Skocz do zawartości

lep

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lep

  • Urodziny 01.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kłobuck

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam. Temat zamknął się na 10.000 zł. Ostatni remont - szlif głowicy i wymiana tłoków i coś tam jeszcze mechanik policzył bez robocizny.
  2. Będą nowe. Z tym powiększaniem to chyba chodzi o regeneracje głowicy?
  3. Tłoki do wymiany. Podobno miały spore luzy. Będą coś poszerzać i zakładać nowe.
  4. Witam. Odebrałem auto. Jest gorzej niż było.Auto nie przyspiesza równomiernie. Między 2 a 3 tys obrotów muli strasznie. Ale warsztat podjął się wyjęcia silnika i sprawdzenia dołu silnika.Jak myślicie jest szansa na zrobienie tego? Orientujecie się może jakie są koszta takiego silnika z małym przebiegiem? Są jakieś pewne źródła zakupu. No bo ryzyko przy takim zakupie też jest.
  5. W przyszłym tygodniu mają to składać, to się odezwę. Puki co dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam i spokojnych świąt.
  6. Witam. Jestem po wizycie w warsztacie - diagnoza - wałek wydechowy i ssący do wymiany.Coś tam z krzywkami się stało. Co do tłoków to są po przeróbkach.
  7. Nie mam zielonego pojęcia. A jak powinno być? To może jutro coś podpowiem mechanikowi.
  8. Dziękuję bardzo wszystkim. Jutro jadę na reklamację. Pozdrawiam.
  9. Po przejechaniu ok 4000 km bagnet ledwo co zamoczony - poniżej min. Jeździłem bardzo delikatnie do - 2500 obr/s
  10. Witam. Jestem po remoncie silnika 1.8TSI. Auto po prostu zgasło na skrzyżowaniu - diagnoza - przeskoczył rozrząd silnik do remontu. Zostało zrobione: Głowica - regeneracja Pierścienie - wymiana Uszczelniacz wału korbowego Rozrząd - kompletny Uszczelka głowicy Uszczelka kolektora ssącego Uszczelka kolektora wydechowego Uszczelka pokrywy zaworów Olej, płyn chłodniczy Po przejechaniu ok 1000 km - wymiana popychaczy hydraulicznych 16szt. Po zrobieniu ok 4000 km spalił sporo oleju - stan na bagnecie poniżej min. No i najważniejsze stuka coś w silniku przy 2000 obr/s - nagrałem krótkie wideo poglądowe. Od razu podkreślam że jestem laikiem i totalnie nie znam się na mechanice. Czy taka sytuacja kwalifikuje się do reklamacji? Co z tym dalej robić? Będę wdzięczny za rady. Dziękuję. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności