Skocz do zawartości

radosss

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radosss

  • Urodziny 20.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LBI

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. koledzy jeszcze raz spróbuję zapytać odnośnie szarpania. wytłumaczy mi ktoś, dlaczego po nagrzaniu silnika przestaje mi szarpać(rwać przodem) ??? pojawiają się sprzeczne opinie- jedni, że to poduszki, drudzy sprzęgło...da się to w 100% zdiagnozować??? moje objawy: 1. Zimny przy ruszaniu szarpie, rwie przód nie wiem jak to określić... 2. Po nagrzaniu silnika szarpanie ustaje 3. Przy gaszeniu czasem mocniej rzuca silnikiem z góry dzięki za odpowiedz
  2. nie, nie chodzi o to... to inny rodzaj poszarpywania tak na moje nieprofesjonalne oko, jakby była wina sprzęgła....miałem kiedyś coś podobnego w 2E , ale występowało to zjawisko ciągle i każdy mówił, że sprzęgło się kończy, a w szczególności docisk...2E poszło w odstawkę bez dokładnej diagnozy
  3. witam Mam podobny problem w swoim aaz. Na zimnym silniku przy ruszaniu delikatnie poszarpuje. Jeżeli przytrzymam go na sprzęgle lub dodam kapkę więcej gazu, to ten efekt nie występuje. Z biegami problemów nie mam, wchodzą elegancko, sprzęgło nie ślizga się...Dlaczego po nagrzaniu silnika szarpanie zanika???
  4. koledzy co powiecie na miernik tego typu: http://allegro.pl/item940295552_miernik_tester_czujnik_grubosci_lakieru_gl1_fe_vw.html nie musi być ten konkretny, ale jest tego trochę na all w cenie ok 150 zł. Bawi się ktoś czymś podobnym???
  5. gdzie Ty te bio tankujesz, albo inaczej zapytam- co za wynalazki masz te wężyki przelewowe???nie wiem skąd takie działanie u Ciebie, by w ciągu dwóch tygodni przeżarło gumę.Też nie byle jaką gumę...... każdy ma swoje zdanie na ten temat i to szanuję, ale żeby dochodziło aż do takich skrajności....
  6. Mógłbyś powiedzieć, dlaczego jest potrzebne ustawianie pompy po wymianie rozrządu??? Ja u siebie nie ruszałem pompy i jest ok...
  7. Jak się gibie, to masz sygnał, że prawdopodobne jest, że zaczyna ścinać klin. Ja kupiłem passata i gibało się , przejeździłem tak 1,5 roku, zrobiłem 40 tyś. km i pewnego pięknego dnia passek zastrajkował: rozrząd się zbyt mocno przestawił,by normalnie jeździć... Wymieniłem kółko i jest OK, ale nie znaczy, że u Ciebie całkiem klina nie zetnie, a wtedy kaplica....... Chcesz ryzykować, to Twoja sprawa:) Ja bym na gibającym mocno kółku teraz bał się jeździć...... Tak więc kolego wal do mechanika i zrób ten nieszczęsny rozrząd, byś później nie mówił, że AAZ to do d....y silnik jest;)
  8. Spójrz na zdjęcie, pokazane jest gdzie jest problem i co się może stać z klinem na tym kółku...Akurat to zdjęcie pochodzi z forum golfa. Chłopak miał szczęście, bo kółko się nie obróciło na wale- trzymało sie na włosku
  9. tak wygląda koło zębate, którego potrzebujesz.Kup koniecznie nowe i nową śrubę na klej!!!
  10. Różnie ludzie gadają: że się układ paliwowy rozszczelni, itp....... U mnie nie ma z tym problemów, pompa i cały układ suchuteńki... skoro producenci dopuszczają takie paliwo, to na pewno starszym konstrukcjom nie zaszkodzi jazda na bio... Jednak do autka na pompowtryskach bym tego nie zatankował
  11. Zalewam to paliwko do swojego aaz już jakiś czas, zrobiłem tylko przerwę na zimę. Nie prowadzę statystyk spalania, ale chyba pali tego podobnie jak zwykłej ropki- jakieś 5,5 litra na trasie przy 100 km/h. Silnik bardziej miękko pracuje, no i ten smrodek..... Troche taniej od ropy, może nie tak jak na oo, ale nie musisz się bawić z karnistrami, tylko lejesz z dystrybutora. Jak się zrobi zimno, to pewnie przejdę znowu na ropkę, bo bio jest gęstawe i nie wiem jak się zachowa jak przymrozi..... pozdro
  12. widocznie tak:) dziwna wersja jakaś mojego passka : abs jest ale nic więcej z elektryki....antena w szybie , filtr od wersji bodajże z klimą, ale jej nie mam:) szyber szklany, pewnie przekładany z b4...z tym wyposażeniem w passatach to czasem naprawdę dziwne mixy robili....
  13. Nie wiem skąd się w moim znalazł, bo mam wersję gl, ale też siedzi z numerem i znaczkiem vw. Jeszcze jedno: czy fisher jest podświetlany???Bo ten oryginalny jest...
  14. Dodam jeszcze coś odnośnie tego wątku.Czy ten schowek był montowany oryginalnie w fabryce??? Spotkałem się z dwoma rodzajami, z zewnątrz niby identyczne. Jeden z napisem fisher, zapewne jakiś producent akcesoriów, drugi- taki jak u mnie w passku bez napisu, ale ze znaczkiem vw wytrawionym w plastiku jak na częściach oryginalnych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności