Skocz do zawartości

Velon

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Velon

  • Urodziny 08.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam wszystkich forumowiczów Moje auto ostatnio mnie bardzo nie lubi ( w sumie to mu się nie dziwię przez to jak jeżdżę ) ale proszę was o pomoc. Przeczytałem już milion tematów o notlaufach i w sumie jestem głupszy niż na początku ale do rzeczy: Passat B6 z 2006r. 235 tyś nakulane ( niby... oczywiście kupiłem go jakieś 5 lat temu z niemiec jak miał 175 tyś w co szczerze wątpię) Od sprzedawcy wiem że zrobiony chiptuning na 135 kucy ( nie sprawdzałerm) Po zakupie wymienione przeze mnie turbo. W aucie usunięto wcześniej DPF Po wymianie turbiny i nagrzebaniu czegoś przez machera auto przy odpaleniu puszcza chmurę siwego dymu ( wcześniej tego nie było ale macher się wyparł że coś zmieniał a po przyduszeniu przyznał się że jedna coś ale wrócił do starego programu. auto jeździło ok i nie dymiło podczas jazdy Obecnie auto wpada w tryb serwisowy pojawia się migająca kontrolka świec żarowych ( typowe odcięcie turbiny Niejednokrotnie pojawia się w takim przypadku check engine Po sczytaniu błędów wyskakuje 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON i 001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent Przy takich błędach wyminiony EGR jednakże bez poprawy ( dalej to samo chociaż zaraz po wymianie przez dłuższy okres wywalał jedynie ten pierwszy błąd Jako że wszyscy piszą o tym że podstawą są logi wczoraj pierwszy raz w życiu spróbowałem to zrobić dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_008_011_mz5T8.html statyczny http://vaglogi.pl/log-003_011_LRJ1FwG.html Z mojej chłopskiej analizy wynika że w pierwszej fazie wogóle nie doładowuje dopiero się rozkręca od 2600 obrotów a ciśnienie zadane osiąga dopiero prawie przy Czy ktoś może mi pomóc w analizie logów i podpowie co jest problemem? Czy to grucha czy zawór n75 czy może za[pieczone kierowniczki, nieszczelność na dolocie, przepływka czy może wogóle zwalony program wgrany przez jakiegoś rodowitego niemca o śniadej karnacji( chociaż do tej pory na auto nie narzekałem) zauważyłem jeszcze że od pewnego czasu drastycznie wzrosło mi spalanie w mieście. Potrafi dojść do 14 litrów (średnio) Dodam jeszcze że przy prędkościach autostradowych po 190 km mogę jechac setki kilometrów i nic się nie dzieje. Jak go butuję to też raczej nic . Błędy wywala przy spokojnej jeździe Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie wskazówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności