Skocz do zawartości

damcio_damcio

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damcio_damcio

  • Urodziny 27.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Dwór Mazowiecki

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. damcio_damcio

    Woda w aucie

    Woda w bagażniku bierze ci się że spływów bo bokach klapy. Po jego otwarciu odchyl okladzine z tworzywa by dostać się do wnętrza. Są tam rurki plastikowe spływów które mogą być pęknięte lub coś się z nimi stało.
  2. oddałem wtryski do innego warsztatu tym razem serwis Boscha i okazało sie ,że jeden wtrysk był uszkodzony i lał. Nie wiem czemu wcześniejszy zakład tego nie wykrył. koszt 850 za wymiane części w uszkodzonym wtrysku, pozostałem 250zl za korekte czy tam ustawnienie po fachowemu.
  3. u mnie to samo, zaczęło się od pękniętej rurki plastikowej co idzie dookoła silnika, płyn nadal uciekał. Wymieniłem pompę wody po 8 tyś km, nowy zbiorniczek, czujnik temp, termostat, chłodnice spalin i w końcu padło na uszczelkę. Do tej pory wszystko ok. Głowica na szczęście nie była pęknięta.
  4. Witam. Po remoncie silnika( wymiana uszczelki pod głowica) występuje wibracja podczas przyspieszania w zakresie 1800 -2500 obr. wyżej są już mniej odczuwalne. Wymieniłem już przeguby wewnętrzne i jeden zewnętrzny, dwumasa zrobiona w zeszłym roku, uszczelnione turbo gdyż się rozszczelniło i spaliny uciekały, wtryski ok, wymieniona poduszka pod skrzynią, opony wyważone bez guzów itp.Na komputerze 0 błedów. Przed oddaniem auta na wymianę uszczelki nie było takich objawów. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Pacjent to passat b6 2007r 140 km , skrzynia DSG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności