Skocz do zawartości

mmalyx

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mmalyx

  • Urodziny 01.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotoryja

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Witam wszystkich, Z powodu awarii przepływomierza jestem zmuszony wymienić go na działający jednak jak się okazuje ciężko dosrać przepływomierz o oznaczeniach bosch 280202130 / audi vw 037906301B. Czy mogę zastosować przepływomierz z innymi oznaczeniami i jak tak to to jakie to są oznaczenia? Z góry dziękuje za zainteresowanie się moim tematem. _scalone
  2. Gazownik stwierdził, "blos musiał się zawiesić w maksymalnym otwarciu". Stwierdził, iż taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca chyba i zaproponował zmianę kumpli. Minęły już trzy miesiące i odpukać nic się nie dzieje.
  3. Witam, Mam pytanie czy mogę założyć opony zimowe o rozmiarze 165/65/14 do paska b3 sedan?
  4. Dziwna sytuacja pojechałem dziś do pracy tam i z powrotem (ok. 42km) na benzynce i kiedy miałem już zgasić postanowiłam przerzucić na gaz i ku mojemu zaskoczeniu przełączył się i nie zgasł . Najwidoczniej coś musiało się zawiesić i teraz się odwiesiło. Mimo, że działa to i tak jadę w poniedziałek na przegląd instalacji. Napiszę w poniedziałek co mogło być powodem takiego zachowania jak wrócę od gazownika.
  5. Gaz zatankowany wczoraj do pełna . Jutro będę kombinował.
  6. Jak przełączę i trzymam dość mocno wciśnięty pedał gazu to nie gaśnie, ale wystarczy, że obroty nieznacznie spadną i gaśnie nawet wciśnięcie na maxa nic nie dało.
  7. Tylko o ile mi wiadomo to blos nie ma posiada kompa. Na gazie gaśnie tak jakby dostał lewego powietrza, ale przepływomierz jest OK.
  8. Mam nadzieję, że masz rację zrobię to jutro i dam znać co i jak
  9. The_saint Tak na benzynie śmiga normalnie. matrix_PL Odłączę jutro, czyli wystarczy go "zresetować"
  10. Witam wszystkich, Mam bardzo poważny problem, który prawdopodobnie został spowodowany przez głupotę moich kolegów. Podczas gdy nie było mnie w aucie przestawili mi przełącznik gazu na 0 (to znaczy tylko gaz) i naciągnęli linkę gazu na ile tylko można było. Gdy wróciłem odpaliłem samochód i obroty silnika powędrowały ostro w górę. Zaskoczony tym zdarzeniem zgasiłem silnik i odpaliłem go jeszcze raz to samo. Kiedy „kumple przestali się śmiać powiedzieli mi co zrobili. Gdy jednak poluzowałem linkę i przełączyłem na II (auto). Na benzynie odpalił normalnie jednak po przygazówce przeszedł na gaz i zgasł. Ponowiłem próbę jeszcze kilka razy jednak z marnym skutkiem. Proszę powiedzcie mi co mogło się stać. Dodam mam BLOS
  11. Witam wszyskich dziś w nocy ktoś uszkodził mi lewe lusterko, ale zbił mi tylko lusto i stąd moje pytanie jak wymienić lustro w lewym lusterku aby niczego nie uszkodzić (sterowanie elektryczne)?
  12. Wczoraj wymieniłem palec, kopułkę i przewody i puki co wszystko gra.
  13. To może być palec, kopułka lub przewody albo wszystko na raz bo zrobiłem na nich 40tys. km. Możecie polecić mi jakieś konkretny model, firmę czy bez różnicy co kupię?
  14. Witam wszystkich, Wczoraj przydarzyła mi się dziwna sytuacja odpaliłem paska (na benzynie jak zawsze) przejechałem może 100 metrów wrzuciłem luz i wcisnąłem mocniej pedał przyspieszenia by przełączyć na gaz lecz skończyło się na strzale. Podniosłem maskę docisnąłem "kolanko" odejście od rury przed kolektorem dolotowym. Zamknąłem maskę odpaliłem myśląc, że strzał to wina zimnego silnika (choć wczale nie było zimno) więc podgazowałem trochę na benzynie i postanowiłem znowu przełączyć na gaz i usłyszałem znów głośny huk... to samo. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło (ostatni raz to było zimą ale to podczas jazdy pod górkę na zbyt wysokim biegu). co mogło to spowodować? Dodam jeszcze że ma gaz bez komputera BLOS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności