Skocz do zawartości

Pabi

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pabi

  • Urodziny 08.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Banino

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

636 wyświetleń profilu
  1. Przyciski do hamulca ręcznego 3C0 927 225B, 3C0 927 225C, nie są kompatybilne z 3C0 927 225A, więc radzę nie wprowadzać ludzi w błąd. Przycisk 3C0 927 225A jest 10 pinowy, kupiłem 3C0 927 225C który jest 8 pinowy i mogę zacisnąć hamulec, ale nie da rady już go wyłączyć. I tak oto muszę szukać takiego z oznaczeniem A!
  2. Cześć, czytając ten post mam jeszcze więcej pytań niż odpowiedzi. W samochodzie mam MFD2, uchwyt do jakiejś starej nokii i wysuwany panel do telefonu. Na starszym LG normalnie mogłem się połączyć. Xiaomi wogóle nie widzi samochodu po BT. Do tego nie miałem nigdzie opcji wyboru połączenia telefonu. Łączył się przez rSAP, bo nie miałem zasięgu w telefonie. Teraz dwa pytania: 1. Czy mogę jakoś "odblokować" ten moduł BT, żeby łączył mi się Xiaomi? 2. Co mam zrobić, żebym łączył się z samochodem a w telefonie dalej był zasięg?
  3. Cześć, czy jest w stanie ktoś mi powiedzieć, czy po nr silnika da się dojść do modelu sprężarki? Czy były montowane różne? Mam Passata B6 2.0 BMP, i padła mi sprężarka, znalazłem taką o numerze 5N0820803, 1KO 820 859 M. I zastanawiam się czy będzie pasowała do mojego silnika?
  4. Pabi

    VCDS Pomoc

    Cześć wszystkim, czy ma ktoś możliwość podpięcia B6 do VCDS? Miałem błąd przycisku hamulca ręcznego, przycisk wymieniłem, ale kiedy go wcisnę to zaciska szczęki i nie mogę odblokować, muszę ściągać klemę i dopiero to pomaga. Z tego co udało mi się wyczytać to trzeba zrobić adaptację jakąś. Może znalazłby się ktoś kto by był w stanie pomóc?
  5. Cześć wszystkim, Mam problem z Passatem b6 2.0 TDI BMP 140km. Mianowicie stało mi się tak już 2 raz w ciągu 2 tygodni. Samochód rano odpala w tych mrozach, chodzi normalnie po czym po przejechaniu 700m - 1500m gaśnie i już nie da się go odpalić. Z racji, że mam DSG to zostaje tylko laweta, która dodatkowo generuje koszta. Po zgaśnięciu samochód kręci lecz nie odpala. Dzisiaj próbowałem odpalić na "plaka" i odpalał, ale pochodził 5 sek i gasł. I tak tyle razy, że rozładowałem nówkę centre future. Samochód stoi obecnie u mechanika, który podejrzewa paliwo. Z tym, że tankuje raczej na dobrych stacjach. Nie mam już pomysłu. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Olej nówka, filtry wszystkie nowe, silnik nowy, normalnie chodzi bardzo ładnie. Pare dni temu wyskoczył mi check, po podłączeniu komputera pokazało uszkodzoną świecę tą najbliżej rozrządu. Dzisiaj zostanie wymieniona, ale raczej to nie jej wina skoro za pierwszym razem samochód odpalał normalnie, i dopiero jak zgaśnie po przejechaniu jakiegoś dystansu to nie da się odpalić. Ostatnim razem, mechanik jakoś go odpalił i później chodził normalnie przez mniej więcej 2 tyg. Może ktoś miał podobny przypadek? Dodam tylko, że jestem chyba jednym z najbardziej pechowych właścicieli passatów, od 3 msc udało mi się wymienić: Pompa oleju, rozrząd, turbina, akumulator, filtry wszystkie jakie są, olej, silnik. To tak w skrócie. Powoli już tracę cierpliwość i wszystkie oszczędności (ponad 10 tys poszło) a Passat dalej wymyśla nowe problemy.
  6. Cześć wszystkim, możecie polecić jakiegoś mechaniora co wymieni mi żarniki w xenonach? Jaki przybliżony koszt wymiany? Dodam, że zależy mi na czasie bo nie mam jednego światła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności