Jump to content

BEDY111

  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About BEDY111

  • Birthday 02/19/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witam. Jak staruje bez problemów, przy wyłączonym silniku i po chwili uzyskuje dużą temperaturę to winna może być pompka V55. Tak było w moim przypadku, webasto startowało bez problemów również z telestartu. Po osiągnięciu temperatury wyłącza się awaryjnie. Działało prawidłowo tylko podczas pracy z silnikiem samochodu, ale to było spowodowane tym że obieg pompy wody odbierał ciepło z Webasto. Vcds nie pokazywał żadnych błędów. V55 po rozebraniu kompletnie spalone wewnątrz (płytka pcb) Nowa pompka V55 to koszt około 300pln PIERBURG. Wymiana prosta, osłona silnika, prawa dolna część nadkola, opaska trzymająca pompkę na jedną śrubę. Potrzebne szczypce zaciskowe do węży aby nie stracić płynu chłodniczego. Wtyczkę miałem ok, do pompki jest nowy kabel jeżeli są jakieś problemy to można wymienić. Można sobie pomóc odkręcając kratkę zderzaka i halogen, wtedy dobrze wszystko widać, choć i tak robimy wszystko od spodu. A przy okazji... jest w miarę "dobre" dojście do wymiany/sprawdzenia pompki spryskiwaczy reflektorów jeżeli ktoś ma z nią problem. Ja tydzień po wymianie V55 musiałem wymienić pompkę spryskiwaczy i wszystko na nowo rozbierałem, dlatego po zdemontowaniu tych elementów możliwa jest wymiana bez zdejmowania zderzaka. Pozdrawiam.
  2. Witam. Problem polega na notorycznym pojawianiu się błędu: Zawór sterujący stopniem otwarcia sprzęgła Haldex N373 - przerwa w obwodzie, bądź uszkodzenie zaworu. Po zagłębieniu się lekko w temat okazało się że jest to dość popularny błąd spowodowany dostawaniem się wilgoci do sterownika. Niestety tak było i w moim przypadku, wilgoć uszkodziła sterownik. Dlatego mam pytanie do szanownych użytkowników czy któryś w forumowiczów zajmuję się naprawą sterowników ? Bądź zna jakąś firmę która potrafi sobie z tym poradzić? Uszkodzonych jest kilka rezystorów których brakuje, niestety nie wiem jakich wartości i tutaj powstaje problem naprawy. Być może ktoś posiada dokładne zdjęcie jak sterownik wygląda w środku w miejscu uszkodzenia. Być może posiada ktoś na sprzedaż sam sterownik pod warunkiem że nie jest w podobnym stanie jak mój (z zewnątrz wyglądał bardzo dobrze) Numer sterownika to: OBS907554A SW:4013 HW:H41 HAP542 5WP33524-01 2458 Continental Haldex ZSB.0BS.525.010.A Passat B6 2008r CBAB Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam.
  3. Witam. Fabrycznie zamontowany mam moduł: 5N0 035 730A (klawiatura, mikrofon i przyciski w podsufitce) który potrafi wyszukać telefon w moim przypadku Samsung Galaxy Note 8 ale nie potrafi się z nim połączyć. Dlatego pytanie do znawców tematu, czy jeżeli wymienię moduł na 5N0 035 730D to komunikacja między tymi urządzeniami przebiegnie bez problemu ? Następnie czy funkcja rSAP jest niezbędna do prawidłowego działania ? Prawdopodobnie Samsung Galaxy Note 8 nie ma czegoś takiego. Czy to jest do czegoś potrzebne ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Witam. Postanowiłem profilaktycznie zaglądnąć do EGR i przepustnicy w celu wyczyszczenia tych elementów (bez wcześniejszych oznak, błędów itp) i polecam każdemu wykonać ten zabieg. Zanieczyszczenie było kolosalne, silnik CBAB 2.0Tdi CR. Jeszcze trochę i zawór EGR nie mógłby pracować poprawnie. Demontaż w miarę prosty jak w instrukcji. Jedyny problem jaki mnie spotkał to nie mogłem odpalić auta po tym zabiegu. Błędy po odłączeniu tych elementów skasowane. Dlatego dla wszystkich których spotka podobna historia, auto odpaliło ale dopiero po odłączeniu przewodu spalin od EGR i to dopiero po kilku próbach. Czytałem wcześniej że może się coś takiego przytrafić dlatego polecam przeczyszczenie, i początkowy montaż bez przewodu spalin. Jak Passat popracuje chwilę i wyrówna pracę silnika dopiero składanie reszty. Pozdrawiam.
  5. Zgadza się, klema (-) jest z lewej strony koło lampy, uchwyt na akumulator, oraz kabel z bezpiecznikiem 30A do klemy (+). Zmyliła mnie grubość przewodu zasilającego, szukałem podobnych wymiarów jak minusowa. W moim przypadku ktoś aby dobrze zaizolować połączanie odkręcił klemę i ją zabrał, pozostawiając tylko przewód z konektorem oczkowym. Po podłączeniu pod akumulator wszystko działa jak należy. Pozdrawiam.
  6. Witam. Niedawno stałem się posiadaczem B6 Highline z 2008r, seryjnie wyposażone w Webasto. Dlatego mam pytanie do posiadaczy B6 z drugim akumulatorem w bagażniku, czego dokładnie brakuje w tej wersji (zdjęcia poniżej) że nie ma dodatkowej klemy (+) do akumulatora. Proszę o zdjęcie jak to wygląda u Was, zastanawia mnie dlaczego ktoś to wymontował. Czy były wersje z Webasto bez dodatkowego akumulatora ? Webasto pracuje ale tylko podczas pracy silnika, po włączeniu na postoju, kontrolka sygnalizuje pracę kilka sekund i gaśnie. Ślady ewidentnie pokazują że był tutaj akumulator. Pozdrawiam.
  7. Witam. Więc tak. Pomiary które wcześniej wrzuciłem były wykonywane chwilę po kasowaniu błędów, i tylko na PB. Błędy jakie były skasowane to: 00561 Mixture Adaptation 14-00 Adaptation Limit (add) Exceeded 00561 Mixture Adaptation 12-10 (mul) Exceeded - Intermittent Dzisiaj: Błędy wyskoczyły takie same, zostawiłem je i zapisałem logi statyczne zgodnie z instrukcją: Pierwszy Grupa 008 (zrobiłem 2 sekundy na LPG i następnie osobno to samo na PB bo nie wiedziałem na jakim paliwie mam to wykonać) 008 LPG 008 PB Następnie grupa 007 (wykonałem odpowiednio: 60LPG/60PB/60LPG/60PB/60LPG (tutaj jest 5x60 sekund przez pomyłkę) dodatkowo zrobiłem to jeszcze raz w formacie 4x60 jak kazałeś ale to na koniec. 007 5x60 LPG-PB-LPG-PB-LPG Następnie 008 na obu paliwach. 008 LPG Koniec 008 PB Koniec Po tych pomiarach zrobiłem jeszcze raz 007 60LPG/60PB/60LPG/60PB 007 4x60 LPG/PB/LPG/PB Dodatkowo statycznie grupy 002 i 007 oraz 003 i 025 w formacie 30sek. LPG/ 30 sek. PB 002 - 007 30LPG/30PB 003 - 025 30LPG/30PB Może w czymś to się przyda. Dzięki. Pozdrawiam.
  8. A jak wykonać prawidłowe Logi zgodnie ze sztuką ? Szczerze to nie mam pojęcia które Logi do AEB powinno się wykonywać i w jakich parach. Dlatego proszę o porady co i jak, to wykonam pomiary bardziej przejrzyste. Dzięki.
  9. Witam. Problem z AEB od początku jego użytkowania to lekkie szarpanie wyczuwalne na wyższych biegach na 4 i 5, w okolicach 1800-2500obr. Najmocniej wyczuwalne przy podjazdach lub przy większym obciążeniu. Jest to automat z Lgp w sedanie. Szarpanie nie jest mocne ale irytujące. Przy wyższych obrotach wszystko działa jak należy. Na obu paliwach tak samo. Wymienione praktycznie wszystko co mogłoby "chyba" na to wpływać. Dolot (rura itd) filtry paliwa + powietrza, dv, węże podciśnienia, świece, zamienione cewki z innego bez zmian, czujnik temperatury, rozrząd, paski klinowe, regulator napięcia. Nie jest to bicie z kół bądź zawieszenia, nowe opony, wyważanie, amortyzatory, wahacze. Poduszki silnika ok. Zamontowany wskaźnik doładowania pokazuje 0,5 - 0,6 Bar przy pełnym otwarciu przepustnicy, przy spokojnej jeździe wskazówka nie drga, nie opada, trzyma ciśnienie mimo to auto drga. Zamieszczam link do Logów, być może jakiś bardziej doświadczony użytkownik coś z nich wywnioskuje. Dzięki za ewentualną pomoc. LOGI LINK Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy