radosss
-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O radosss
- Urodziny 20.03.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LBI
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1992
-
szarpie samochodem przy ruszaniu do przodu z niskich obrotów
radosss odpowiedział walus501 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
diesel kolego.... -
szarpie samochodem przy ruszaniu do przodu z niskich obrotów
radosss odpowiedział walus501 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
koledzy jeszcze raz spróbuję zapytać odnośnie szarpania. wytłumaczy mi ktoś, dlaczego po nagrzaniu silnika przestaje mi szarpać(rwać przodem) ??? pojawiają się sprzeczne opinie- jedni, że to poduszki, drudzy sprzęgło...da się to w 100% zdiagnozować??? moje objawy: 1. Zimny przy ruszaniu szarpie, rwie przód nie wiem jak to określić... 2. Po nagrzaniu silnika szarpanie ustaje 3. Przy gaszeniu czasem mocniej rzuca silnikiem z góry dzięki za odpowiedz -
szarpie samochodem przy ruszaniu do przodu z niskich obrotów
radosss odpowiedział walus501 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
nie, nie chodzi o to... to inny rodzaj poszarpywania tak na moje nieprofesjonalne oko, jakby była wina sprzęgła....miałem kiedyś coś podobnego w 2E , ale występowało to zjawisko ciągle i każdy mówił, że sprzęgło się kończy, a w szczególności docisk...2E poszło w odstawkę bez dokładnej diagnozy -
szarpie samochodem przy ruszaniu do przodu z niskich obrotów
radosss odpowiedział walus501 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witam Mam podobny problem w swoim aaz. Na zimnym silniku przy ruszaniu delikatnie poszarpuje. Jeżeli przytrzymam go na sprzęgle lub dodam kapkę więcej gazu, to ten efekt nie występuje. Z biegami problemów nie mam, wchodzą elegancko, sprzęgło nie ślizga się...Dlaczego po nagrzaniu silnika szarpanie zanika??? -
Miernik (tester) grubości lakieru - jaki polecacie?
radosss odpowiedział Duży → na temat → Dyskusje o motoryzacji
koledzy co powiecie na miernik tego typu: http://allegro.pl/item940295552_miernik_tester_czujnik_grubosci_lakieru_gl1_fe_vw.html nie musi być ten konkretny, ale jest tego trochę na all w cenie ok 150 zł. Bawi się ktoś czymś podobnym??? -
gdzie Ty te bio tankujesz, albo inaczej zapytam- co za wynalazki masz te wężyki przelewowe???nie wiem skąd takie działanie u Ciebie, by w ciągu dwóch tygodni przeżarło gumę.Też nie byle jaką gumę...... każdy ma swoje zdanie na ten temat i to szanuję, ale żeby dochodziło aż do takich skrajności....
-
Głośno pracuje silnik w Passacie
radosss odpowiedział volkswagen → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mógłbyś powiedzieć, dlaczego jest potrzebne ustawianie pompy po wymianie rozrządu??? Ja u siebie nie ruszałem pompy i jest ok... -
Głośno pracuje silnik w Passacie
radosss odpowiedział volkswagen → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak się gibie, to masz sygnał, że prawdopodobne jest, że zaczyna ścinać klin. Ja kupiłem passata i gibało się , przejeździłem tak 1,5 roku, zrobiłem 40 tyś. km i pewnego pięknego dnia passek zastrajkował: rozrząd się zbyt mocno przestawił,by normalnie jeździć... Wymieniłem kółko i jest OK, ale nie znaczy, że u Ciebie całkiem klina nie zetnie, a wtedy kaplica....... Chcesz ryzykować, to Twoja sprawa:) Ja bym na gibającym mocno kółku teraz bał się jeździć...... Tak więc kolego wal do mechanika i zrób ten nieszczęsny rozrząd, byś później nie mówił, że AAZ to do d....y silnik jest;) -
Głośno pracuje silnik w Passacie
radosss odpowiedział volkswagen → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Spójrz na zdjęcie, pokazane jest gdzie jest problem i co się może stać z klinem na tym kółku...Akurat to zdjęcie pochodzi z forum golfa. Chłopak miał szczęście, bo kółko się nie obróciło na wale- trzymało sie na włosku -
Głośno pracuje silnik w Passacie
radosss odpowiedział volkswagen → na temat → Silnik, skrzynia biegów
tak wygląda koło zębate, którego potrzebujesz.Kup koniecznie nowe i nową śrubę na klej!!! -
Różnie ludzie gadają: że się układ paliwowy rozszczelni, itp....... U mnie nie ma z tym problemów, pompa i cały układ suchuteńki... skoro producenci dopuszczają takie paliwo, to na pewno starszym konstrukcjom nie zaszkodzi jazda na bio... Jednak do autka na pompowtryskach bym tego nie zatankował
-
Zalewam to paliwko do swojego aaz już jakiś czas, zrobiłem tylko przerwę na zimę. Nie prowadzę statystyk spalania, ale chyba pali tego podobnie jak zwykłej ropki- jakieś 5,5 litra na trasie przy 100 km/h. Silnik bardziej miękko pracuje, no i ten smrodek..... Troche taniej od ropy, może nie tak jak na oo, ale nie musisz się bawić z karnistrami, tylko lejesz z dystrybutora. Jak się zrobi zimno, to pewnie przejdę znowu na ropkę, bo bio jest gęstawe i nie wiem jak się zachowa jak przymrozi..... pozdro
-
widocznie tak:) dziwna wersja jakaś mojego passka : abs jest ale nic więcej z elektryki....antena w szybie , filtr od wersji bodajże z klimą, ale jej nie mam:) szyber szklany, pewnie przekładany z b4...z tym wyposażeniem w passatach to czasem naprawdę dziwne mixy robili....
-
Nie wiem skąd się w moim znalazł, bo mam wersję gl, ale też siedzi z numerem i znaczkiem vw. Jeszcze jedno: czy fisher jest podświetlany???Bo ten oryginalny jest...
-
Dodam jeszcze coś odnośnie tego wątku.Czy ten schowek był montowany oryginalnie w fabryce??? Spotkałem się z dwoma rodzajami, z zewnątrz niby identyczne. Jeden z napisem fisher, zapewne jakiś producent akcesoriów, drugi- taki jak u mnie w passku bez napisu, ale ze znaczkiem vw wytrawionym w plastiku jak na częściach oryginalnych