Jump to content

pankracy1991

  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About pankracy1991

  • Birthday 12/05/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Przelatane, rozgrzane i odstane ale bodajże włączone było radio i climatronic na econ - to.mialoby znaczenie ? 2. Jak.zmienialem koła na zimowe to prawe przednie koło miało duży opór, po przejechaniu ok 40 km jak dotykałem felgi to nie czuć było żeby była gorąca, musiałbym to sprawdzić jeszcz raz. Żadnego wycia łożysk.nie ma. Hamulce nie piszczą ani nic takiego. 3. Przetestuję to zatrzymanie auta na trasie i opiszę czy coś jest ciepłe, czy ma to znaczenie że teraz.zimowe koła.na na felgach stalowych ?
  2. Auto odpala " od strzała". Nigdy z tym nie miałem problemów, nawet nie kreci, od razu. Niezależnie czy stoi w blaszanym garażu czy pod chmurką.
  3. Witam ponownie, Miałem okazje podpiąć Passata pod komputer i wyszły mi oto takie parametry (załącznik nr 1 i 2). Gdy mechanik mu przygazował i odczekaliśmy chwilę parametry nieco wzrosły na cylindrze 1 i 4 - 1 miała ok -1,43 zaś 4 miała ok 1,21 Mechanik stwierdził, ze jest duża różnica między 1 i 4 i możliwe ze czwarty wtrysk leje ale nie ma pewności (musiałby to sprawdzić podłączając mechanicznie wężyki pod wtryski itp ). Zasugerował też, że może coś dzieje się z przepływomierzem i nie koniecznie muszą to być wtryski. Stwierdził, że wymiana uszczelek zapewne poprawiłaby parametry. Sugerował wymianę wszystkich wtrysków choć zaznaczył, że to kosztowna operacja (być moze chciał mnie naciągnąć na naprawę wtrysków). Jak sądzicie? Czy waszym zdaniem, po parametrach coś widać? Jakieś sugestie co do naprawy ? Szczerze jestem chyba tylko za wymianą uszczelek jak to zrobił @StreamHD bo regeneracja wtrysków to bardzo duży koszt. Chyba, że widzicie tutaj coś innego.
  4. o uszczelnieniach nawet nie pomyślałem - warto to sprawdzić. A jak to wygląda cenowo? Oczywiście bede sprawdzał przez VAG, nawet sam mysle czy takiego sobie nie kupić. Dodam, ze jakieś 2 lata temu czyściłem pompowtryski środkiem, dokładnie tym http://mij.pl/czyszczenie-wtryskiwaczy-za-pomoca-liqui-moly-diesel/. Czy warto przeprowadzić jeszcze raz tą operacje. Sam wymieniałeś uszczelnienia czy sprawa dla mechanika ? Hamulce fakt faktem robilem w tym roku tarcze i kolcki ale raczej one sa ok, felga sie nie grzeje. A czy lożysko za mocno skręcone hmmm nie wiem.
  5. Witajcie koledzy, Od pewnego czasu (ok roku) mam problem ze zwiększonym zużyciem paliwa w moim Passacie. Z reguły jeżdżę ekonomicznie i jeszcze rok temu na tej samej 100km trasie spalanie osiągałem na poziomie od 5.0-5.5 l/100km (średnie prędkości 90-120) Obecnie na tej samej trasie i tych samych prędnościach nie ma mowy żeby zejść poniżej 6l/100km, śr jest to 6.2-6.7 W mieście jest jeszcze gorzej - obecnie średnio 7.5-8.5l/ 100km dawniej średnio 6.5- max 6.8 Na postoju: dawniej 0.6-0.8l obecnie 0.9-1.2l, przy odpaleniu nawet 1.4 i to bez włączonej klimy Nie odczułem aby moc spadła, może jakby minimalnie na niższych biegach Zawór ERG się lekko poci ale z tym już jeżdżę 5 lat (mechanik stwierdził że nie ma co sie tym przejmować) Opony w dobrym stanie i z prawidłowym ciśnieniem Filtry wymienione w lutym Rozrząd wymieniony 8 tys temu Jedyne co zauważyłem to szybko wytraca się prędkość na hamowaniu silnikiem. Znacznie szybciej niz jeszcze rok temu. Przy zmianie kół zauważyłem jakby prawe przednie koło toczyło się z oporem (po zakręceniu samo nie zatoczy pełnego obrotu) - czy to tez moze byc przyczyna a jak tak jak to poluzować? Co może być przyczyną i jak temu zaradzić? Jakie kroki podjąć aby spalanie wróciło do normy
  6. Witam, Tak jak w temacie zastanawiam się nad wymianą anteny na antenę typu płetwa rekin. Takie stosowane są w nowszych modelach np golf 6 czy passat 7. Obecna antena passata ma mało zadowalającą moc, siłę, zasięg zwał jak zwał. W Szczecinie ładnie łapie fale ale juz ok 70 km dalej sygnał mniej znanych stacji jest gorszy albo całkowicie zanika. W porównaniu ze Skoda Fabia (2010) mojej żony, te same stacje radiowe u niej zanikają dopiero po 100-120 km. Przeszukując strony typu allegro znalazłem wiele anten, takze takie które mają tzw wzmacniacze sygnału. Zależy mi głównie na tym aby antena była mocniejsza niż teraz a jakby była płetwa rekina to jeszcze lepiej. Nawet pod swój srebny kolor auta nie szukałem bo cieżko cos dobrac zazwyczaj sa czarne. I rodzi sie pytanie, czy ktos z was wymieniał antenę? czy możecie cos polecić, doradzić. Nie musi byc oryginalna a ASO.
  7. Rok: 2004 Poj. silnika: 1 896 cm³ Paliwo: Diesel Moc: 130 KM Przebieg: 252 000 km Stan techniczny: Nieuszkodzony Skrzynia biegów: Manualna OPIS: Auto wyjątkowo zadbane zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Wszystko wymieniane na czas, ostatnio przednie wahacze. Niezniszczalny silnik 1.9 TDi . Bezwypadkowe i garażowane. Sprowadzony z Belgii w 2013 roku - jestem pierwszym właścicielem w kraju, a drugim od opuszczenia auta z salonu. Wersja wyróżniająca się od innych wyposażeniem: • ABS • ESP • Komputer pokładowy • Wspomaganie kierownicy • Centralny zamek + alarm • Tempomat • Przyciemniane szyby (oryginalne) • Czujniki tylnego parkowania • Hak holowniczy • Elektryczny szyberdach • 4x elektryczne szyby (domykane) • 2x podgrzewane fotele o profilu kubełkowym z regulacja lędźwiową • Podgrzewane i składane lusterka z regulacja elektryczną oraz wbudowanymi kierunkowskazami • automatyczna klimatyzacja "climatronic" • Światła przeciwmgielne przód i tył • Pełen pakiet skórzany w kolorze antracytu tzn pełne siedzenia skórzane, boczki drzwi, regulowana kierownica, gałka zmiany biegów, lewarek ręcznego hamulca, 2x podłokietnik • Radio CD z wbudowaną nawigacją głosową + zmieniarka CD 10-cio płytowa • Zestaw głośnomówiący bluetooth firmy Nokia, zintegrowany z radiem samochodowym • 2 komplety chodniczków – miękkie, oryginalne od VW oraz gumowe chodniczki korytkowe • Lusterko fotochromatyczne • Wykończenie wnętrza z dodatkami "drewnianymi" • Alufelgi 15” z oponami letnimi • Koło zapasowe z lewarkiem • I wiele innych… OC ważne do kwietnia 2019 Przegląd do marca 2019 GRATIS - KOŁA ZIMOWE 16" NA FELGACH STALOWYCH (dwie opony zakupione w tym roku) W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu: KONTAKT: 500 242 499
  8. Witam, Mam problem z żarówkami w moim Passacie. Raz sie przepaliła jedna raz druga wiec wymieniłem obie na raz, tyle ze kupiłem w trasie jakieś taniochy na stacji i światło jest bardzo słabe, wręcz tragiczne w porównaniu z tymi co miałem wcześniej. Zrodziło sie we mnie pytanie ale chce zapytać bardziej obeznanych w temacie. Jakie żarówki polecacie LEDy czy dobre żarówki ? https://allegro.pl/zarowki-led-h7-zestaw-72w-7600lm-cob-2szt-i7551338286.html cos podobnego ? Macie jakieś sprawdzone ledy? w jakich cenach? Ewentualnie jakie żarówki, żeby było cokolwiek widać. Zauważyłem, że sa w sprzedaży żarówki philips 120 lub 150% świecenia, ale czy sa one dobre, macie jakies zdanie na ten temat? a może coś innego. Te Philipsa jak na żarówki to nie sa tanie bo ponad 100zł. Liczę na zrozumienie i pomoc. Najważniejsza jest dla mnie widoczność a co za tym idzie bezpieczenstwo, barwa nie ma znaczenia, choc białe byłyby ok. mam białe postojówki ledowe i sa super ale mijania nie mam pjecia.
  9. Zalałem tuleje wd40 i nic dalej tak samo skrzypi, zauważyłem, że generalnie skrzypi jak najadę prawą stroną auta tzn prawe koła najadą na studzienkę czy nierówności. Dodatkowo zauważyłem większe spalanie ok o 1 l albo nieco wiecej na tych samych trasach co śmigam. I przy ruszaniu troche szarpie...Wczesniej jak szarpało to wymieniłem poduszki pod skrzynią biegów i ustało szarpanie przy ruszaniu. Ostatnio ktoś mi podpowiadał, że może teraz czas wymienic poduszki pod silnikiem - że to one mogą i szarpać i powodować ten dziwny skrzypiący dzwiek. Co Panowie na to ?
  10. Witam. Mam problem z moim Passatem B5 FL 130km w kombii. Od jakiś 2 tygodni, gdy jadę po nierównych drogach (studzienki, łatane drogi) z auta wydobywa się dźwięk skrzypiącej gumy. Jako kierowca wydaje mi się że dźwięk dochodzi z tyłu samochodu, pasażerowie stwierdzili, że to przód po prawej stronie. Dźwięk jest o różnej częstotliwości, raz słabszy raz głośniejszy. Ustaje on gdy jadę ładną równą drogą czy autostradą. Byłem na stacji diagnostycznej, sprawdzono go na tych wszystkich szarpakach itp wyszło ze mam do wymiany 2 przednie wahacze górne. U mechanika wymieniłem 4 z przodu gdyż podobno wahacze wymienia sie parami. Po wymianie wahaczy dźwiek jest dalej słyszalny. Mechanik sprawdził co mógł i stwierdził , że skoro na stacji wyszły tylko wahacze a i on nic nie dojrzał to winy po stronie zawieszenia nie ma. I tu się rodzi moje pytanie. co to może być? czy ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał ? Wiem, że nie jest to nowe auto ale chciałbym naprawić ten irytujący problem.
  11. Jak na 14 latenie auto to nie ma nigdzie tzw purchli. Jedynie na dachu przy jednym relingu jest małą zaprawka ok 1cm szeroka, 2 cm długości (z czego większość ukryta pod relingiem) - zaprawka robiona jakoś 2-3 lata temu i to tyle z rdzy. Ale to i tak nieźle bo przecież w passatach dachy nie są ocynkowane (przynajmniej tak mi mówił mehcanik)
  12. Porównując z innymi, z portali aukcyjnych, wyróżnia się wyposażeniem - klima,szyberdach, czujniki parkowania, pełna skóra, hak, grzane siedzenia, swiatła przecwimgielne - takie zestawienia praktycznie nie znalazłem, zawsze czegoś brakowało. Wiadomo, z zewnątrz brakuje troche do full ale i tak jest ok. Grunt, że jest zadbany i nie rdzewieje jak inne auta.
  13. Rok: 2004 Poj. silnika: 1 896 cm³ Paliwo: Diesel Moc: 130 KM Przebieg: 245 000 km Stan techniczny: Nieuszkodzony Skrzynia biegów: Manualna Wyjątkowa wersja Passata 1.9 TDI. Czym się on różni od innych ? Np. wyposażeniem wymienionym poniżej m.in. pełnym pakietem skórzanym w połączeniu z szyberdachem, automatyczną klimą, hakiem, światłami przeciwmgielnymi i oryginalnymi czujnikami tylnego parkowania. Tym co wyróżnia, jest także kolor tapicerki – profesjonalny i prawidłowy odcień to antracyt, czyli coś w odcieniach grafitu– nie ma takich wiele, są albo czarne albo jasne. Ważne operacje i naprawy w ostatnim czasie: • Klima nabita i odgrzybiona w czerwcu 2018 (posiadam wyciąg) • Skóra od 2013 konserwowana dwa razy w roku. Ostatnio była konserwowana z końcem maja • Nowa osłona silnika (podłogowa) • Wymiana końcówki drążka układu kierowniczego i ustawienie zbieżności • Wymiana docisku (lewy przód) oraz klocków hamulcowych Bardzo bogate wyposażenie (nie jestem w stanie wszystkiego wymienic): • ABS • ESP • Komputer pokładowy • Wspomaganie kierownicy • Centralny zamek + alarm • Tempomat • Przyciemniane szyby (oryginalne) • Czujniki tylnego parkowania • Hak holowniczy • Elektryczny szyberdach • 4x elektryczne szyby (domykane) • elektryczna regulacja świateł • 2x podgrzewane fotele o profilu kubełkowym z regulacja lędźwiową • Podgrzewane i składane lusterka z regulacja elektryczną oraz wbudowanymi kierunkowskazami • automatyczna klimatyzacja "climatronic" • klimatyzowany schowek • Światła przeciwmgielne przód i tył • Pełen pakiet skórzany tzn pełne siedzenia skórzane, boczki drzwi, regulowana kierownica, gałka zmiany biegów, lewarek ręcznego hamulca, 2x podłokietnik • Radio CD z wbudowaną nawigacją głosową + zmieniarka CD 10-cio płytowa • Zestaw głośnomówiący bluetooth firmy Nokia, zintegrowany z radiem samochodowym • 2 komplety chodniczków – miękkie, oryginalne od VW oraz gumowe chodniczki korytkowe • Lusterko fotochromatyczne • Wykończenie wnętrza z dodatkami "drewnianymi" • dwa gniazda 12v w bagażniku • Alufelgi 15” z oponami letnimi • Relingi dachowe • Trzecie światło stopu • Dodatki chromowane wokół szyb • Roleta komory bagażnika • 2 x kluczyki z pilotem typu scyzoryk • Koło zapasowe z lewarkiem • I wiele innych… Auto wyjątkowo zadbane zarówno mechanicznie jak i kosmetycznie. Niezniszczalny silnik 1.9 TDi. Bezwypadkowe i garażowane. Sprowadzony z Belgii w 2013 roku - jestem pierwszym właścicielem w kraju, a drugim od opuszczenia auta z salonu. OC ważne do kwietnia 2019 Przegląd do marca 2019 Na dzień dzisiejszy auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. GRATIS - KOŁA ZIMOWE 16" NA FELGACH STALOWYCH KONTAKT: 500 242 499
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy