Skocz do zawartości

radekpls

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radekpls

  • Urodziny 11.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chcialbym zapytać o wymianę przetwornice xenon bo juz sa do wymiany. Jakie zamienniki kupic żeby wszystko działała bez najmniejszych problemów za używki dziękuję bo nie wiadomo ile pochodzą a rozbierać 2 razy to nie mało pracy. Będę wdzięczny za podpowiedzi.
  2. A dlaczego tak sądzisz? Gdyby tak to jak włączam normalnie to też powinno coś szfankowac. A tu nie włączenie lampy jest sporadycznie i nie regularne. Zawsze jak włączam wyłącznikiem zawsze xenony odpalaja również ten który na automacie się nie zaświecił
  3. Mam mały problem może znajdzie się ktoś kto mi pomoże lub zaprowadzi na dobry pomysł. Pacjent Passat b5 fl 2004 rok wersja sprowadzona że Szwecji. Podgrzewaną przednią szybę podgrzewane spryskiwaczy i automatycznie włączanie xenonow i w tym jest problem. Mianowicie po przekreceniu kluczyka zapalają się światła z tylu, xenony. Ale czasem nie zapala się jeden od strony pasażera ale gdy przelacznik świateł ustawie w pozycji włączonych świateł zapala się ten nie świecący xenon i to zawsze. A oto że się nie zapala automatycznie to występuje dosyć sporadycznie ale to jest wkurzajace gdy mrygaja Ci że nie masz jednego zapalnego xenonu. Wymieniłem wlacznik świateł na nowy i nic, później na używany i jest tak samo co jakis czas nie zapalanie jeden reflektor. Instalacja jest oryginalna i pytanie gdzie czego szukać żeby wyeliminować to sporadyczne nie zapalanie się tego samego xenonu.
  4. A ktoś wie jak taki przycisk od podgrzewania szyby podłączyć żeby działał jako przycisk do chwilowego włączenia czegoś w aucie? Np spryskiwaczy? Mam taki przycisk o numerze 3B0 959 621 D i chciałbym to wykorzystać żeby w chwili jak to wcisne to załączał coś na ten czas w którym jest wyciśnięty. Będę wdzięczny za poradę.
  5. Macie może gdzieś jeszcze ten schemat do parktronic?
  6. Witam, mam pytanie czy ktoś podłączyłem spryskiwacze lamp pod osobny włącznik? Wcześniej mialem mazde 6 i tam był osobny przycisk i to było owiele lepsze rozwiązanie moim zdaniem. Psikam kiedy mi się podoba. A w passacie trzeba dużo płynu wypsikać na szynę żeby spryskiwacze lamp się uruchomił. Wiec osobny włącznik by zaoszczędził płynu. A zawsze mógłbym tylko lampy spryskać. Wie ktoś które kabelki można by potępiać pod taki osobny włącznik? Mam instalacje oryginalna fabrycznie montowana. Może ktoś kto zakładał u siebie takie oryginalne spryskiwacze bedzie wiedział które przewody elektryczne doprowadzić do takiego wlacznnika?. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc
  7. Ponawiam pytanie czy ktoś mógłby mi doradzić jak podłączyć osobny przycisk do włączania samych spryskiwaczy lamp? Mam instalacje oryginalna fabrycznie montowana. Może ktoś kto zakładał u siebie takie oryginalne spryskiwacze bedzie wiedział które przewody elektryczne doprowadzić do takiego włącznika? W tematach są dodawane zdjęcia takiej instalacji ale te zdjęcia już są nie do odczytania na tych serwerach. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  8. Po przejechaniu 5 tys km i wymianie termostatu nawet kropla płynu chłodniczego nie ubyło. Oleju bierze silnik tak około 2l na 10 tys km. Auto nie kopci po nocy i po dłuższym postoju. Ale po trasie jak pojadę na stacje benzynowa i tam auto jest zgaszone na 5min to później jak stoję na światłach to jest sporo tego białego dymu. Najczęściej jak odpaleniu auto po kilkunastu godzinach nie dymi ale jak później na parę minut zgaszone auto lub postów do 3 godzin to na biegu jałowym dymisji na biało a płynu nie ubywa nie ma wycieków tylko dymi i nie jest to zapach palono oleju. Sprawdzane miałem odme chłodnicze oleju. Czy zapchany katalizator może dawać takie objawy czy też uszkodzona sonda lambda. Dymi bez różnicy czy jest na gazie czy na benzynie.
  9. Szukałem do sirocco a nie ogólnie do vw ale dzięki wielki za pomoc ?
  10. Panowie pomożecie gdzie znaleźć można te odbojniki z sirocco obszukalem się wszędzie i nigdzie tego nie ma? Może jest cos innego zamiast ich?
  11. Hej, musze się umówić na zmianę oleju samochód u mnie dopiero od 10 tys km wiec zastanawiam się jaki olej zalać, motul 5w40 x-cess czy liqui moly synthoil high tech 5w40. Motul jest tańszy a lm u mnie trudno dostać czy jest jakaś dużą ruznica między nimi? Mam 215tys km przebiegu i gaz od 10 tyś km. A jaki filtr wybrać? Mann czy knecht? Czy może jakiś inny? Sporo się naczytalem i juz sam nie wiem. Doradźcie coś?
  12. Witam, dziś miałem nie miła niespodziankę. Wyjechałem w drogę po 40 km poczułem ze pasek nie m siły. Było to na ekspresowce. Nacisnalem na chamolec i okazał się twardy. Za parę km zapaliła się kontrolka trakcji i abs te na żółto. Z jechałem z drogi na najbliższej stacji benzynowej. Wszystkie kola hamowały. Ze wszystkich kół leciał dym. Otworzyłem maskę i odkręciłem korek od płynu hamulcowego stan był ok z płynem się nic nie działo. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta ponownie się zaswiecaly od kontroli trakcji i abs. Weź wałem lawetę. Sprawdziłem bezpieczniki od abs i kontroli trakcji i inne wszystkie dobre. Po pół godziny postoju auto juz miało odblokowane hamulce. Auto teraz stoi u mechanika ale dopiero będzie mógł na niego zerknąć w piątek. Teraz jest na szkoleniu. Co się mogło stać? Ma ktoś jakieś sugestie? Jak zjeżdżałem z lawety to pedały hamulca był miękki. Ale auto hamowało ale trochę słabo. passat 1,8t awt 2004r i tarcze i klocki były wymienione 15tyś temu.
  13. Niestety ale to nie turbina mechanik sprawdzał przewód przy mnie pożary gdyby lała turbina to spaliny były bardziej niebieskie.
  14. Tak jak pisałem po tym jak był problem z płynem po weekendzie wymieniłem korek od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego. Potem od razu wymieniłem termostat i wszystko się uspokoiło zostało tylko dymienie na biało czasem. Nigdzie nie ubywa nie ma wycieku płynu. Oleju tez nie przybywa i nie ma na bagnie żadnej mazi ani na korku od wlewu oleju. Korek jest nowy i zaworem w nim dobrze pracuje.
  15. Witam, mam ciężki orzech do zgryzienia. Passat 2004 1.8t awt 150km ze Skandynawii. przejechane 205tys kupiony z przebiegiem 195tys nie dawno. Od razu założony gaz, kme komputer, wtryskiem baracuda. Jakieś 1400km temu coś się zaczęło dziać nie tak. Podczas trasy zapaliła się na wyświetlaczu komunikat odnośnie poziomu płynu chłodniczego. Żeby sprawdzić stan. Po zatrzymaniu się na stacji benzynowej otworzyłem maskę i oczom ukazał się brak płynu w zbiorniku wyrównawczym. Kupiłem płyn odkręcić korek a tu płyn się pojawił. Nic nie dolewałem i pojechałem dalej po około 40km to samo się działo. Kontrolka, brak płynu odkręcenie korka spowodowało pojawienie się płynu. I zdarzyło się tak jeszcze z 2 razy po którymś razie już nie dokręciłem korka tylko luźno był w kręcony. Po powrocie z trasy na ostatnich kilometrach po wykręceniu całkiem korka płyn się nie pokazywał wiec go do lałem około 1l i później znów. Nie dokręciłem korka. Następnego dnia żona pojechała w trasę około 150km. I tez dola z 2 razy płynu w sumie około 2l. Oczywiście temperatura nie była nigdy większa niż 90 stopni C. Był to weekend. W poniedziałek kupiłem nowy korek i nic to nie pomogło. Wymieniłem termostat i dołem płynu i od tamtej pory nie ubyło ani kropli płynu. Stan oleju tez w normie. Często auto kopciło na biało na postoju i to nie są spaliny ani oleju ani spalanego płynu chłodniczego. Samochód nie ma spadku mocy. Dymi przez jakieś parę minut nie ciągle i dzieje się to na już rozgrzanym silniku. Często zdarza się że po krótkim postoju 10 min i odpaleniu kopci przez około 5 min na wolnych obrotach.nie jest to chmura białego dymu ale jak stoi w garażu to zaraz garaż wypełnia się białym dymem. Nie zależne to czy auto jest zasilane benzyna czy też gazem. Przewody chłodnicy nie są twarde. Nie ma majonezu na bagnie ani też na korku od wlewu oleju. Auto od wymiany termostatu przejechało 1300km.i nie ubyło nawet kropli płynu. Kupiłem płyn do sprawdzania zawartości co2 w płynie chłodniczy i zabawia się on na zielono, ale w innym passacie 1.6 tez z LPG płyn też zabawia się na zielono. Ale płyn na zielono powinien się zabarwiać w dieslu na taki kolor a nie w benzynie czy LPG powinien się zabawić na żółto jak jest uwalona uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Auto pali tyle i le paliło. Wcześniej tez przed wymiana termostatu auto dymiło na postoju na biało. I nie mam pojęcia o co chodzi. Mechanik tez rozkłada ręce a byłem już u nie jednego. Ma ktoś pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności