V3N0M
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O V3N0M
- Urodziny 01.12.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Częstochowa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Głośne szuranie podczas kręcenia kierownicą
V3N0M odpowiedział misiu7911 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
U mnie szurało dość długo, do wczoraj. Przy skręcie coś wyczuwalnie zahaczyło, trzasło i urwałem taśmę - kontrolka poduchy świeci, regulacja radia nie działa ? -
@judam Zobacz ostatni post tutaj Ja przy 40k jest na czwartym komplecie klocków z tyłu... ? Samochód jest obecnie na warsztacie, generalnie jest dramat z tylnymi zaciskami, regeneracja jest droga, zaciski jeszcze droższe.
-
@xSenseix Nie puchnie, twardość raczej w normie, na postoju jest nie do zagotowania, węże takie se ciepłe. Próbowałem go ostatnio odpowietrzyć na postoju, 20 minut się grzał, dolewka płynu, trochę pobulgotał i przestał, grzanie na HI i temperatura spadła do 70*C. Po tym zabiegu nazajutrz złapał 90*C już po 3-4 km, po 15 z lekkim butem był ugotowany (100+ woda, olej 115 bez apetytu na spadek), płynu nie wywalił. Po niedzieli mechanik, z nastawieniem na UPG, ale nie pomijając diagnozy tego co po drodze czyli pompy i termostatu.
-
Witam witam, i o zdrowie paszteta pytam ? Pacjent: Pasztet B6 2010 2.0 TDI CBAB, dzisiaj stuknęło 300k, rozrząd robiony 20k temu, pompa wody SKF. Początki objawów: ok 2-3 miesiące temu, jak zaczęło się robić zimno. Objawy: 1. Czasem w kabinie nie grzeje mimo 90*C na blacie i ustawionym HI na klimatronie. Leci chłodne powietrze, jak z zewnątrz. Dzieje się tak przy obrotach poniżej 2,5k i jest to zwiastunem dalszych problemów. Po zwiększeniu obrotów powyżej 2,5k, optymalnie 3-3,5k po max 10 sekundach leci gorące powietrze, które po zmniejszeniu obrotów znowu szybko się wychładza. 2. Po zimnej nocy potrafi złapać 90*C już po 3-4 kilometrach umiarkowanego buta, co raczej się nie zdarzało w ostatnim półroczu. 3. Wywala płyn chłodniczy, pod dużym obciążeniem. Zrobił to już kilka razy, warunki zawsze takie same - temperatura oleju ponad 105*C i rośnie, woda w granicach 100-110*C i rośnie jak się nie zwolni (120-140km/h+), objaw nr 1 zawsze jest wtedy obecny. W celu zbicia temeperatury zwalniam, odpalam ogrzewanie na maxa, wrzucam 3/4 bieg i trzymam go na obrotach w okolicy 3-4k. Woda spada do 90*C na blacie, olej 105-110 w zależności od szczęścia. Czasem olej potrafi spaść do 93-95. 4. Po jeździe i rozgrzaniu do porzygu - górny wąż od chłodnicy w miarę twardy, ale dość chłodny - można go utrzymać przez chwilę w dłoni. Do dolnego nie sięgam, miejsca jest mało 5. Płyn w zbiorniczku - w nocy potrafi opaść poniżej stanu MINIMUM by po odkręceniu korka wysyczeć się i podnieć 3-5 cm. Odkręcenie na ciepłym to prawie pewny bulgotliwy rzyg (poziom podnosi się podczas pracy). Płyn trochę mętny ale bez majonezu czy piany. Wyzwalacze problemu: 1. Jak jest stabilnie od paru dni i odkręcę korek od zbiorniczka to z przekonaniem graniczącym z pewnością w kabinie nastanie zimno i zgrzeje się po przejechaniu 15-20km. 2. But ze stosunkowo niskimi obrotami i dużym obciążeniem - np. 4 osoby 120-140km/h na 6 biegu. Co zostało zrobione do tej pory: 1. Odłączona z obiegu chłodniczka spalin - bez zmian, chociaż początkowo była nadzieja bo trzymał temperaturę na chłodzeniu 90*C i olej nie przekraczał 95*C, nawet jak dopalał się DPF (zwyczajowo wtedy leciało pod 105-115*C zależnie od buta) 2. Test na obecność CO2 - no niby się zabarwia na zielonkawy, ale do żółtego trochę brakuje. Pomysły: Uwalona pompa wody? Kapryśny termostat? Nieszczelny układ? UPG? ???