Skocz do zawartości

bizonx

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bizonx

  • Urodziny 15.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    A
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003
  1. bizonx

    Ile NM wytrzyma TIPTRONIC ?

    2.5 TDI V6 180KM 370Nm fabrycznie tiptronik w passat 2003
  2. Mam co prawda 180KM BAU ale też 4x4 z tiptronic i w mieszanym 9-10l/100km to norma, a jak się bujam po mieście to 13-15 fisior pokazuje. Na baku jakieś 650-800 km robię ale większość to trasa. W Jeleniej Górze pochyłości są to przy ruszaniu pije pewnie jedno wiadro mniej od konia, tym bardziej że zima. Myślę że jest OK.
  3. Fakt, zdarzyło mi się takie coś 2 albo 3 razy. Kiedy hamowałem dość ostro do zatrzymania to tak jak by ktoś mi w tył wjechał, szrpnięcie takie. Ale nie mam pojęcia co to.
  4. miałem tak i po zmianie klocków z tyłu ustało całkowicie
  5. Dopiszę swoje 3 grosze. Zauwazyłem, że ten "Lock-Up" jest niezależny od biegów ale od prędkości. U mnie to równo 40km/h. Z racji prędkości to jest 2-gi lub 3-ci bieg, zwykle 3-ci. Ale jak się przygazyje to na 2-gim przekroczy 40km/h to na trójce efektu ślizgania nie będzie bo Lock-Up już został załączony. A siła odczycia załączania Lock-Up jest zależna od poziomu oleju w skrzyni. Ja dolałem oleju "efekt" jest prawie niewidoczny.
  6. Rok temu w kwietniu nabyłem z licznikiem 190tkm (w aso około 240tkm :-) ) 2003r BAU@180KM 4motion+tiptronic, przejechałem mało bo jakeś 16tkm i na razie tylko płyny+filtry, świece, przetarte kabelki czujnika poziomu z przodu, smarowanie tulejek wycieraczek przód. Do zrobienia wiatrak klimy, tarcze tył, wymiana uszczelki miski oleju skrzyni - poci się bo zaryłem. Z silnikiem wszystko OK.
  7. witam, mam takiego pół roku 2.5 TDI 180KM BAU 4motion tiptronic i powiem Ci że pali w zalezności od jazdy 6-11 l/100km. to baardzo elastyczny engine. jak masz jajko pod butem + "emeryt style" to nawet poniżej 6 zejdziesz - mi się raz udało ale nigdy więcej . średnio to 9 tryb mieszany. ja lubię używać kick-down bo 370Nm robi swoje stąd spalanie (łami-kark). w mieście źre wiadro mniej od konia. a taki cichy to niej jest, dopiero po 50 km/h prawie nie słychac silnika i turbo, zaznaczam że nie mam porównania do 1.9 TDI. dizel to dizel a nie benzyna. ale 2000 obr/min przy 110 km/h i tylko szum powietrza i opon jest. z 4motion extra w zakręty się wchodzi i wychodzi też, zimy jeszcze nie przejeździłem ale czekam na śnieg jak nigdy aha tego nikt nie mówi że taki "zestaw" waży swoje bo mam w dowodzie 1802 kg i to czuć przy ruszaniu jw. do 50 km/h trzeba cisnąć. za to nierównośc jak w volwo czujesz że jedziesz klasa średnia. to chyba tyle. póki co silnika nie tykam.
  8. Ok, sorry mój błąd. Przywróciłem j. niemiecki i na razie jest ok. Dzięki m3iaz za uwagi. Moje auto to passat 2003r. navi MFD ver. D Myślę ze temat można zamknąć, przyczyna może być w zabugowanym oprogramowaniu bug happens
  9. Pomocy!!! Zmieniłem język na angielski w/g instrukcji i było ok. Ale na drugi dzień nie wyświetla RDS i NAVI. Co robić?
  10. Witam! Posiadam pełny FIS, który sprawował się ok do czasu zmiany języka na angielski (VAG, 17-Instruments->10-Adaptation-> kod 4 wartość z 1 na 2). Zaraz po zmianie było też ok, ale na drugi dzień: - nie pokazuje radio RDS - nie pokazuje kierunków z NAVI (jak wybiorę z MENU navi to zostaje menu tak jakby stop klatka nie odświeża) co mogło się stać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności