest duzo wykluczanych rzeczy. Wszystko biore na rozum nie jestem tam jakims znawca wiec chetnie przyjme kazda uwage. Jedynie te kable lub czujnik walu przychodzi mi na mysl. Dzis temp na polu 1 stopien sypie snieg z duzo mniejsza wilgotnoscia na polu auto ewidentnie mniej sie meczy nie jest to jeden obrot ale 3 .4 a nie 7 8. Drugi dzień . Pogoda w miare ok troszke chlodno brak deszczu po 6 h problem z odpaleniem. Ciekawe jak bd slonce czy wystapi problem. Dzien trzeci . Slonce rano swiecilo auto 12 h postoju od strzala pozniej slonce 8 h postoju od strzala.
  2. Witam Serdecznie . Podklejam sie do tematu. Silnik 1.6 alz z lpg. Gaz 3 lata. Problem objawia sie kreceniem nie raz 5 6 sekund by odpalil. Gaz sekwencja. Czy cieply czy zimny raz odpala na strzala raz kreci . Raz odpali na zimnym zgasze go po 3 min ( sklep) i nie odpali tylko kreci. Egr przepustnica i przeplywka czyszczone brak duzych zanieczyszczen. Wykluczylem juz pompke paliwa oraz swiece. Dodam ze auto po odpaleniu chodzi rowno nie faluje nie szarpie nie ma spadkow mocy. Jedynym objawem jest spadek obrotow na cieplym po wysprzegleniu i to tak raz na jakis czas podczas dojazdu do ronda krzyzowki. Mechanik nie stwierdzil bledow na komp. Czujnik temp jest ok. Nie mam pojecia co mu moze dolegac . Juz nie chodzi o ten spadek tylko o to odpalanie. Dodam ze passacik pali jak " mu sie zachce" raz pali raz kreci po 2 dniowym postoju pali od strzala po odpaleniu przejechaniu paru km zgaszeniu kreci. Powtorka sklep zgaszenie odpalenie i na sztarzala. Pozniej pare zgaszen i odpalen w jednym ciagu i auto pali bezproblemu. Dzis troche wilgoci po postoju 8 h krecil 5 sekund. Nie moge znalesc jednoznacznej przyczyny. Auta nie szarpie nie slabnie rowno chodzi.
  3. Moim zdaniem mówie tu tylko z własnego doświadczenia. Paliwo jest jedno poprostu rozni sie dodatkami. Każdy wie jakiej jakości mamy paliwa w Polsce . Osobiscie nigdy nie nalalem v-powera zrobilem fiatem ducato firmowym 220 tys. Tylko i wylacznie na eco dislu narazie bez zadnych problemow z wtryskami. Kolega w fordzie zrobił na eco dislu silnik tdci wrazliwy zrobil 150 tys bez awari dolewal tylko uszlachetniacz. Dlatego moim zdaniem zwykla ropa z ewentualnyn uszlachetniaczem jest wystarczajaca . Oczwyscie mowie o stacjach orlen shell itp nie jakis pegaz czy inne stacje ktore maja po 20 gr tansze paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności