Skocz do zawartości

kamcio1000

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamcio1000

  • Urodziny 23.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    opole

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AndrzejP4 - już u mechanika , po diagnozie okazało się że jakiś czujnik w maglownicy, ten który jest na wieloklinie, więc magiel do wymiany. Ogólnie vcds i cdif3 pokazywały że wszystkie nastawienia i czujniki działają prawidłowo.
  2. Witam Mam problem mianowicie Kiedy uruchomię auto kierownica sama skręca i ściąga mnie na prawo.Podniesione auto na kobyłkach, po odpaleniu kierownica sama skręca w prawo, podczas jazdy samochodu kiera tez lekko skręca. Zbieżność zrobiona, wieloklin ustawiony czujniki wyzerowane 3 krotnie ,wszystko pokazuje stan Ok ,wszystkie procedury adaptacji zachowane Już nie mam pomysłów Macie może jakieś pomysły? POMOCY
  3. mkpol -miałeś racje dzięki za przekierowanie na dobry temat . Temat ogarnięty wstawiłem opornik i wszystko OK.
  4. Ten temat który podałeś tyczy się tylko i wyłącznie zmiany z kiery 3 ramiennej bez MF na 3 ramienną z MF , jest napisane na samym początku. Ja mam dwa naboje ale w 4 ramiennej kierownicy, kiera jak w b5 Po co mam to robić i tracić kasę, jeśli na postoju kierownica sama zaczyna skręcać w prawo, raczej brak zbieżności nie ma nic do samo obracającej się kierownicy dobrze mówię?
  5. Trochę odkopie temat nie będę nowego zakładał .Sprawa ma się tak : czytałem już nasze forum i turana na ten temat ale za h..j nie mogę tego ogarnąć. Mam stara kierę 4 ramienną z poduszką o 2 nabojach ,wymieniłem na 3 ramienną z guzikami (gumki) i poduszką 1 strzał, wymieniłem zwijak na 3C0959653B i oczywiście moduł 3C0 953 549 B, który według tabeli obsługuje kiere multi zrobiłem kodowanie pod nią, 1 Moduł niby jest ok ale kierownica ucieka na prawo, robiłem adaptacje czujnika skrętu ,na wszelakie znane sposoby ale dalej to samo wartość jest pomiędzy -1,5 a1,5 i status ok a i tak ściąga. 2 Błąd poduszki 01587 - Zapalnik 2 Airbag; strona kierowcy (N250) 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona *zwijak sprawdzony prąd puszcza na każdym pinie *kabel z poduchy do zwijaka tez puszcza na każdym pinie nawet wymieniłem końcówkę przy poduszce i sprawdziłem oporność i jest OK Może coś poratujecie bo już nie mam pomysłów
  6. I co nikt nie pomoże?! Elektryk sprawdził okablowanie okazuje się że sygnał zamykania i otwierania znajduje się w innych kablach niż powinno być, połączył zamek besposrednio do komfortu ale jak dla nie to nie rozwiązanie do końca dobre. Kodowania spisane od innego paska i dalej nic!
  7. Witam wszystkich ? Problem Mam mianowicie nie chcą się zamykać drzwi prawe przód, auto stoi 3 tydzień u elektryka, Ja siedziałem nad tym parę tygodni ale się poddałem sprawa wygląda następująco. Nie mogę zamknąć prawych drzwi w tej chwili został wymieniony moduł komfortu, przeczytałem na forum ze często ulega zalania, a jakiś czas temu zalewało mi właśnie prawą str. więc wymieniłem, zamek wymieniony i sprawdzony na 3 innych które działają dalej nie zamyka ? , wiązka rozpruta, kable sprawdzone, styki w drzwiach sprawdzone, styki w zamku itd aż do komfortu, sterownik ten przy szybach też sprawdzony, podmieniony i też nic, z tego co rozmawiałem elektryk mówi że Can świruje jak dobrze pamiętam, i nie chce zamknąć drzwi, przez to elektryk odłączył chyba wszystko w aucie co sie dało czyli panel climy, zegary, radio, odłączył szyby żeby sprawdzić czy inne komponenty nie zakłócają pracy Can, odłączył wszystko bo nie był pewien czy one nic nie zakłócają,bo wymieniałem wszystkie diody na białe w tych podzespołach (żeby nie było po ich wymianie wszystko działało OK ) Komfort zaprogramowany na nowo, reszta drzwi działa a PP nadal nie? Prąd dochodzi. W aucie już wymieniono wcześniej borndez, getaway no i teraz komfort Może jakaś porada w dobrą stronę idąca ? Nie mam już pomysłów, może ktoś z was będzie miał ? Z góry dzięki za pomoc.
  8. Ok dolaczam sie. Przeczytalem temat 1 - ostatniej strony, jest tak wiele info ze chyba nie ogarniam, problem mam taki zamek w prawych drzwiach sie nie zamyka ? wymienile zamek i dalej nic ! . Rozprulem tapicere zmienilem na kolejny zamek i dalej to samo jakis czas juz na fisie nie wyswietla sie ze ote wlasnie drzwi sie otwieraja ,nie zalacza sie oswietlenie po ich otwarciu, ale odziwo zamykajac drzwi przez kessy czyli dodtykam drzwi wszystkie sie zamykaja tylko nie te!probowka sprawdzalem wszystkie piny od zamka i i na zaden z nich nie dochodzi prad czy to przy zamykaniu czy otwieraniu. Do tego doszlo ostatnio ze zamek w tylnel klapie sie nie zamykal wymienilem i dzialal sporadycznie mianowicie 2 razy otwieral, potem musialem otworzyc mechanicznie i znowu 2 razy z pilota i tak non stop to samo, po paru dniach zaczol dzialac sam. Czytalem troche na stronkach i stwierdzilem ze chyba komfort zaczol szfankowac kiedys mialem problemy z zalewaniem prawej strony bo mam solar dach, problem zostal usuniety! jutro przyjdzie zakupiony modul koncowka 799 na komforcie ktory zakupilem numer sie zgadza, czy bede musial programowac immo do tego komfortu ? czy P&P bedzie smigac bo numery sa takie same.
  9. Witam Jak w temacie sprzedam zegary sprawne 100% jedyna wada to pęknięta szybka kod zegarów 3C920871 TX Pasują do B6/B7/CC Wersja Diesel/Europa Zegary można podmienić, jeśli wcześniej były czerwone, za pomocą przejściówki dostępnej w internecie Wysyłka 25zł
  10. W taki magiczny sposób że jakiś czas temu wymieniał uszczelnienie chłodnicy, bo ciekła ,oraz sprawdził jej szczelność ,jedyne co, to przy zmianie mógł dostać się olej do układu. własnie 4 raz wymieniam płyn w zbiorniczku i oleju jest coraz mniej, ale żeby całkiem wypłukać olej z układu to jeszcze parę razy trzeba wypłukać bo olej osadza się na ściankach zbiornika.Ogólnie nie wygląda jakby miało przybywać tego oleju. Stąd moje pytanie czy ktoś ma inny pomysł co to może być lub jak dokładnie wypłukać ten układ bo spuszczenie nie da za wiele
  11. Taki szum jest w momencie np, Ja tak mam kiedy podłącze telefon przez AUX na telefonie dam zbyt cicho głośność,a na radiu głośniej, wtedy właśnie słychać szum, kiedy na telefonie dam głośniej to szum znika. Zmylna udało Ci się wyeliminować te szumy ?? możesz dać foto dokładnie jakie radio masz
  12. Witam wszystkich Pany mam problema, mianowicie w zbiorniku wyrównawczym pojawił się olej, silnik zdrowy żadnych objaw moc OK w silniku oleju nie przybywa, kaszy na korku brak ,nic nie dymi (bynajmniej na postoju nie widziałem, no tylko jak do dechy mu przycisnę to trochę)mechanik sprawdził czy może chłodnica oleju nie przepuszcza, ale Nie. Macie jakiś trop pomysł??nie mowie o uszczelce, planowaniu itd bo to jak wiadomo ostateczność
  13. I to i to jest nad nogami tylko jedno po prawej a drugie po lewej ,tak masz racje pomyłeczek wymieniłem bordnetz przekaźniki były już włożone zakupione ze skrzynką , wymieniłem na wyższy model, a jaki miałem już nie pamiętam. Po wymianie wszystko działa jak trzeba.
  14. Dla potomnych wysiadł moduł getway mianowicie skrzynka bezpiecznikowa pod nogami kierowcy, wymienione i wszystko działa OK skrzynka puszczała prąd. P.S Dziękuję Wszystkim To forum jest Najlepsze Jakiego byłem członkiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności