Skocz do zawartości

piotrek_peter

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrek_peter

  • Urodziny 20.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krzeszowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Witam ja też miałem błąd 009571 P2563 w B6 2,0 CBAB objawy jak opisywane przez kolegów wyżej.... Ja oraz mechanik obstawiał na czujnik gruchy , bo kierownica turbo sterowała się normalnie, jednak po wymianie zaworu turbiny (gruszki) okazało się że nie da sie wyregulować gruchy na gwincie (sprawdzamy napięcia VCDS em na kanale 120 które powinno być na zgaszonym 3,3-3,9 a po odpaleniu silnika ok 0,75 ) raz się udawało obniżyć wartość a po kolejnym odpaleniu okazało się że znów jest za wysokie np. 1,7. Winną za całe to zamieszanie ponosił zawór N75 który czasami gubił podciśnienie na układzie i sztanga gruchy pracowała ale nie w pełnym zakresie . Polecam każdemu żeby sprawdził jaką ma wartość napięcia na kanale 120 przed przystąpieniem do demontażu gruszki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności