Skocz do zawartości

olooS

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olooS

  • Urodziny 01.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, otrzymałem informację dotyczącą akcji serwisowej o nazwie 91U9 uwzględniającą aktualizację sytemu inforozrywki, czy ktoś z Was już poddał się temu zabiegowi? Zastanawiam się jak obszerna będzie to aktualizacja i obawiam się czy nasze ustawienia modułu komfortu mogą wrócić do ustawień fabrycznych.
  2. Bardzo chętnie, ja już wałkuje temat od kilku tygodni, oklejenie od zewnątrz eliminuje 70% trzasków, juz nie mam pomysłu. Wrzuć zdjęcia step by step jeżeli to możliwe:)
  3. Od strony blachy;) boczek już przerobiłem, nie ma dojścia
  4. Wykonując ten manewr w tylnych drzwiach wszystkie trzy spinki spadły mi na dno drzwi od strony blachy. Macie może pomysł jak je wyjąc?
  5. Czy mógłbyś podać namiary na tego znajomego mechanika?:)
  6. Przy jednostajnym ruchu również.
  7. Ja wczoraj odebrałem auto z ASO, z nadzieją, że zlokalizują przyczynę sciągania auta na prawą stronę, skończyło się na jezdzie testowej, w której nie stwierdzili w/w usterki, profilaktycznie wykonali geometrię oraz zbieżność, zrobili drobną korektę i po wyjechaniu z ASO jak ściągało tak dalej ściąga. Z tego co czytam, to charakterystyczne, jest ściąganie jedynie w prawą stronę. Zastanawiam się na ile jest to związane z samym układem kierowniczym, ponieważ mam wrażenie, że wieniec kierownicy jest delikatnie o 1% przekręcony prawo przy pozycji neutralnej, dodatkowo u mnie odczuwalne zbaczanie jest dopiero przy prędkościach powyżej 100km/h. Podsumowując podjadę jeszcze na wyważanie kół, jeżeli to nie pomoże to wyślę zapytanie do Poznania. I mam pytanie do Wagena, czy przypadkiem nie ma opcji kalibracji kierownicy z poziomu elektroniki, skoro kierownica, może być całkowicie pod kontrolą park asisst, line asisst to czy przypadkiem tam nie leży problem.
  8. Orientujecie się czy auto zastępcze zawsze wiąże się z dodatkowym kosztem? Czy są serwisy które idą na rękę i wypożyczają auto bez dodatkowych opłat? - - - - - aktualizacja - - - - - I odwdzięczę się za namiary na dobrego człowieka w ASO w Łodzi, póki co wszędzie olewka. - - - - - aktualizacja - - - - - Albo w Warszawie - akurat jestem przez kilka godzin
  9. Hej, chcę się podzielić doświadczeniami po 5000km MY2016, 2.0 TDI 150KM, DSG, auto użytkowane od 1,5miesiąca, kupione jako nowe. 1. trzaski z przedniego lewego nawiewu 2. trzeszczące tylne prawe drzwi - po dociśnięciu maskownicy dzwięki ustępują - mam wersje z roletami i jest wrażenie jakby pod tą maskownicą brakowało jakiegoś wzmocnienia. 3. sciąga przy prędkościach autostradowych w prawo - była podobna dyskusja, mówiliscie o podmuchach wiatru, nachyleniu jezdni itp. itd. - dzisiaj pokonałem dystans Szczeciń Łódź - S3,A2 i po puszczeniu kierownicy, za każdym razem auto skręcało na pobocze - podobne doświadczenia? 4. pojedyncze stuknięcie przy dodawaniu gazu, w trakcie toczenia się auta przy prędkości 30-40km/h, np. przy pokonywaniu garbów, coś podobnego do walniętej poduszki silnika, stuk jest pojedynczy i tylko słyszalny z chwilą dodania gazu, potem ustępuje - macie podobnie czy to przewrażliwienie? 5. pytanie do użytkowników ACC-210km/h, którzy mieli okazje korzystać z ACC -160km/h, chodzi mi o to czy system z dwiema kamerami, działa z większym wyprzedzeniem? w moim wypadku (ACC 160km/h) na 5/10przypadków rozpoznaje poprzedzające auto zbyt późno, niezależnie od ustawionego range. 6. DLA - zawsze musicie włączać lewą łopatką, czy ta opcja jest u Was domyślnie włączona? Czekam na Wasze ewentualne komentarze. Pozdrawiam
  10. Jesteś bezkompromisowy:) jaka cena, jeżeli to nie tajemnica?
  11. Bezkluczykowy dostęp - rewelacja, uważam to za absolutny must have, czas od chwili wejścia do startu skrócony do maximum Easy open - nie posiadam, często robię zakupy np Lidl trzymam dwie torebki wypchane po brzegi i żałuje, ze nie mam tego rozwiązania, akurat w moim przypadku, zawsze kończy się na szukaniu kluczyka w kieszeniach albo otwierania zamka ręka, w każdym wypadku jedna torba laduje na brudnym asfalcie ;/ Kamera 360 - są elementy o których rzadko wspominacie, ale rzut szerokokątny z tylnej kamery momentami bezcenny przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego tyłem, dodatkowo rzut z lotu ptaka przedniego zderzaka - rewelacja przy podjezdzaniu do przeszkody albo parkowanie w garażu na styk tak żeby drzwi garażowe nie uszkodziły zderzaka - najmniej użyteczne kamery w lusterkach. AID plus dicovery pro - często korzystam z rzutu mapy na ekran zegarów, nawet bez korzystania z nawiagacji, w sytuacji nagłego zatoru, drogi w przebudowie albo dojazdu z przeciwległej strony w bardzo czytelny sposób widać sieć dróg aktualna dla Twojej lokalizacji.
  12. Mam pytanie czy istnieje możliwość jednoczesnego korzystania z mirrorlink(galaxy Samsung) i iPhone w trybie zestawu głośnomówiącego ? Np robię mirroring GoogleMaps z samsungu i prowadzę rozmowę przez iPhone przez głośnik i mikrofon. Pozdrawiam
  13. Ale tak szczerze mówiąc to u Ciebie nie zrobili nic co mogło by odmienić sytuację, chyba nie traktujesz na poważnie zmniejszenie ciśnienia w oponach? Myśle, że musisz forsować wymianę wszystkich elementów tylnej osi, na części z innych serii lub producentów. Są egzemplarze zupełnie wolne od wad bo sam takim jeździłem na testach. W serwisie sami nie zaproponują wymiany bo dealer za to płaci z własnej kieszenie, chyba, że centrala pozwoli, ale za każde własne pomysły serwisu pewnie płaci dealer. Za kilka miesięcy jak skończy się gwarancja niektórym użytkownikom stukających passatów, to nagle przysłowiowy Henio z warsztatu rozpracuje temat w kilka dni. Na forum golfa czytałem o akcji wymiany amortyzatorów kupionych prywatnym kanałem poza serwisem i wymianą na koszt serwisu, bez utraty gwarancji producenta. Trzeba walczyć!
  14. No właśnie, najlepiej niech odezwą się te osoby u których wystąpiły stuki i podały jak najwiecej szczegółów dotyczących auta: tydzień produkcji, rodzaj nadwozia, rozmiar obręczy kół, producenta amortyzatorow i co robiły w kierunku rozwiązania problemu, bo powiem szczerze, ze mój znajomy mechanik, który był szefem serwisu, twierdzi, ze nie możliwości żeby nie moc zlokalizować przyczyny takiego zachowania tylnej osi, to są tylko mechaniczne elementy i tłumaczenie ze ten typ tak ma jest niepoważne, l bo oznaczałoby, ze połowa samochodów VAG nadaje się do zwrotu, z tytułu niezgodności towaru z umowa. Inna sprawa, ze większość naszych samochód jest na gwarancji i nikt nie zaryzykuje naprawy nie w AOS. Chyba rdob miał najwiecej perypetii, może zabierze głos w temacie i powie czy coś się zmieniło w ciągu ostatnich kilku tygodni
  15. Witam wszystkich, w kwietniu planuje odebrać swój egzemplarz z 22 tygodnia 2016r. i zastanawiam się, czy serwis zdołał już się uporać z tymi stukami. Swojego czasu orientowałem się w zakupie golfa 2016 i tam również borykają się z tym problem, ale podobno cudownym uzdrowieniem jest wymiana amortyzatorów na inne niż oryginalne sachsa, podejrzewają, że mają ukrytą wadę, do której producent nie chce się przyznać. Czy ktoś w swoim passacie z takim stukającym zawieszeniem wymieniał amortyzatory na nowe innego producenta ? (nie sachsa). Jakby nie patrzeć to feralne amortyzatory mogą być odpowiedzialne za wszystkie formy zgłaszanych tu nieprawidłowości i wrażeń z jazdy np. po łuku. Inna sprawa, że każdy z nas jest użytkownikiem Vw i serwisuje je w ASO, czemu nie powstał wewnętrzny ranking serwismenów, którzy znają się na rzeczy, przecież niejednokrotnie spotkaliśmy się, z ludźmi, którzy prawdopodobnie nie mają pojęcia o swojej robocie i marnują czas i tylko pojedyczne osoby znają się na rzeczy, pewnie dla każdego z nas JEDNA wizyta w serwisie odległym nawet 300-400km, jest błogosławieństwem w stosunku do KILKU wizyt w serwisie pod domem, bez żadnego rezultaty z gratisową frustracją - chyba że większość malkontentów to konkurencja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności