Skocz do zawartości

smc

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O smc

  • Urodziny 27.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Samochód

  • Silnik
    B6 3.6 FSI V6 280KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam ! Mam pytanie dotyczące kierownicy w passacie b5 z 1998 roku . Mianowicie chciałbym przełożyć do moje paska kierownice od passata cc bo posiadam taką , i moje pytanie brzmi czy ona podejdzie mi do paska '98 . Nie chodzi mi o działanie przycisków na kole kierownicy , lecz o to czy będzie ona pasowała . Ewentualnie jeśli sie ktoś jeszcze orientuje to czy poduszka ze starej kierownicy podejdzie do tej nowej . Z góry wielkie dzienki . Pozdrawiam : SMC .
  2. Witam ! Jak czytam Wasze koledzy wypowiedzi na temat spalania to włącze się i opowiem Wam o moim passku . Mam Passka B6 z 2007 3,6 FSI V6 280KM , sprowadzonego z USA (tam zakupiony w salonie w Middle Wernt) . I spalanie w mieście wynosi mi około 16l/100km , a w trasie to tak około 12-14l/100km , zależy czy włąncze zawieszenie w trybie SPORT i jak CLIMAtronic działa to też zjada swoją porcję . Ogólnie jestem zadowolony bo mówiono mi że na europejskim paliwie ( podobno mniej ratyfikowanym ) będzie palił 25 ale to nie prawda . Jedna mała wada to że przy skrzyni DSG z 2 na 3 bieg sam przezuca dopiero przy 4,5 tyś. obrotach i odrazu przyspieszenie spada i czeba tylko sobie manetka przezucić na około 3 tyś. to wtedy jest obiecane 6,5 s do 100 km/h , a tak to w 7,2 s do 100 km/h . Ogólna ocena do BDB + , bo wersja Hightline w polsce kosztuje ok 180 tyś. zł , a w USA to samo autko kosztuje 38,785 USD . I w tym wliczona skórzana tapicerka , Climatronic , nawigacja 11+ , i różne elektroniczne gadgety .
  3. smc

    Problem ze spalaniem

    Witaj ! Silniki ATJ znane są że lubią zassać sobie zwłaszcza jak włancza się turbina .Możliwe że kupiłeś b5 z tych które miały ustawione włączanie turbiny nawet przy małych dociskach . Nie jest to sprawa oleju 5W jest dobry (jak masz wersje DIESEL to napewno nie to ), jak by był zły to by Ci sie silnik nagrzewał do ok. 122 stopni C , ale bez wpływu na spalanie . Jak napisałeś 13l/100 km , to sporo jak na passka ,ale warto sprawdzić go Vagiem jak masz możliwość i zbaczyć czy nie wywala zmian w module albo w mapkach wtrysku . Możliwe że masz zapchane filtry i mieszanka nie jest sprężana , również można by było zwrócić uwage na pompę . Pozdrowienia .
  4. Witaj ! Widziałem juz taki problem . Rozkręć tapicerkę na dwiach kierowcy i popatrz czy nie podeszedł jakiś kebelek albo coś innego kawałek plastiku na tor zjazdu szyby w dół . passkom wgrywają czujki jeśli coś stanie na drodze szyby to się ona automatycznie cofa dla bezpieczeństwa . Wiem bo zainstalowałem kiedyś rolete na tylnie prawej szybie i jak się szyba zamykała natrafiała na przeszkodę nie dotykała uszczelki i sie cofała . Możliwe że od wstrząsów na polskich drogach coś wypadło i natrafia na to szyba . A jak nie do sprawa VAGA i elektronika wariuje ale to już kompa czeba podpiąć czy nie wyskakuje błąd w module komfortu . Pozdrowienia .
  5. Witam ! Kupiłem 6 miesięcy temu żonie paska B5 z 1998 roku 1,9 TDI 115 KM Variant , i mam problem . Jakieś 3 tygodnie temu zaczeło coś strzelać tylko przy ruszaniu albo gwałtownym hamowaniu za fotelem kierowcy przy dzwiach tylnich . Byłem u mechanika i wymieniał po kolei mi wahacze , wymienił ich 3 dwa tylne lewe i przedni jeden lewy . Później wymienił poduszkę spod silnika . I dalej cioś sie tłucze tylko przy małych prędkościach nie wiem co to jest , czy miał ktoś z Was taki problem . prosze napiszcie . Dodam tylko że tym passatem sam przyjechałem z Niemiec jak go kupiłem i wszystko było git żadnych huków .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności