Skocz do zawartości

marmal45

  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marmal45

  • Urodziny 06.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łętowice/Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

165 wyświetleń profilu
  1. Próbowałeś zabawy z N75? Czy po prostu nie skutkuje?
  2. Zmieniłem jeszcze raz mapę SL ( a raczej obydwie) i teraz możesz spróbować jak to chodzi. Jedyne co mnie zastanawia to fakt że mapy do turba nie są identyczne - czy aby na pewno to jest oryginalny SW silnika? WinOLS (Seat Cordoba (Cordoba od Marcina 2.wersja) - 363556)
  3. Sorki ale na razie nie miałem za bardzo czasu na szperanie - postaram się jakoś do końca tygodnia coś zdziałać
  4. Próbowałem własnie otworzyć twój plik i na to wychodzi ze wszystko ok. Według EDCSuite masz 107 KM i 246 Nm choć mi tez się wydawało ze powinien mieć 512kb
  5. @arekows Witam. Nie znam się kompletnie na silnikach na pompie, ale z tego co zobaczyłem to mógłbyś jeszcze trochę z tego wyciągnąć. Mapę dymienia przekonwertuj na AFR - to jest bardzo proste u ciebie. Przy delikatnym dymieniu powinieneś dojść nawet do 55mgr - mapa z napięciami pompy wyskalowana jest do 60 więc nie będzie problemu. Jeśli zwiększasz doładowanie turbo - nie zapominaj o SVBL - ty masz ustawione na 2200 więc z chwilowym przeładowaniem może być tryb awaryjny. Do tego zmieniasz też oś mapy dymienia + wartości w mapie. TL nie ruszałbym poniżej 2000obr/min - jedynie delikatnie. DW po prostu dodane 4 lub 10 - nie tędy droga - zwiększasz i to bardzo reakcję pedału gazu. Poza tym - po co zmieniłeś od zerowych obrotów? Ruszyłeś N75 - mam nadzieję że to w oparciu o testy drogowe lub na rolkach?? - normalnie bez zmiany, dopiero po logowaniu delikatne zmiany. Według EDCSuite powinieneś wyciągnąć jakieś 150kucy, więc warto trochę nad tym posiedzieć
  6. Sorki ale zapomniałem zmienić na 900. Żeby chronić auto w górach nie zmieniam tak ostro dla niższych ciśnień. Możesz w sumie dla 900 tak jak dla 1000 ale dla 500 albo zostawić albo tylko delikatnie zmienić. Tu masz zmienione w TL WinOLS (Skoda Octavia (Od Marcina2) - 368577)
  7. Cześć. Tak racja zmieniłem tylko te cztery mapy. DriverWish nie trzeba bo i tak są do 70mgr. Injection Duration są skalibrowane do 60mgr. Start Of Injection można zmienić ale przy Stage 1 nie ma takiej potrzeby, chyba ze ze względu na spalanie( ale u mnie nawet bez tego spalanie zmalało). Boost ruszony tak jak chciałeś do 2500mbar do tego oczywiście limiter zwiększony odpowiednio. SVBL zostawiłem w spokoju - powinno być jeszcze na tyle tolerancji ( u mnie po dostosowaniu N75 a nawet i przed zero trybu awaryjnego). EGR-u tez nie ruszałem bo trzeba później dostosować jeszcze SOI żeby auto grzało nie tylko na pedale wciśniętym do podłogi
  8. Witam. Posiedziałem trochę nad twoją mapą. Oto wyniki. W pliku Word są zaznaczone miejsca w których ręcznie wpisywałem liczby - tzn. jeśli chcesz możesz zmieniając tylko w tych właśnie miejscach liczby zmieniasz całą mapę. Zmieniłem tylko w jednym bloku - oczywiście możesz podmienić dane z innych map. Limitery do IQ są do 60mgr więc nic więcej do paliwa nie potrzeba zmieniać. Oczywiście po wgraniu obowiązkowo logi i ewentualnie poprawki. Zdrowych i wesołych świąt SkodaASZ.rar
  9. Zawsze możesz się tym modem sugerować ale nigdy nie wgrywaj na pałę innego softu - zaoszczędzisz zmarnowanego czasu i unieruchomionego silnika albo przynajmniej błędów - no chyba że jest identyczny. Udostępnij soft to coś podziałamy
  10. Witam. A dlaczego chcesz podnosić samo ciśnienie na turbinie bez dodawania paliwa? Większe ciśnienie oznacza też większe opory od strony wydechu więc tylko nadmierne zużycie turba a na spalaniu raczej nie odczujesz różnicy. Najlepiej sobie przekonwertować Smoke map na AFR, porobić odpowiednie zmiany i później z powrotem na IQ. Jeśli AFR na standardowym doładowaniu nie będzie za niskie(dymienie) dopasować Injection Duration - jeśli trzeba - trochę niżej ustawić TL no i voila gotowe. Oczywiście później logi i ewentualnie N75 do poprawy jeśli są przeładowania. Na jednym z wcześniejszych postów w rarze dodałem też pliki w wordzie jak ja to obliczałem - może to nie jest profesjonalnie ale ja na tym dobrze jeździłem do tej pory no i bezdymnie. U siebie schodziłem z AFR do około 18,5-18,1 ze względu na DPF ale też ponoć w tym przedziale są optymalne moce do temperatur na wydechu. Zawsze możesz coś przerobić to się zobaczy. Ups trochę się rozpisałem
  11. Nie jestem obeznany w temacie turbo ale jak dla mnie to skoro wszystko funkcjonuje jak należy to pewnie źle jest ustawiony dolny zakres. Gruszka wychyla tyle co może a turbo kręci za mało bo brakuje na wychyleniu. Ale to jest moje zdanie. Szkoda by było wyrzucić tej turbiny skoro na takim doładowaniu możesz latać😀
  12. @Mateusz193 Witam. Doszedłeś już do ładu z tą turbiną? Ja na razie czekam jeszcze na ocenę mojego modu i zabieram się za czyszczenie DPF. Kupiłem środek czyszczący z firmy Innotec. Zobaczę czy da rady usunąć mi ten cholerny popiół. 350 mbar różnicy to niestety tragedia😕. Jeśli nie pomoże to trzeba będzie się gdzieś wybrać na czyszczenie. Dopiero wtedy zabawa z turbo u mnie😀
  13. Witam. Skoro programowo nie możesz się z tym uporać to moim zdaniem źle jest ustawiona grucha. Ale to oczywiście moje zdanie. Ja też mam trochę z tym problem ale u mnie jest DPF (różnica ciśnienia w nim to aż 350mbar) muszę się z tym uporać i dopiero wtedy będę z turbo walczył. Na wyższych obrotach też jest problem z niedoładowaniem
  14. Witam. Nie znam się bardzo na takich przeróbkach, ale czy próbowałeś zmienić N75 dla odpowiednich obrotów? Rzeczywiście to marnie u ciebie wygląda.
  15. Ten plik jest zrobiony z twojego oryginału. Zresztą możesz posprawdzać co i jak było robione - w .rar są też pliki exela z formułami, których używałem do zrobienia tego softu ASZ-Marcin.rar
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności