Skocz do zawartości

Homerwales

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Homerwales

  • Urodziny 08.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć koledzy! Mam dokładnie ten sam problem. 3ci stop świeci no stop przy zamkniętej klapie. Doraźnie odłączyłem przewód zasilający ale chciałbym to naprawić żeby działało. Czy możecie mi powiedzieć, w którym miejscu znajdę tą kostke? po prawej stronie za otuliną bagażnika? Jeśli tak to napiszcie proszę co po kolei demotować żeby nie pourywać plastików. Na razie dotarłem do wiązki na wysokości tylnego pasa ale tam nie ma żadnej kostki. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
  2. Dzięki bardzo za info. Spróbuję skontaktować się z kolegą KDX. Generalnie w Aso za wtryski zażądali 2800/sztukę + wymiana. Nie zgodziłem się. Zakupiłem fabrycznie nowe wtryski Bosch'a we własnym zakresie i w Aso tylko dokonali wymiany (wymiana ok 140 zł brutto/ sztukę). Co do opiłków to faktycznie w pojemniku filtra paliwa magnesem wyłowiłem kilka (2-3) bardzo małych opiłków więc coś musi być na rzeczy. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie, nie stuka ani na podczas odpalania ani na jałowym biegu nawet przy kręceniu do odcięcia. Po rozpoczęciu jazdy zaczyna stukać.
  3. Witam serdecznie. Mam podobny problem jak w temacie. W moim Passacie B7 TDI 140 KM DSG kilka miesięcy temu pojawiło się metaliczne stukanie. Początkowo myślałem, że to jakaś osłona. Stukanie występuje tylko podczas uruchomionego napędu w górnych zakresach biegów. Podczas odpalenia czy przegazowania na postoju nie ma takich objawów jak podczas jazdy. Dałem auto do ASO na diagnozę- sprawdzali dwa dni, nikt nie wiedział co to, następnie stwierdzili że do wymiany jest 3 i 4 wtryskiwacz oraz że są opiłki metalu w ukł. paliwowym. Wymieniłem dwa. nic się nie zmieniło a może nawet było gorzej (zaraz po ruszeniu z serwisu). następnie szukałem w innych warsztatach czy to nie coś ze skrzynią biegów. W specjalistycznym warsztacie wykluczono uszkodzenie skrzyni DSG i zasugerowano wymianę dwóch kolejnych wtrysków. Wczoraj odebrałem auto z ASO po wymianie wszystkich wtryskiwaczy. Problem bez zmian. Czy ktoś wie co to może być? Poniżej wstawiam link do filmu z objawami:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności