Skocz do zawartości

GTO

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GTO

  • Urodziny 19.05.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Arkadiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co do czwartego punktu. W okienku rewizyjnym skoro widzisz szynę w której jest szyba to w tym miejscu będzie widać w pewnym momencie ten trzpienr plastikowy który łączy szynę z szybką. Szybę musisz opuścić,ale tutaj uwaga nie do końca bo trzepiń zejdzie poniżej okienka rewizyjnego. Gdy będziesz miał trzpień to masz dwa sposoby na usunięcie go: *pierwszy bierzesz jakiś drut,najlepiej sprężynę i wyginasz końcówkę samą tak z milimetr lub dwa by weszło w otworów trzpienia *drugi sposób to wepchnąć trzpień do środka, najpierw wewnętrzny później zewnętrzny, tutaj istnieje ryzyko że gdy trzpień wpadnie do środka możesz mieć ciężko go znaleźć,lecz jakaś mmloda osoba o szczupłych palcach powinna znaleźć ręką na wyczucie w drzwiach elementy trzpeinia. 3. Nie do końca rozumiem czy problemem jest otwieranie reczne czy z pilota czy jak... No ale potrzebujesz drugiej osoby do pomocy i proponuje tak: rozbierz tpicerke klapy bagażnika tak byś widział cały mechanizm zamka. Złóż tylną kanape i zamknij klape. Jedna osoba niech naciska przycisk otwierania klapy, a druga musi sie położyć tak w aucie by widziała cały mechanizm klapy jak pracuje podczas naciskania przycisku klapy, może być potrzebna latarka do tego. Problemem może być słabo naprężone cięgno, kawałk drutu z jeden strony połączony na stałe z mechanizmem, a z drugiej jest nakrecany platkikowy "kapsel" z gwintem i ciegno regulujesz przez dokrecenie tego plastiku lub odkrecenie. Ten plastikw tym celu należy zdjąć, wystarczy pociągnąć, nic sie nie urwie. Drugi powód sam zamek trzeba będzie ustawić na śrubach, to już zabawa i metoda prób i błędów, tak było w moim wypadku. 5. Nie wiem czy masz szyber dach czy nie, bo mogą by kanały zapchane i przez to może woda być w srodku na podsufitce i okolicach, właśnie na rogach. Różnie mogae to być uszczelki drzwi. Pytanie czy jest ogólnie coś mokre w tych zapleśniałych miejscach w deszczowe dni... bo również może to być efekt jakiegoś wczesniejszego zalania
  2. Ja miałem sytuacje troszkę podobną, gdy mechanik wymieniał mi przeguby,tarcze oraz kolcki. Gdy odebrałem autko to niespodzianka świeci sie kontrolka abs i hamulec dziwnie przez to działał gdyż abs nie działał poprawnie. Mechanik tarj samo tłumaczył, zer podpinał auto pod kompa i próbował zgasić kontrolke tylko że sie nie da bo coś tam z elektryką jest źle. Co sie okazało, mechanik podczas naprawy rozwalił mi czujniki od abs, całe szczęście że tylko to. Po wymianie czujników wszystko wróciło do normy. Wziąłem to na bagaż doświadczeń lecz teraz jestem mądrzejszy. Na twoim miejscu kazał bym mechanikowi to naprawić jak, popsuł to ma zrobić i niech Ci głupich wymówek nie wściska jak sie nie zna to mógł sie nie bierać. Twoim kosztem cwaniak sie będzie uczył... no przepraszam kolego teraz szkoła kosztuje i za nauke się płaci. Jeśli mechaniknie poradzi sobie z tym to niech zleci to komuś to sie na tym.zna i wie jak to naprawić. Nie ma czegoś takiego, że sie nie da. Da sie prawie wszystko tylko kwestia $$$ Ewentualnie Ty zleć mapratwer komuś innemu a tego mechanika obciąż kosztami usługi naprawy tego.co on popsuł. Bo rozumiem, iż przed naprawar tak nie było, więc to jego wina.
  3. Ja mam sedana wiec u mnie to troszke inaczej musi być. Na tą chwilę wymieniłem przekaźnik - nie pomogło. Wymieniłem manetke - jest regulacja prędkości przynajmniej ale wycieraczki dalej sie nie wyłączają. Na tą chwile do czego doszedłem, jeśli mamy wycieraczki które po włączeniu nie chcą sie wyłączyć to na ten czas można wyjąć przekaźnik. Gdy to zrobimy nie będą one działać na pierwszym biegu (jedna pozycja w górę), lecz już na drugim biegu i trzecim będą działały normalnie. Dzięki temu zabiegowi wycieraczki będzie można wyłączyć w momenci cofnięcia manetki na pozycję pierwszą bądź zero. To mi dało do myślenia i muszę jednak rozebrać silniczek wycieraczek pomimo, iż wydawało sie że skoro wycieraczki chodzą bez żadnego oporu to silniczek powinien być sprawny. Z tego co wnioskuje na ten moment: w silniczku musi być jakaś blaszka bądź coś co jest zerem i odcina zasilanie w momencie gdy ustawimy manetkę w pozycji zerowej. Na tą chwilę wszystko wygląda tak jak by w silniczku było zwarcie i nie mam zera przez co wycieraczki pracują cały czas. Gdy rozbiore podszybie i dobiore sie do silniczka to po diagnozie pacjeta powiem co wyszło
  4. Dalej nic nie ruszyłem,jestem na etapie szukania manetki. Na forum nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Chcę uniknąć kupowania menetek jedna za drugą, aż trafię w końcu na taką która by pasowała do mojego Passeratti. Jeśli ktoś wymieniał już manetke bądź może coś doradzić to z chęcią słucham.
  5. Witaj, mi to wyglada na cewki,sam przerabiałem to niedawno. Jeździłem po mechanikach, podłączali go pod komputer były tak jakieś błędy, wiec wymieniali mi czujniki i inne rzeczy. Okazało się że padły cewki, psikus taki że trzy na raz, jedna sparwana to wymieniana przezemnie kiedyś wcześniej. Nie dało nic sprawdzabirt cewek w stary sposób, że dołączę jedną i patrze na prace silnika. Musiałem szukać cewek do podmiany. Wyszło na to,iż kupiłem cały komplet świec i cewek formy ngk. Typowym objawem kończących sie cewek jest złe działanie auta na gazie,na beznynie jeszcze chwilkę pojeździsz, bo potrzebna jest mniejsza iskra. W momencie, gdy na benzynie zacznie źle pracować wiadomo już praktycznie, że będą to cewki. Sprawdź w pierwszej kolejności cewki tradycyjnie, odłączaj każdą po kolei i może wyjdzie która jest do wymiany. Jeśli to nic nie da to proponuje podstawić cztery nowe cewki, tzn. od kolegi bądź znajomego który ma sprawne autko i takie same cewki pożyczyć na 30 min i wszystko Ci sir wyjaśni wtedy.
  6. Wszystko działało jak kupowałem, autko kupiłem jakieś 5 lat temu. Stało sie to jakieś 2 tygodnie temu, szukałem przyczyny na forum i na wujku google. Więc w pierwszej kolejności poleciał do sprawdzenia przekaźnik który okazał sie zwarty więc myślałem, że trafiłem i najpierw przekaźnik został naprawiony przez elektryka. Nic to nie dało. Wymieniłem przekaźnik na drugi tak dla pewności, ale problem dalej pozostał. Więc teraz kolej na manetkę, chyba że macie lepsze pomysły. Witam, ciągle nie dokonałem zakupu drugiej manetki, czy jest w stanie mi ktoś doradzić, ktoś kto już przerabiał temat?
  7. Witam, Mam fotki mojej manetki, chciałem wstawić wcześniej ale autko było u mechanika więc nie miałem możliwości. Co do mojego Passeratti to jest to sedan z 96, 1.8T 150 koni. A oto moja manetka wycieraczek
  8. Witam, mam problem z wycieraczkami, a mianowicie po włączeniu nie chcą się wyłączyć, trzeba gasić auto by sie wyłączyły. Sprawdzony został przekaźnik i wymieniony na drugi, lecz brak poprawy więc kolej na manetkę Problem w tym, że nie mogę znaleźć dokładnie takiej manetki wycieraczek jak moja. Posiadam numer przełącznika - 8L0 953 503 B. Gdzie bym nie dzwonił i nie pytał każdy mówi mi, iż coś zły numer podaję, że numer przełącznika wycieraczek powinien zaczynać sie na 4B0. Nie chcę by sie okazało że wizualnie jest przełącznik podobny, a różni sie pinami/podłączeniem. Nie wiem co robić, może jakiś odpowiednik mojej manetki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności