Skocz do zawartości

kredens007

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kredens007

  • Urodziny 30.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Dobra! no to opowiem jak było naprawde. Wstawiłem auto do mechanika do warsztatu, bo auto pracowało na 3 cylindrach, mechanik 2miesiące naprawiał tą usterkę i nie naprawił bo pijje:%%%%% mało tego wymontował całkowicie silnik z niego, chcę zabrać teraz to auto od niego, ale nie mogę go nawet russzyc bo cały czas trzyma chamulec ręczny, który załancza się przyciskiem z lewej strony kokpitu, nie mogę też wrzucić na N w skrzyni biegów. Dzis zamówiłem lawete , ale nie szło go ruszć bo trzymają chamulce.;(((
  2. Witam! Mam problem! Miałem awarie w silniku, silnik nie odpala, auto posiada automatyczną skrzynię biegów jak wrzucić N bo zostało na P i za chiny nie można wrzucić na luz.
  3. A przy ustawianiu tego rozrządu to który znak należy brać pod uwagę? Bo są dwa: "0" i "1"
  4. A możesz podać mi w Nm?? bo tej jednostki co ty mi podałes to ja nieznam ani mój klucz dynamometryczny, kolejność dokręcania śób jest mi znana.
  5. Witam! Czy może ktoś mądry powiedzieć z jaką siłą dokręca się głowice w silniku 1.9tdi AFN??
  6. Masz racje kupno używanego silnika, coś proponujesz może?
  7. Też mi powiedziałeś lekko albo ciężko a skąd ja mam to wiedzieć czy się kręci lekko czy ciężko ?? heh czy ja kręce na codzień wałem korbowym bez głowicy??:p:p Wystarczy że główka korby przekrzywi się o kilka mikrometrów i tłok będzie parł bardziej na jedną strone co po jakimś czasie spowoduje nieszczelność i pierścienie jasna cholera trafi. Dlatego wątpie żeby coś takiego wyczuć kręcąc wałem korbowym!!
  8. Kolego J@ceq, jestem pewny że zawory dostały bo niektóre popychacze nie pracują;( . Po czym poznać czy tez korbowód jest skrzywiony czy też nie? oczywiście bez wyciągania go ze skrzyni korbowej.
  9. Witam! Otóż moi mili Państwo przeskoczył mi pasek rozrządu w moim kochanym auteczku, wydaje mi się że wszystkie zawory dostały ładnego kopa i stąd moje pytanie... Czy mogły się skrzywić korbowody?? Bo jakieś uderzenie w tłok nastąpiło więc korbowody napewno to odczuły (nie wspomne juz o tłokach) tylko jak dotkliwie? Czy pozwoli to na ich dalszą pracę?? Obawiam się że nie. Jak myślicie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności