Skocz do zawartości

yanoosh

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yanoosh

  • Urodziny 22.12.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Problemem okazał się prawy zwenętrzny przegub (z ang. CV joint) po wymianie wszystko wróciło do normy i można znowu cieszyć sie jazdą.
  2. Problemem okazał się prawy zwenętrzny przegub (z ang. CV joint) po wymianie wszystko wróciło do normy i można znowu cieszyć sie jazdą.
  3. Passat B5 szarpanie kierownica podczas jazdy Witam Mam problem, w Pasacie kombi B5 z 2005 roku po przejechaniu okolo 100 km w wiekszosci na wolnych obrotach okolo 2000 obr/min zaczyna szarpac kierownica. Najpierw raz potem po kilku km znowu jednorazowo az po kolejnych 10 km zaczelo stale moco szarpac kierownica jakby sie jechalo po kartoflisku. Jednak jesli dodam gazu i obroty podniose do 3000 szarpanie ustaje i da sie dojechac do domu. Zjawisko to powtarza sie tylko gdy przejedzie sie ponad 100km ciglej jazdy, bylem juz u trzech fachowcow, zalozylem nowe opony przelozylem felgi z tylu do przodu, sprawdzali zawieszenie, kola i symetrie pojazdu, wszystko jest w porzadku, jednak nie mogli zauwazyc tego zjawiska bo dzieje sie to dopiero po okolo godzinie jazdy, a nikt z nich tego nie zrobil. Dodam ze szarpanie jest tylko na kierownicy, silnik chodzi rowno. Po prostu kierownica rusza na lewo i prawo tak ze trudno ja utrzymac w rekach. Czy moze mial ktos taki przypadek? Pozdrawiam Janusz [email protected]
  4. Passat B5 szarpanie kierownica podczas jazdy Witam Mam problem, w Pasacie kombi B5 z 2005 roku po przejechaniu okolo 100 km w wiekszosci na wolnych obrotach okolo 2000 obr/min zaczyna szarpac kierownica. Najpierw raz potem po kilku km znowu jednorazowo az po kolejnych 10 km zaczelo stale moco szarpac kierownica jakby sie jechalo po kartoflisku. Jednak jesli dodam gazu i obroty podniose do 3000 szarpanie ustaje i da sie dojechac do domu. Zjawisko to powtarza sie tylko gdy przejedzie sie ponad 100km ciglej jazdy, bylem juz u trzech fachowcow, zalozylem nowe opony przelozylem felgi z tylu do przodu, sprawdzali zawieszenie, kola i symetrie pojazdu, wszystko jest w porzadku, jednak nie mogli zauwazyc tego zjawiska bo dzieje sie to dopiero po okolo godzinie jazdy, a nikt z nich tego nie zrobil. Dodam ze szarpanie jest tylko na kierownicy, silnik chodzi rowno. Po prostu kierownica rusza na lewo i prawo tak ze trudno ja utrzymac w rekach. Czy moze mial ktos taki przypadek? Pozdrawiam Janusz [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności