Skocz do zawartości

Marecki_86

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marecki_86

  • Urodziny 06.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    51692

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam! uporałem się z problemem. Kolega mielke miał rację. Napisze jak to zrobiłem, może komuś się przyda Wymieniłem przepływomierz i czujnik obrotów silnika a konkretnie czujnik wału korbowego. Cała zabawa kosztowała mnie: 150zł przepływka, nowy zamiennik , sam sobie zmieniłem. 120zł czujnik obrotów silnika, nowy zamiennik, zapłaciłem 30zł mechanikowi za wymiane, błędy sobie sam skasowałem vagiem. tak wiec 300zł za wszystko. A Autko jak nowe )
  2. Witam! Mam ten sam problem. Od odpalenia zanim sie rozgrzeje auto zachowuje sie normalnie i ma moc. Gdy sie rozgrzeje jedzie ok , dopuki nie zatrzymam się, wtedy mi auto gaśnie. I od tego momentu jak je odpale jest bardzo mułowate, ledwo sie obroty dzwigają. Dusi się przy ruszaniu. I max co pojade to 120km/h. Ma ktoś jakąs radę? błedy jakie mi zczytało z vaga to : 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low) 16706-engine speed sensor (G28)
  3. Marecki_86

    VIRTUAL TUNING

    zrobi mi ktos tą przeróbke o ktora prosiłem kilka postów wyżej? bede wdzieczny, pozdrawiam!
  4. Marecki_86

    VIRTUAL TUNING

    witam! jakby ktos mogl zmienic mi lakier na aucie na biały mat , a dach w czarny połysk ? oraz wersje biały połysk całe auto i czarny połysk dach ? bede wdzieczny, pozdrawiam!
  5. Witam! Dzisiaj podpialem VAG i pokazal mi ten blad , usunalem ale po przegazowaniu pojawia sie znowu. ten blad to: 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem mam wrazenie ze auto zrobilo sie mulowate i ciezko sie zbiera, spalanie tez wzroslo. na wolnych obrotach jak stoje to dziwnie trzepie silnikiem, ale obroty nie faluja i stoja na ok,800obr. dzieki za odp.
  6. problem sie sam rozwiazał dzisiaj.... tzn. jechalem i obok bochni zaswiecila sie kontrolka od ladowania i nie gasła.... przejechalem kawalek i auto kaput, stanęło. Zatrzymałem przejezdzajace auto i probowalismy na kable odpalic, chwile paliło i gasło. Więc zadzwonilem po asistance, przyjechal spoko facet i zawiozl mnie do elektromechanika w bochni....(hestia proponowała mi tylko podwózke do ASO VW w krakowie ,zeby zostawic auto do jutra, a do domu z aso mam z 30km .. chyba na nogach mialem wracac wedlug nich ...), ale z asistance przyjechal spoko facet i zawiozl mnie do elektromechanika w bochni.... poczekałem z 30 minut i po sprawie. Okazało sie ze regulator napięcia całkiem wysiadł. Zapłaciłem 120zł za naprawe i jest juz ok. dzieki za pomoc. pozdro.
  7. witam! odswierze temat. kilka dni temu odpalalem auto na kable bo aku mi padł. i bylo wszystko ok, do wczoraj. po odpaleniu zaswiecilo sie aku i pojawił sie komunikat alternator workshop! po przegazowaniu auta 2-3 razy kontrolka znika i sie juz nie pojawia w czasie jazdy. Problem sie powtarza ale nie za kazdym razem, zauwazylem tez ze od wczoraj jak krece kierownica przy małej predkosci lub na parkingu to cos mi tam skrzypi. czy to moze miec jakis zwiazek?
  8. ja mam przetwornice zamontowane odrazu za lampą, upchane tak zeby sie nie ruszały. Ty Tez tak miales i byly zaklocenia? u mnie sa ciagle i jak tak bedzie to wywalam hidy bo mam juz dosc tej zabawy. chyba ze spróbuje Twój patent, gdzie doklanie przykreciłes? mile widziane zdejcie:)
  9. i jak robil kolega ta podmianke przetwornic? ja mam radio uniden 510 i mam zakłócenia po wlaczeniu hidów. Musze tak skręcić SQ ze nikogo nie słysze. Kupilem juz trzecie przetwornice i dalej mam zakłócenia. Pierwsze jakie miałem to zwykłe analogowe to się nie dziwie ze zakłócenia robiły, nastepne dwie to byly cyfrowe, jedne slim noxon a drugie noxon sunlike , niby wszedzie pisza (allegro, ebay,giełda) o tych dwóch ze nie robią zakłóceń a u mnie jest to samo co na analogowych przetwornicach. Więc albo są przereklamowane albo ja mam pecha. Próbowałęm radio włączac pod zapalniczke i bezpośrednio do aku i to samo jest. Jak bede miał okazje to spróbuje wsadzić inne CB, moze uniden ma jakies słabe filtry czy co.... moze ma ktos jakis pomysł ? to co kolega wyzej napisał jest lekko nie zrozumiałem, i tak jak kolega Sebancisz napisał moze nie pomoc bo to kable sieją zakłócenia a nie przetwornica.
  10. dzieki chlopaki za pomoc, wlasnie bylem w aucie i zamontowlem ten element, bylo troche kombinacji ale dalem rade;) pozdro
  11. to napewno to kolego, bo wlasnie gdzies z tamtego miejsca to wyciagnalem, ale luzem leżało, czy moge bez tego jezdzic? bo dojsie jest ciezkie zeby to zalozyc a dzisiaj niedziela i nie chce za dlugo grzebac przy aucie. ps. czy mozliwe ze mi olej z tamtąd wywałało? po odczepieniu sie tej rurki? bo mam tam troche schlapane? dzieki za pomoc!!
  12. Witam! Moze mi ktos powiedzec co to za element? leżał u mnie na silniku pod kolektorem ssącym, pewnie sie odpiął ale nie wiem skąd? Prosze o możliwie jak najszybsza odpowiedz. z gory dzieki!
  13. miałem ten sam problem koledzy, antena mi odpadła z ta metalową końcówką, przykleiłem na poxipol , pol roku slużyła i dobrze zbierała, ostatnio mylem karcherem auto i odpadła, na wiosne wymieniam ja na nową, taka jak koledzy podsyłają linki, mysle ze bedzie dobrze zbierac. Mam nadzieje ze z podsufitką pójdzie sprawnie, pozdrawiam
  14. nie wiem czy aktualny temat , ale znalazlem tą dokładke : http://www.spojler.com.pl/produkt/7810/volkswagen-passat-dokladka-tyl-vw-passat-b5343-tuning
  15. moze przyklej pod spod jakis lejek poprzez ktory bedzie splywala woda do tego oryginalnego lejka? przyklej poprostu cos do obudowy. ja mialem luke miedzy obudowa a lejkiem i wkleilem tam "dziubek" ktory zawsze jest dawany w sklepie do tubki sylikonu uzywalem kleju do szyb-najlepszy jest do tego typu rzeczy! i teraz mam spokój:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności